AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #1 Skrevet 7. september 2019 Kort fortalt. Det ble brått litt for seriøst mellom meg og min tidligere ff. Han begynte å trekke seg unna og indikerte at han ikke ville mer. Jeg hadde så sex med kompisen hans. Trodde jo vi var ferdig. Dette falt ikke i god jord hos min ff. Han virket ganske såret. Sa han ville fortsatt med meg hvis jeg ikke hadde hatt sex med kompisen. Vi pratet lenge en kveld om alt, og da jeg gikk fikk jeg verdens beste og lengste klem. Følte at han var glad i meg, selv om han hadde prøvd å skyve meg vekk en periode. Det er en måned siden praten nå. Jeg burde nok ikke kontakte han, men savner han veldig. Spesielt når jeg innså at jeg nok betydde mer for han enn jeg trodde. Vi fikk en god avslutning, og har egentlig ikke lyst å ødelegge denne følelsen. Burde jeg kontakte han eller ikke? Anonymkode: 7318e...969 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #2 Skrevet 7. september 2019 Tja... var det det at han ble litt fornærma over at du låg med kompisen? Vil du noe mer med han? Vet ikke om jeg hadde kontaktet han, kanskje best å finne seg en som ikke er i kompisgjengen. Om du skal kontakte han så hadde jeg kun skrevet noe enkelt som håper du har det bra, så blir det opp til han å følge opp om han vil. Anonymkode: dbd41...a81 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #3 Skrevet 7. september 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja... var det det at han ble litt fornærma over at du låg med kompisen? Vil du noe mer med han? Vet ikke om jeg hadde kontaktet han, kanskje best å finne seg en som ikke er i kompisgjengen. Om du skal kontakte han så hadde jeg kun skrevet noe enkelt som håper du har det bra, så blir det opp til han å følge opp om han vil. Anonymkode: dbd41...a81 Tror ikke han ble fornærmet nei. Han ble nok såret. Jeg er litt tiltrukket av kompisen, men kommer ikke til å gjøre mer med han. Men de henger masse i lag, så vi har vært sammen ofte alle tre. Fant en film av oss i dag som var så koselig. Lurte på å sende han den.. Anonymkode: 7318e...969
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #4 Skrevet 7. september 2019 Folk sier man ikke betyr noe for en ff. Du er jo beviset for at du kanskje betyr mer for han enn han trodde selv. Dumt d med kompisen men samtidig kunne ikke du vite det når du trodde Dere var ferdige.. Jeg hadde tatt forsiktig kontakt uten å legge noe press på ham. Slow and easy ... Anonymkode: ad78d...315 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #5 Skrevet 8. september 2019 Hvis du er interessert i et forhold er det greit å kontakte han. Hvis du bare vil fortsette som ff syns jeg du skal la han være i fred hvis du tror han har litt følelser for deg Anonymkode: f0501...ede
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #6 Skrevet 8. september 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke han ble fornærmet nei. Han ble nok såret. Jeg er litt tiltrukket av kompisen, men kommer ikke til å gjøre mer med han. Men de henger masse i lag, så vi har vært sammen ofte alle tre. Fant en film av oss i dag som var så koselig. Lurte på å sende han den.. Anonymkode: 7318e...969 Du er jo tydelig interessert i han. Og tolker nok at han er mer intr enn det han sier. Anonymkode: 32a51...846
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå