AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #1 Skrevet 7. september 2019 Jeg er jente og har både guttevenner og jentevenner. Men jeg syns det er så mye enklere å være med gutter fordi det er mye mer chill. De overanalyserer ikke ting, tar ikke hevn og det er rett og slett bare enklere. Andre som føler det slik? Er en god blanding av både jente-jente og gutte-jente. Men føler også det alltid oppstår misforståelser mellom meg og andre venninner. Jeg mener aldri noe vondt med ting jeg sier eller gjør, men istedenfor å spørre hva jeg faktisk mente om saken, så hopper de til konklusjoner og prøver å ta "hevn" med å komme med kommentarer for å være ekkel. Man merker jo når en person tuller eller om det er ment som et stikk. Og er så utrolig irriterende. Føler det er slik med jente-jenter som usikker og har et behov for å trekke meg ned for en eller annen grunn. Dette er aldri min intensjon når jeg sier eller gjør noe, men kan jo selvfølgelig bli misforstått. Andre som har tanker rundt dette og kan gjøre meg litt klokere? Anonymkode: 312e6...bc3
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 7. september 2019 #2 Skrevet 7. september 2019 Har aldri hatt venner (hverken kvinner eller menn) som er slik du beskriver. Kan handle mer om din omgangskrets enn om kvinner generelt? Hvor avslappet eller dramatisk man er handler som regel mer om person enn om kjønn. Lei av alle disse beskyldningene om at kvinner er dramatiske, hevngjerrige og slemme...
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #3 Skrevet 7. september 2019 12 minutter siden, Anonymus Notarius skrev: Har aldri hatt venner (hverken kvinner eller menn) som er slik du beskriver. Kan handle mer om din omgangskrets enn om kvinner generelt? Hvor avslappet eller dramatisk man er handler som regel mer om person enn om kjønn. Lei av alle disse beskyldningene om at kvinner er dramatiske, hevngjerrige og slemme... Var ikke meningen å dra alle kvinner under en kam, for det er absolutt ikke sant. Kjenner mange kvinner som er helt annerledes, bare at vi ikke er så close, mer venner/bekjente. Dette var rettet mot min krets og de som er mine nærmeste venninner. Derfor jeg lurer på om noen har opplevd noe av det samme og hva gjør dere i en slik situasjon? Konfrontasjon, dropper de eller prøver man å se hvor lenge man gidder? Anonymkode: 312e6...bc3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå