AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #1 Del Skrevet 7. september 2019 Hei! Er det noen her inne som har strikket Stockholmgenseren til Petiteknit? Link: https://petiteknit.com/collections/voksen-norsk/products/stockholmgenser?variant=12435196215351 Jeg syntes den er så fin, men er litt usikker på om jeg klarer å strikke den da jeg ser den har vanskelighetsgrad 5. Jeg er ikke så veldig erfaren når det kommer til strikking, men jeg er ikke helt nybegynner heller. Så, er det noen her som har strikket den og kan fortelle litt om hvordan det gikk? Eventuelt om noen har strikket noe liknende, i samme metode Anonymkode: 0f52b...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. september 2019 #2 Del Skrevet 9. september 2019 På 7.9.2019 den 13.51, AnonymBruker skrev: Hei! Er det noen her inne som har strikket Stockholmgenseren til Petiteknit? Link: https://petiteknit.com/collections/voksen-norsk/products/stockholmgenser?variant=12435196215351 Jeg syntes den er så fin, men er litt usikker på om jeg klarer å strikke den da jeg ser den har vanskelighetsgrad 5. Jeg er ikke så veldig erfaren når det kommer til strikking, men jeg er ikke helt nybegynner heller. Så, er det noen her som har strikket den og kan fortelle litt om hvordan det gikk? Eventuelt om noen har strikket noe liknende, i samme metode Anonymkode: 0f52b...2fd Om du har strikket litt før, så synes jeg denne ser overkommelig ut. Jeg ville prøvd meg altså. Helt siden jeg begynte å strikke, har jeg alltid kastet meg ut på hva det enn skulle være. Youtube-videoer finnes av alt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #3 Del Skrevet 9. september 2019 Jeg har strikket den, så lenge du kan lese oppskrift, strikke rett/vrang, øke og plukke masker er det helt greit. Kimmie Munkholm har mange gode videoer på YouTube til petiteknit sine oppskrifter. Genseren får en veldig fin passform, veldig glad i min:) Anonymkode: 4f5e9...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #4 Del Skrevet 9. september 2019 17 minutter siden, ^^Belle^^ said: Om du har strikket litt før, så synes jeg denne ser overkommelig ut. Jeg ville prøvd meg altså. Helt siden jeg begynte å strikke, har jeg alltid kastet meg ut på hva det enn skulle være. Youtube-videoer finnes av alt. Ja, det er jo sant 😁😃 Takk for svar! Ser forøvrig at de fleste strikkeoppskriftene deres har høy vanskelighetsgrad av en eller annen grunn. Tror jeg bare må prøve 😁 Anonymkode: 0f52b...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #5 Del Skrevet 9. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har strikket den, så lenge du kan lese oppskrift, strikke rett/vrang, øke og plukke masker er det helt greit. Kimmie Munkholm har mange gode videoer på YouTube til petiteknit sine oppskrifter. Genseren får en veldig fin passform, veldig glad i min:) Anonymkode: 4f5e9...90b Takk for svar! Jeg prøver, så får det briste eller bære 😄 Anonymkode: 0f52b...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. september 2019 #6 Del Skrevet 9. september 2019 Det er bare til å prøve kan du det grunnleggende så tror jeg du kommer til å få det til Og står du fast så har nettsiden til drops videoer som er veldig forklarende. Eller YouTube Jeg har ei venninne som aldri har strikket før, bortsett fra grytekluter på barneskolen, og hun ga seg i kast med ei Vendelakofte i fjor. Ingen mor/tante/bestemor til å hjelpe seg siden ingen strikker i familien, og jeg kunne ikke hjelpe siden jeg aldri har turt å prøve meg på kofter (ser så skummelt ut med den klippinga). Men hun gjorde alt selv ved hjelp av å Google og videoer på nett og nå har hun strikket 4 kofter! Så det går an Ser i oppskriften at den skal strikkes ovenfra og ned, det er veldig smart mtp lengden, mye lettere å regulere sånn at den ikke blir for kort eller for lang. Veldig fin genser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå