Gå til innhold

Utroskap

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sammen med en gift mann. Han giftet seg uten å fortelle meg det, for ca to år siden. Men vi er fortsatt sammen. Vi hadde en kjærlighetsferie ca to måneder etter hans bryllup i samme land hvor han giftet seg.Han og kona har aldri bodd sammen, så ting er ikke helt normalt. Men hun er helt norsk. Det er vondt og vanskelig å være nr 2, svelge kameler osv. Men på en annen side, jeg har valgt dette selv. Det jeg ikke liker er alle dere som dømmer oss som er sammen med en gift person. Det er så lett å dømme andre, men en dag kan det være deg.

Anonymkode: 515de...036

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting å bry seg om. De som kritiserer er folk låst i gamle jallamønstre. Disse trenger en ikke å bry seg om.

Anonymkode: 848c4...e1d

Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Nei, du kan ikke si "en dag kan det være deg". De fleste har moral og selvrespekt nok til å avstå fra gifte og opptatte "menn". 

Skrevet

Er det greit for deg at han tar seg enda en kjæreste og er «utro» mot deg? 

Anonymkode: 5e2e7...e61

Skrevet

Det er ingen drømmesituasjon. Men jeg er blåøyd nok til å ikke tro han gjør det. Vi har hengt sammen i over tre år, han er mye mere sammen med meg enn hans kone. Vi reiser mye sammen, er på konserter, han viser meg sine arbeidssteder som er i tre land. Lar meg hilse på kollegaer og tar meg til stadighet ut i den byen hvor vi begge bor.  Han ringer meg så godt som hver dag, jeg har nøkkel til huset hans osv.  

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen drømmesituasjon. Men jeg er blåøyd nok til å ikke tro han gjør det. Vi har hengt sammen i over tre år, han er mye mere sammen med meg enn hans kone. Vi reiser mye sammen, er på konserter, han viser meg sine arbeidssteder som er i tre land. Lar meg hilse på kollegaer og tar meg til stadighet ut i den byen hvor vi begge bor.  Han ringer meg så godt som hver dag, jeg har nøkkel til huset hans osv.  

Du er en hore i hans sine øyne. Du er rett og slett bare søppel som er greit å pules på til tider. Han er flau over deg og du vil aldri bli nr 1. Håper du blir ensom resten av livet

Anonymkode: 03ee4...a8c

Skrevet

Du dømmer meg, men ikke ham??? Tør jeg spørre hvorfor? Og hva ligger i utrykket hore? Hva betyr det egentlig? Vet du det, eller slenger du bare ut noen stygge gloser?

Skrevet

Det kommer nok aldri til å være meg som er sammen med en gift mann, det er helt sikkert!

Når det er sagt, så har han jo lurt deg! Han har giftet seg med en annen dame uten å si fra mens dere to hadde et forhold! Ble du ikke såret av det? Og hvorfor ville du fortsette med han etter at det skjedde?

Anonymkode: fe89e...f97

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du dømmer meg, men ikke ham??? Tør jeg spørre hvorfor? Og hva ligger i utrykket hore? Hva betyr det egentlig? Vet du det, eller slenger du bare ut noen stygge gloser?

Hore er en som ligger rundt for gaver og penger. Det er jo det du er. Du er sammen med en fyr som har en kone. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og slutt å sett deg selv i offerrollen. Du burde informert konen hans om dette og stukket. Ikke sitte på kg og syntes syndt på deg selv.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hore er en som ligger rundt for gaver og penger. Det er jo det du er. Du er sammen med en fyr som har en kone. 

Det et det mange som er. Jeg har blitt forelsket i ham, falt i den fella. Men han har også blitt min beste venn. Vi kan sitte i timevis å prate om alt. Han lært meg å stå på slalom, vi går turer sammen nesten hver uke om han ikke er på jobb i utlandet. Vet dette høres rart ut og jeg forventer ikke at alle skal forstå det heller.

Skrevet

Jeg synes ikke synd på meg selv.  Jeg synes jeg er ganske heldig. Jeg kommer heller aldri til å sladre. 

Skrevet
1 minutt siden, Acasie skrev:

Jeg synes ikke synd på meg selv.  Jeg synes jeg er ganske heldig. Jeg kommer heller aldri til å sladre. 

Du er naiv du!! Hahahahahahaha

Skrevet

Mulig jeg er naiv, men jeg har set ganske bra allikevel. Jeg får mye tid med en jeg er veldig glad i. Jeg lider ikke noen sjalusi sykdom heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...