AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #1 Skrevet 8. september 2019 Jeg skjønner meg ikke på mannfolk besøker profilen min igjen og igjen men skriver aldri noe. Og skriver jeg først svarer de ikke. Hva er vitsen? Hvis de ikke vil ha noen kontakt?? De er VIP har sjekket ut det. Så de kan både lese det jeg sender og skrive tilbake. Men nei🙈 Anonymkode: b0818...23b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #2 Skrevet 8. september 2019 Det er kanskje en del som går gjennom alle profiler i passende alder i området med jevne mellomrom? Anonymkode: 79040...da3 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #3 Skrevet 8. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner meg ikke på mannfolk besøker profilen min igjen og igjen men skriver aldri noe. Og skriver jeg først svarer de ikke. Hva er vitsen? Hvis de ikke vil ha noen kontakt?? De er VIP har sjekket ut det. Så de kan både lese det jeg sender og skrive tilbake. Men nei🙈 Anonymkode: b0818...23b Da snakker jeg om at d har pågått minst 1 måned... Anonymkode: b0818...23b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #4 Skrevet 8. september 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er kanskje en del som går gjennom alle profiler i passende alder i området med jevne mellomrom? Anonymkode: 79040...da3 Ja d er mulig at d er systemet som er sånn. Takk for svar. Anonymkode: b0818...23b
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #5 Skrevet 10. november 2019 Kanskje de er for gjerrige til å ha medlemskap hvor de kan sende meldinger? Anonymkode: 00c69...97a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #6 Skrevet 17. november 2019 Det samme lurer jeg på. Har noen som er innom profilen min daglig, og noen er innom flere ganger om dagen uten å skrive ett ord til meg. Dette har pågått lenge. De samme mennene hele tiden. Det er menn i nærmiljøet, menn som bor langt unna, unge, gamle.. synes det er litt ekkelt faktisk, så har fjernet alle bilder unntatt profilbildet. Og jeg er ikkje noe fotomodell materiale, en helt vanlig kvinne Anonymkode: 499be...9a1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #7 Skrevet 17. november 2019 Opplever dette jeg også. Gjengangere som stadig er innom profilen. Skriver ikke, men besøker profilen ofte. Er det får å vise interresse eller hva? Har sett meg nødt til å blokkere når det skjer ofte. Anonymkode: ee9b5...486
Bamseklemmer Skrevet 17. november 2019 #8 Skrevet 17. november 2019 (endret) Finner bare eskortejenter der🤔 Endret 17. november 2019 av Bamseklemmer 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #9 Skrevet 17. november 2019 Jeg har erfart d samme ... de besøker og besøker. Den værste var en som har vært innom jevnlig siden februar i år. Kjekk mann. Prøvde å skrive men var ikke VIP. Dette sjekket ut innimellom i tilfelle han betalte. Det er ikje lenge siden han gjorde nettopp d og jeg sendte en hei...huff må le da kom mld om at dette medlemmet har valgt å ikke bli kontaktet. 😂😂😂da du tenker... er jeg så innbilsk? Men har blitt kjent ned en på møteplassen nå. Sender mld stort sett hele dagen i helger og hver kveld. Og fått innpass på hans messenger så nå er vi der. En med samme humor... han får meg til å le. Jeg kunne tenkt meg å møtes men tør jo ikke spørre🙈🙈. Har vært forelsket i en med null følelser for meg siste året så jeg håper jo at dette kanskje kan gå bedre. Vi ser nå etter det samme i hvertfall. En jeg fikk god tone med fra start. Aldri blitt kjent med noen fra møteplassen. Bamseklemmer: er ikke eskortejenter du vet mye om da? D må da være bra?? Anonymkode: b0818...23b
Bamseklemmer Skrevet 18. november 2019 #10 Skrevet 18. november 2019 (endret) På 17.11.2019 den 8.25, AnonymBruker skrev: Bamseklemmer: er ikke eskortejenter du vet mye om da? D må da være bra?? Jo jeg elsker jo eskortejenter, men det er så lenge siden jeg var i den bransjen, snart 20 år siden. Men nå foretrekker jeg helt "normale" jenter i mitt nærområde... Alltid kos å få gi og få kos skjønner du❤️ Du må bli tøffere med å tørre å spørre han, humor er en god nøkkel i starten, da løser det meste seg uten at det blir flaut🙈 Endret 18. november 2019 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #11 Skrevet 18. november 2019 2 timer siden, Bamseklemmer skrev: Jo jeg elsker jo eskortejenter, men det er så lenge siden jeg var i den bransjen, snart 20 år siden. Men nå foretrekker jeg helt "normale" jenter i mitt nærområde... Alltid kos å få gi og få kos skjønner du❤️ Du må bli tøffere med å tørre å spørre han, humor er en god nøkkel i starten, da løser det meste seg uten at det blir flaut🙈 Har du vært prostituert? Anonymkode: 91ed3...ba7
Bamseklemmer Skrevet 18. november 2019 #12 Skrevet 18. november 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du vært prostituert? Svarer ikke anonyme på det vettu😂Hva tror du om meg?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #13 Skrevet 18. november 2019 39 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Svarer ikke anonyme på det vettu😂Hva tror du om meg? Du skriver at du var i miljøet for 20 år siden?? Enten så er du selger eller kjøper. Anonymkode: 91ed3...ba7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #14 Skrevet 18. november 2019 Venninna mi opplevde det samme. Ikke en mld fra noen, men gjerne 50 treff på profilen daglig. Hun er en flott slank dame med livet på stell og god utdannelse. Sender hun mld ble hun blokkert😫 Samme på tinder. Hun bor i Oslo, men måtte til Trondheim for å få en date. Heldigvis snill han da😊 Anonymkode: 72539...08d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå