AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #1 Skrevet 7. september 2019 Er det rart Hvist ei 02 jente blir ilag med en 97er gutt? Anonymkode: 0bf55...79e 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #2 Skrevet 7. september 2019 Jeg er 02 selv og hadde selv ikke syns det vært rart å være med en gutt som er 97er. Anonymkode: 811fa...97d 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #3 Skrevet 7. september 2019 Jeg hadde ikke vært sæelig glad om mitt barn på 17 kom hjem med en voksen mann på 22. Jeg hadde stilt spm ved mannens modenhet. Hva skal en 22 åring med et barn? Anonymkode: ef92f...096
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #4 Skrevet 7. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke vært sæelig glad om mitt barn på 17 kom hjem med en voksen mann på 22. Jeg hadde stilt spm ved mannens modenhet. Hva skal en 22 åring med et barn? Anonymkode: ef92f...096 Ser ikke problemet så lenge jenta er 16+ og når man er 17 er det jo snakk om måneder før man er 18. Anonymkode: 811fa...97d 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #5 Skrevet 7. september 2019 Nei, det er ikke rart. Jeg må spørre? Hvorfor bryr du deg om hva andre mener? Hvorfor lagde du i det hele tatt denne tråden? Her er et tips fra en som har levd litt: prøv å ikke bry deg om andre meninger. Da lever du garantert et mer lykkelig liv. Folk kan være helt forjævlig dømmende, av og til. Det er ikke sundt å ta deres meninger inn over seg. Deres meninger skal ignoreres. De har ikke rett til å ha inflytelse over din tankegang. Det er trist å se at folk er så usikre at de må ha bekreftelse fra samfunnet rundt seg angående hvem det er lov å elske. Slik har det altså blitt, med så utrolig mange moralister og dømmende mennesker som finnes. De burde skamme seg! Kjærlighet er kjærlighet er kjærlighet. Ingen andre enn dere to har noe med deres forhold å gjøre. Alle som dømmer andre er ondskapsfulle idioter. Anonymkode: 279e1...aec 3
Anonym023 Skrevet 7. september 2019 #6 Skrevet 7. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke rart. Jeg må spørre? Hvorfor bryr du deg om hva andre mener? Hvorfor lagde du i det hele tatt denne tråden? Her er et tips fra en som har levd litt: prøv å ikke bry deg om andre meninger. Da lever du garantert et mer lykkelig liv. Folk kan være helt forjævlig dømmende, av og til. Det er ikke sundt å ta deres meninger inn over seg. Deres meninger skal ignoreres. De har ikke rett til å ha inflytelse over din tankegang. Det er trist å se at folk er så usikre at de må ha bekreftelse fra samfunnet rundt seg angående hvem det er lov å elske. Slik har det altså blitt, med så utrolig mange moralister og dømmende mennesker som finnes. De burde skamme seg! Kjærlighet er kjærlighet er kjærlighet. Ingen andre enn dere to har noe med deres forhold å gjøre. Alle som dømmer andre er ondskapsfulle idioter. Anonymkode: 279e1...aec Aww begynte neste å grine av det du skrev. Det var fint å høre det❤️ Jeg trengte å høre det! Det er foresten jeg som er jenta :))
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #7 Skrevet 7. september 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke vært sæelig glad om mitt barn på 17 kom hjem med en voksen mann på 22. Jeg hadde stilt spm ved mannens modenhet. Hva skal en 22 åring med et barn? Anonymkode: ef92f...096 Voksen mann på 22 år? Det har jeg tilgode å se😆 Anonymkode: 03079...0c6 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #8 Skrevet 8. september 2019 Hva liker du så godt med han da? Kan være du syns det blir vanskelig med tanke på hvor dere er i livet når dere begge er så unge. Skal en av dere ta utdanning for eksempel? Du er jo i alderen for å være litt uti utdanningsløpet mens han enda ikke har begynt. Anonymkode: 46785...4e7
Gjest Familytree Skrevet 8. september 2019 #9 Skrevet 8. september 2019 Det er ikke rart. De elsker hverandre og kjærlighet er viktig, med fem års mellomrom er ingenting. Lykke til i forholdet ditt
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #10 Skrevet 8. september 2019 Som mor til en sønn på 22 år, kan jeg egentlig ikke se for meg at han ville trives sammen med en jente på 17 år. Da måtte hun i så fall være ganske voksen for alderen. At en 17-åringen derimot kunne finne det spennende å være sammen med en mer "voksen" ung mann, det kan jeg se for meg. Om det er lurt, akkurat i den alderen, vet jeg ikke. De befinner seg mest sannsynlig på ganske ulike stadier i "ut i verden" prosessen. Skyv det noen år frem i tid, og de blir 20 og 25, er situasjonen en helt annen. Anonymkode: 764f5...a5d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå