sonos Skrevet 8. september 2019 #1 Skrevet 8. september 2019 Jeg lurer på om det er andre som har erfaring med irritabel tarm hvor de opplever perioder med forstoppelse som fører til kraftige magesmerter, vandig diaré, oppkast, elveblest og besvimelse (dette skjer forøvrig alltid på seine kvelder/nattestid)? Klarer ikke slå meg til ro med at det «bare» er irritabel tarm som legene sier. Har hatt alle de vanlige undersøkelsene, som koloskopi, gastroskopi, mr tynntarm, ultralyd mv to ganger. Kalprotektin i avføring har vært litt forhøyet (ca 250), og det skal være forenlig med IBS. Begynte for alvor med diaré osv for ca 10 år siden og de siste 6 årene har jeg hatt gjentatte episoder med utslett og besvimelse i tillegg. Noen som har tips og erfaringer eller lignende «sykdommer»?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #2 Skrevet 8. september 2019 Er det elveblest eller varmeutslett/flushing? Flushing/varmeutslett kan jeg få når jeg endelig kommer meg på toalettet og får gjort nr 2 når jeg er forstopppa. Anonymkode: d3b04...cbf
sonos Skrevet 8. september 2019 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2019 Det er vabler som begynner på hender og føtter før det sprer seg utover resten av kroppen. Det klør noe hinsides.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #5 Skrevet 9. september 2019 Ikke oppkast, det klarer jeg heldigvis svelge ned igjen, hater å spy. Men det andre har jeg Anonymkode: 475a9...c39
sonos Skrevet 10. september 2019 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2019 Har du irritabel tarm diagnose, noe annet eller ingenting? Hva gjør du når du blir dårlig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå