AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #1 Skrevet 7. september 2019 Har vært lett forkjølet i et par dager med litt hoste og tett nese, har også kastet opp et par ganger. Ellers grei allmentilstand. Fra i dag tidlig har jeg hatt ubehag (vet ikke om jeg kan kalle det smerte) på venstre side av ribben og bakover i ryggen når jeg hoster. Er ikke så god på å lokalisere eksakt hvor ubehaget kommer fra, om det er lunge eller nyre eller bare muskulært. Ubehaget kjennes ut som det er ganske lokalisert og sitter på siden av brystene mot ryggen (knotete forklart, men håper noen skjønner). Kjenner ikke noe når jeg trykker på stedet, bare derom jeg hoster eller vrir overkroppen mot venstre. Jeg regner nesten med at det er muskulært i og med at jeg ikke har spesielt vondt og ikke er spesielt redusert? Noen som har peiling? Tenker det kan være greit å vite (spesielt dersom det er noe jeg burde følge med på). Anonymkode: 04749...9d1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #2 Skrevet 7. september 2019 En venninne hadde vondt på siden av ribbena når hun hadde lungebetennelse, men hun hadde mer vondt. Anonymkode: 5f776...bf8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #3 Skrevet 7. september 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: En venninne hadde vondt på siden av ribbena når hun hadde lungebetennelse, men hun hadde mer vondt. Anonymkode: 5f776...bf8 Har tenkt tanken, men når jeg googlet så har jeg egentlig ingen av de andre symptomene på lungebetennelse. Så vidt jeg har forstått det vil smertene man har ved lungebetennelse være konstante? Og jeg har bare smerter når jeg hoster. Anonymkode: 04749...9d1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #4 Skrevet 7. september 2019 Kan det være begynnende lungebetennelse? Eller vil dette utvikle seg så fort at jeg ville vært veldig dårlig nå dersom det var tilfelle? Anonymkode: 04749...9d1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #5 Skrevet 7. september 2019 43 minutter siden, AnonymBruker said: Har tenkt tanken, men når jeg googlet så har jeg egentlig ingen av de andre symptomene på lungebetennelse. Så vidt jeg har forstått det vil smertene man har ved lungebetennelse være konstante? Og jeg har bare smerter når jeg hoster. Anonymkode: 04749...9d1 Da hadde jeg ikke vært bekymret om det ikke ble verre, man får jo vondt her og der av å hoste også. Hun hadde konstante smerter ja. Anonymkode: 5f776...bf8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #6 Skrevet 7. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da hadde jeg ikke vært bekymret om det ikke ble verre, man får jo vondt her og der av å hoste også. Hun hadde konstante smerter ja. Anonymkode: 5f776...bf8 Jeg tviler på at smertene kommer av hostingen, da jeg hoster sjeldent og det er mer en lett tørrhoste. Men det er nok ikke noe å bekymre seg for uansett. Tenkte bare det var greit å prøve å finne ut hva det kunne være 🙂 Anonymkode: 04749...9d1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå