Gå til innhold

Tiltrukket av 2 stk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er ei jente 23 år, som liker jenter. Altså lesbisk som mange ville kalt det. Jeg startet som privatist elev for snart 3 uker siden. Jeg synes læreren er så utrolig tiltrekkende, men jeg vet jeg ikke kan satse på hun, fordi hun har akkurat vært i fødselspermisjon. Da regner jeg med at hun er opptatt. Og det gjør faktisk litt vondt, jeg vet ikke om jeg kan kalle det forelskelse enda, siden jeg ikke har blitt ordentlig kjent med hun enda, men jeg synes hun er kjempe tiltrekkende. Jeg tenker på hun ganske mye. Jeg merker jeg skal prøve å imponere hun, så jeg leser og leser til stoffet vi skal ha om, slik at jeg kan svare på hennes spm i timen. Før var jeg alltid den som ikke sa noe i timen! Ting har endret seg helt bare pga hun er så tiltrekkende. 

Over til hun andre. Hun kjenner jeg bedre. Vi tekster med hverandre nesten hver dag og det har vi gjort i 3 år. Jeg har møtt hun to ganger og skal møte hun til uka igjen. Greia der er at jeg ikke vet hvor jeg har hun. Jeg vet ikke hva hun vil videre med oss to. Det er en samtale jeg synes er kjempe vanskelig å starte. Siden hun ikke har gitt noe tegn på noe annet enn å bare møtes. Men jeg synes ihvertfall hun også er tiltrekkende, vi har samme humor, og felles interesser. Jeg vet hun også liker jenter. Hun er bare så utrolig hyggelig. 

Siden jeg er tiltrukket av to personer, så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Selvom jeg vet at jeg ikke kan gjøre noe med hun læreren. Vi er på samme alder foresten. Men det er så vanskelig. Det er liksom ikke så mange valg, men det er følelser som er inni bilde også. Som jeg føler jeg må legge fra meg og det er hun læreren. Jeg kommer ingen vei med hun og jeg kommer ikke til å prøve, fordi det ville vært veldig feil, og det er det som gjør det vanskelig. Fordi jeg vet jeg ikke får hun uansett, selvom jeg også er tiltrukket av hun andre. 

Den ene oppfyller det som ikke den andre har om du skjønner. Så det er ganske vanskelig. Man kan liksom ikke bare legge fra seg følelsene sine. Men jeg kommer ikke til å satse på hun privatist læreren, noe som gjør vondt. 

Og med hun andre vet jeg ikke hvordan jeg kan føre en samtale om hva hun vil videre med oss. Jeg føler at jeg også burde vente med å ta den samtalen når den følelsen med privatist læreren glir bort, om det vil skje da. 

Hva ville dere gjort? Har dere vært borti noe lignende før? Hva er lurt å gjøre? Dette ble mye lengre enn jeg trodde, men håper på å få noen gode råd :)

Anonymkode: 85e76...6d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg er ei jente 23 år, som liker jenter. Altså lesbisk som mange ville kalt det.

Hvis du møter meg kommer du til å bli forvirra over egen legning. Hovedsaklig fordi jeg er så ydmyk.

• Liker 1
Skrevet

Setter pris på seriøse svar...

Anonymkode: 85e76...6d9

Skrevet

Tror du kan glemme læreren din. Hun har nettopp fått barn og har mest sannsynlig en mann som hun elsker. Så sånn sett burde det være lett. Glem læreren og sats på hun andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...