AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #1 Skrevet 7. september 2019 Da vår hund ofte blir dårlig i magen, anbefalte vetrinær å gå over til rene, tørkede kjøtt-snacks. Dette blir blir jo veldig dyrt i lengden, og jeg har lyst å lage det selv. Noen «oppskrifter» (typen kjøtt) og fremgangsmåter (steketid/temp) å dele? Gjerne noe som holder seg i over en ukes tid uten å bli dårlig. Anonymkode: cedb8...259
Gjest RoNo Skrevet 7. september 2019 #2 Skrevet 7. september 2019 Har sett noen oppskrifter på Pinterest, men aldri laget selv. Der var blant annet hundekjeks.
missy_miss Skrevet 7. september 2019 #3 Skrevet 7. september 2019 Steker lever i ovnen i ovnen på 75 grader til de er brune og harde. 1
Belima Skrevet 7. september 2019 #4 Skrevet 7. september 2019 Tørket tynne skiver av lever i stekovnen da jeg hadde hund. Luktet ikke godt, men hunden elsket det. 1
missy_miss Skrevet 7. september 2019 #5 Skrevet 7. september 2019 6 minutter siden, Belima skrev: Tørket tynne skiver av lever i stekovnen da jeg hadde hund. Luktet ikke godt, men hunden elsket det. Hunden ser på meg (stekeovnen) med så mye kjærlighet i blikket at jeg kunne holdt ut mye verre lukter for hennes skyld. 😅 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #6 Skrevet 7. september 2019 Jeg skjærer opp allslags rått kjøtt og tørker på ca 40C i stekeovnen, favoritten er vilt og kylling. Anonymkode: 76c71...b00
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå