Gå til innhold

Kunne du bodd i Florida?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ville aldri bodd i USA uansett sted, dyr, fasiliteter eller noe.

Anonymkode: 3aa95...197

Samme her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Man er mer trygg hvis det kommer en Orkan. Og færre Trumpvelgere.

Anonymkode: fe780...fdf

Jeg klarer ikke huske sist en orkan dro gjennom Tallahassee og mot Alabama, så om jeg hadde bodd der ville jeg nok følt meg tryggere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
På 8.9.2019 den 12.33, AnonymBruker skrev:

Ja❤️  Alligatorer er dritkule

Anonymkode: a17a5...f86

Lol😂😂 Omformulerer spørsmålet: kunne du bodd blant alligatorer?

Miami, Orlando, Tallahasse, alle høres greit for meg. Sannsynligvis kunne jeg bodd i Florida😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne sikkert, men synes det ville vært for langt unna familie i Norge og vanskelig å ringe med tanke på tidsforskjell.

Anonymkode: d1d6b...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja absolutt, om jeg hadde en god grunn til det🙂

Men hadde nok sett meg bak skulderen og kvept til av alt som minnet om skudd/pang-lyder.

Anonymkode: eacbe...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Antoinette skrev:

Nei, Florida er en sjelløs stat. 

Sjelløs stat? Hva mener du med det? Mer sjelløs enn Minnesota eller Texas? Jeg skjønner ikke helt hva du mener, please elaborate 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kunne lett ha bosatt meg i Florida! 😄 Elsker USA, elsker amerikanere og syns Florida var en nydelig stat da jeg var der i fjor! Var flere ganger i Everglades og så alligatorer.  Hvis jeg noengang vinner førstepremie i vikinglotto (lov å håpe😂), så er drømmen å flytte til Usa! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne sikkert, men synes det ville vært for langt unna familie i Norge og vanskelig å ringe med tanke på tidsforskjell.

Anonymkode: d1d6b...fec

Det er jo bare 6 timer forskjell fra Florida til Norge, så det skal gå helt fint å ringe hjem da! 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bodde der tre mnd og skulle gjerne gjort det lengre! Bodde i Delray Beach, nær Boca Raton. 

Anonymkode: 3d63c...63c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hell no.

Florida har så mye rart. Alligatorer, Florida man, osv osv.

Anonymkode: fa1c6...27e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nix. Trump og jeg ville aldri bli enige politisk. Dessuten mangler det fjell i hele staten. Men fint å dra på ferie dit☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, reiseglad said:

Nix. Trump og jeg ville aldri bli enige politisk. Dessuten mangler det fjell i hele staten. Men fint å dra på ferie dit☀️

Om du velger land basert på de politiske lederne så vil det være svært få land du kan flytte til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Slaskete Maskot skrev:

Om du velger land basert på de politiske lederne så vil det være svært få land du kan flytte til.

Skandinavia og Nederland.

Anonymkode: fe780...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodd i Florida i 1,5 år og synes det var for det meste kjedelig, klamt og varmt (veldig høy luftfuktighet). Men nå bodde jeg nær Tampa og ikke akkurat Miami.

Anonymkode: e61aa...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nope. Florida er et kult sted å dra på ferie, har selv vært i Miami, Orlando og Tampa, men det visstnok et gørrkjedelig sted å bo. Ville aller helst bodd San Diego, CA eller Austin, TX.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bodd i Florida i ett år. Kunne ikke tenke meg å bo der permanent. For varmt og klamt om sommeren. Og egentlig ganske kjedelig.

New York derimot. Der kunne jeg bodd :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg ikke noe glad i varme og hjelper ikke at det er klamt. Er jo også regelmessig orkaner der nede. 

Når det er sagt kunne jeg tenkt meg til å flytte til et sted med mildere vintre enn de vi har i Norge. 

Anonymkode: d8723...584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, *Emma* said:

Har bodd i Florida i ett år. Kunne ikke tenke meg å bo der permanent. For varmt og klamt om sommeren. Og egentlig ganske kjedelig.

New York derimot. Der kunne jeg bodd :)

Flere har skrevet at det er kjedelig der, men hva som er så kjedelig der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...