mam4ma Skrevet 7. september 2019 #1 Skrevet 7. september 2019 Heisann, Jeg og datteren min på 8 skal på jentetur til London. Er det noen som har et sentralt hotell å anbefale? Nær en undergrunnsstasjon? Helst nær Oxford Street også. Viktigste krav er at det er rent!! (ikke svindyrt heller!)
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #2 Skrevet 7. september 2019 Søk på hotwire.com så får du bra hotell til ok pris. Finn heller et hyggelig strøk enn å prioritere nærhet til Oxford Street. Anonymkode: 013b4...baf 1
Kirby Skrevet 7. september 2019 #3 Skrevet 7. september 2019 Sist bodde jeg på St Giles som er omtrent PÅ Oxford Street, men det er ikke top notch hotell da. Har bodd noen ganger på Novotel, både Blackfriars og Paddington, og begge er fine hoteller med god frokost, men mindre sentrale sånn sett.
mam4ma Skrevet 7. september 2019 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Søk på hotwire.com så får du bra hotell til ok pris. Finn heller et hyggelig strøk enn å prioritere nærhet til Oxford Street. Anonymkode: 013b4...baf Takk, men vi vil altså bo der.
mam4ma Skrevet 7. september 2019 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2019 1 time siden, Kirby skrev: Sist bodde jeg på St Giles som er omtrent PÅ Oxford Street, men det er ikke top notch hotell da. Har bodd noen ganger på Novotel, både Blackfriars og Paddington, og begge er fine hoteller med god frokost, men mindre sentrale sånn sett. Takk! Lurer på om jeg har hørt om dette før (St.Giles), skal sjekke 😊
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #6 Skrevet 8. september 2019 Jeg bodde på St. Giles med min niåring sist. Helt perfekt for oss, og niåringen oppsparte shoppingbudsjett rakk langt på Primark som ligger rett over gata... Anonymkode: 1d939...24b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå