Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2005 #1 Skrevet 15. mai 2005 Jeg sliter med at jeg ikke klarer å fullføre et samleie rett og slett fordi jeg er for trang :-( Har vært hos gynekolog og hun sa at alt var som normalt, men hun brukte to forsøk på å få tatt celleprøve, og det hele var utrolig vondt. Sliter også med å få inn en liten tampong. Har hatt samleie en gang før og det gikk helt fint, men de to siste gangene har han ikke klart å trenge inn i meg fordi jeg er så trang. Selv en finger gjør vondt. Noen som har noen gode råd? Har jo hatt samleie før med en som hadde normal til stor penis, så da bør det jo gå igjen. Kan nevne at jeg gikk på p-piller sist gang og dermed også hadde litt redusert sex-lyst, og at gynekologen sier at jeg strammer musklene for mye. (Prøver å ikke gjøre det, men så gjør det så vondt at jeg automatisk spenner musklene)
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #3 Skrevet 16. mai 2005 Kan være vaginisme/skjedekrampe, dvs at du ufrivillig strammer musklene i skjeden så mye at inntrengning blir vanskelig/umulig. Kan f.eks. oppstå fordi man forbinder inntrengning med noe negativt, f.eks. fordi man har opplevd overgrep, har hatt og/eller er redd for smerter ved samleie eller ved gynekologiske undersøkelser, eller at man er redd for å bli gravid. Vaginisme kan behandles. Du kan lese en del om vaginisme på f.eks. www.mozon.no eller www.doktoronline.no, men det viktigste er vel at du snakker med legen din om dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå