Gå til innhold

virus program


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Avast

Anonymkode: 5f605...fa2

takk

Anonymkode: 7bcc0...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke nødvendig med virusprogram hvis du har Windows 10, det innebygde virusprogrammet i Windows er veldig bra og faktisk bedre enn mange andre programmer.

Hvis du ønsker ekstra sikkerhet så kan du bruke Malwarebytes i tillegg, det beskytter mot ting som virusprogrammer ikke beskytter mot.

Du må også sjekke om du har Norton eller McAfee installert fra før, det mange produsenter som selger maskiner med disse programmene ferdig installert. Begge disse programmene er noe herk og veldig vanskelig å få fjernet fullstendig fra maskinen.

Anonymkode: cb1b8...ddc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil absolutt ikke anbefale oe virusprogram. De lager vare herk på PC og gir deg store problemer. 

Anti-virus programmer derimot... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke nødvendig med virusprogram hvis du har Windows 10, det innebygde virusprogrammet i Windows er veldig bra og faktisk bedre enn mange andre programmer.

Hvis du ønsker ekstra sikkerhet så kan du bruke Malwarebytes i tillegg, det beskytter mot ting som virusprogrammer ikke beskytter mot.

Du må også sjekke om du har Norton eller McAfee installert fra før, det mange produsenter som selger maskiner med disse programmene ferdig installert. Begge disse programmene er noe herk og veldig vanskelig å få fjernet fullstendig fra maskinen.

Anonymkode: cb1b8...ddc

Fikk beskjed siden jeg ikke benytter telenor bredbånd at jeg ikke har virus program. Dermed må jeg vel etablere en plattform for det? rart microsoft 10 selv sier i fra at det er virusprogram i maskinen. 

Anonymkode: 7bcc0...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Telenor selger antivirusprogram sammen med sine abonnement men det er helt unødvendig siden Windows Defender er mer enn bra nok for de aller fleste. Så lenge du holder maskinen oppdatert og ikke laster ned alt mulig rart eller besøker lugubre nettsider så er du ganske trygg.

Hvis du skal bruke Avast eller andre program i tillegg så holder det uansett ikke med gratisutgavene og hvis du uansett må abonnere på et program så kan du laste ned Malwarebytes og abonnere på det. Malwarebytes fungerer fint sammen men Windows Defender mens de andre programmene som Avast, Norton og McAfee er kronglete og kan lage konflikter med Windows Defender.    

Anonymkode: cb1b8...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nederst til høyre ved siden av klokken, du kan også bruke forstørrelsesglasset ned til venstre og søke etter Windows sikkerhet.

WD.jpg

Anonymkode: cb1b8...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...