AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #1 Skrevet 8. september 2019 Jeg dater nå en fyr. Vi har pratet sammen daglig i snart to måneder, og har møttes 4 ganger(vanskelig oftere pga arbeid og avstand). Men jeg kjenner, noe jeg alltid gjør, at det er ett stressmoment i livet mitt. Det å ikke vite hva vi er(selv om han sier jeg er hans og at vi ikke skal treffe andre), tenker han det samme i dag som i går selv om jeg ikke har hørt fra ham enda? Hva gjør han på? Kan jeg stole på ham? Hvor ofte bør vi få til å møtes? Vil ikke mase... osv. Det gjør meg ufokusert på jobb, og etter dager med mindre kontakt holder det meg våken på kveldene. Har dere noen tips å komme med? Anonymkode: 85ede...af9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #2 Skrevet 8. september 2019 Overskriften din hørtes litt kinky ut ts 😘 Anonymkode: 1a104...630 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #3 Skrevet 8. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Overskriften din hørtes litt kinky ut ts 😘 Anonymkode: 1a104...630 Hehehe, på det området trenger jeg ikke tips 😉 ts Anonymkode: 85ede...af9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #4 Skrevet 8. september 2019 Du vet jo selv at du må forsøke å slappe av, men så er det så vanskelig. Vær sterk i deg selv, og tro på at du er verdt å jobbe for å beholde. Anonymkode: 1f1ba...1ae 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #5 Skrevet 8. september 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet jo selv at du må forsøke å slappe av, men så er det så vanskelig. Vær sterk i deg selv, og tro på at du er verdt å jobbe for å beholde. Anonymkode: 1f1ba...1ae Ja, det er bare disse tankene som kommer iblant. Hjelper på når han innimellom bekrefter at det er oss to. Men kjenner også på at det er vanskelig for meg å knytte dypere bånd når vi treffes sjelden. Skal prøve på det 🙂 ts Anonymkode: 85ede...af9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #6 Skrevet 8. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg dater nå en fyr. Vi har pratet sammen daglig i snart to måneder, og har møttes 4 ganger(vanskelig oftere pga arbeid og avstand). Men jeg kjenner, noe jeg alltid gjør, at det er ett stressmoment i livet mitt. Det å ikke vite hva vi er(selv om han sier jeg er hans og at vi ikke skal treffe andre), tenker han det samme i dag som i går selv om jeg ikke har hørt fra ham enda? Hva gjør han på? Kan jeg stole på ham? Hvor ofte bør vi få til å møtes? Vil ikke mase... osv. Det gjør meg ufokusert på jobb, og etter dager med mindre kontakt holder det meg våken på kveldene. Har dere noen tips å komme med? Anonymkode: 85ede...af9 Hei ts ! Er akkurat lik selv. - På jobb legger jeg bort min privat tlf stort sett hele dagen. Da blir jeg ikke forstyrret dersom det kommer melding og jeg lar ikke tankene vandre dersom det ikke kommer meldinger. Mange dager fungerer det veldig bra. - Prøver å holde meg opptatt på ettermiddager/ kvelder med trening, venner, jobb, familie etc. - Sier til meg selv gjentatte ganger at jeg må roe meg ned og slappe av. Prøver også å ikke gå for langt fysisk for tidlig før jeg vet hva han vil. Ønsker han å satse så tillater jeg meg å få mer følelser og gjør mer fysisk. Opplever jeg han som vinglete og ikke vil drive relasjonen fremover holder jeg også tilbake. Som sagt; vet så godt hvordan du føler deg. Anonymkode: 1ea3c...2f9 1
guttemann Skrevet 8. september 2019 #7 Skrevet 8. september 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Overskriften din hørtes litt kinky ut ts 😘 Anonymkode: 1a104...630 Tenkte det samme først. Men det er jo ikke akkurat noe problem.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #8 Skrevet 9. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei ts ! Er akkurat lik selv. - På jobb legger jeg bort min privat tlf stort sett hele dagen. Da blir jeg ikke forstyrret dersom det kommer melding og jeg lar ikke tankene vandre dersom det ikke kommer meldinger. Mange dager fungerer det veldig bra. - Prøver å holde meg opptatt på ettermiddager/ kvelder med trening, venner, jobb, familie etc. - Sier til meg selv gjentatte ganger at jeg må roe meg ned og slappe av. Prøver også å ikke gå for langt fysisk for tidlig før jeg vet hva han vil. Ønsker han å satse så tillater jeg meg å få mer følelser og gjør mer fysisk. Opplever jeg han som vinglete og ikke vil drive relasjonen fremover holder jeg også tilbake. Som sagt; vet så godt hvordan du føler deg. Anonymkode: 1ea3c...2f9 Takk for gode tips! Prøver også å holde meg opptatt utenom arbeidstid, men å legge bort telefonen på arbeid var et godt tips! Jeg har vært fysisk med ham, og ting har ikke endret seg etter det. Jeg liker ikke spill, og lovet meg selv før jeg gikk inn i denne relasjonen at jeg skulle være ærlig og tørre å spørre direkte hvis jeg følte meg usikker. Men nå som jeg står oppi det, og virkelig ønsker å fortsette, er jeg jo redd for at en slik samtale skal skremme han. Det var også jeg som tok initiativ til forrige møte, håpte han skulle gjør det denne gang. Så langt har han bare sagt at vi må møtes snart.. ts Anonymkode: 85ede...af9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå