AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #1 Skrevet 7. september 2019 Har hatt så vondt i de midterste ledda på fingrene. Tok røntgen i går. Lurer på hva det kan være og når jeg får beskjed? Hva fant de ut hos deg? Anonymkode: 610f2...b07
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #2 Skrevet 7. september 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hatt så vondt i de midterste ledda på fingrene. Tok røntgen i går. Lurer på hva det kan være og når jeg får beskjed? Hva fant de ut hos deg? Anonymkode: 610f2...b07 Dette fant de ut hos meg: "Tilsvarende forandringer kan komme i fingrenes midtledd og kalles da Bouchards knuter. Mennesker med artrose i disse fingerleddene kan få svakhet i grepet, problemer med å knytte fingrene inn i håndflatene og vanskeligheter med finere fingerbevegelser." sitat hentet her Anonymkode: 522e7...0d7
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #3 Skrevet 7. september 2019 Ok,takk for svar...kanskje det er noe sånt jeg har Anonymkode: 610f2...b07
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #4 Skrevet 7. september 2019 Jeg fikk beskjed om at de ikke kunne se noe på røntgen. Så legen kunne ikke si hva det er. Måtte bare ta smertestillende ved behov Anonymkode: 01208...7c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå