Gå til innhold

tips for å øke selvtillit hos mann?

Fremhevede innlegg

Gjest seroxata
Skrevet

Saken er den, at jeg er i ganske nytt forhold, og har det helt topp! "problemet" mitt er sånn- jeg liker det litt røft på sengekanten. altså, jeg sier ikke nei takk til håndjern, lugging i hår og lignende... faktisk kjeder jeg meg veldig fort under kosesex, og mister lysten fort om det går i 30 km/t...

Han her nye vet om at jeg er slik, det har han visst fra dag 1, mye pga at jeg er litt for åpen om slikt på byen :roll:

uansett... de gangene vi har hatt sex nå, så har det vært godt! Ikke det jeg sier..

men, jeg savner VELDIG det lille ekstra.... han er så forsiktig av seg, skulle nesten tro jeg var porselensdukke eller noe... Og når han alt vet hvordan jeg er, og sier at han liker litt kinky greier, hvorfor skjer det ikke noe?

Jeg har ikke lyst til å såre han, og vet ikke helt hvordan jeg skal ta det opp på en fin måte. så tidlig som det er i forholdet, så vil jeg ikke akkurat gi han inntrykk av at han er dårlig! for det er han jo langt ifra!

Han har fortalt meg at han ikke har fått prøvd ut så mye, han har vært gift flere år, og hun ville aldri ha sex med han. og de få gangene de hadde det, var det enten misjonær eller hun på toppen! hun var utrolig kresen visst...

kan han ha blitt litt hemmet av det? han sier jo at han er litt vrien til å ta initiativ, fordi han går utfra avslag etter disse årene..

Og når jeg igjen tenker meg litt om, eksen min var og litt forsiktig i begynnelsen, tok to måneder før vi hadde skikkelig sex, og etter det gikk det bare oppover!

Vet ikke helt hva jeg fisker etter her, er bare litt i villrede over hvordan jeg skal ta det opp!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Han har sikkert prestasjonsangst! Du får være initiativtaker og læremester da vet du, se på det som en morsom utfordring i forholdet. :)

Gjest Erik Sjon
Skrevet
Saken er den, at jeg er i ganske nytt forhold, og har det helt topp! "problemet" mitt er sånn- jeg liker det litt røft på sengekanten. altså, jeg sier ikke nei takk til håndjern, lugging i hår og lignende... faktisk kjeder jeg meg veldig fort under kosesex, og mister lysten fort om det går i 30 km/t...

Han her nye vet om at jeg er slik, det har han visst fra dag 1, mye pga at jeg er litt for åpen om slikt på byen :roll:

uansett... de gangene vi har hatt sex nå, så har det vært godt! Ikke det jeg sier..

men, jeg savner VELDIG det lille ekstra.... han er så forsiktig av seg, skulle nesten tro jeg var porselensdukke eller noe... Og når han alt vet hvordan jeg er, og sier at han liker litt kinky greier, hvorfor skjer det ikke noe?

Jeg har ikke lyst til å såre han, og vet ikke helt hvordan jeg skal ta det opp på en fin måte. så tidlig som det er i forholdet, så vil jeg ikke akkurat gi han inntrykk av at han er dårlig! for det er han jo langt ifra!

Han har fortalt meg at han ikke har fått prøvd ut så mye, han har vært gift flere år, og hun ville aldri ha sex med han. og de få gangene de hadde det, var det enten misjonær eller hun på toppen! hun var utrolig kresen visst...

kan han ha blitt litt hemmet av det? han sier jo at han er litt vrien til å ta initiativ, fordi han går utfra avslag etter disse årene..

Og når jeg igjen tenker meg litt om, eksen min var og litt forsiktig i begynnelsen, tok to måneder før vi hadde skikkelig sex, og etter det gikk det bare oppover!

Vet ikke helt hva jeg fisker etter her, er bare litt i villrede over hvordan jeg skal ta det opp!

Er du glad i han, så ikke tenk på det. Han kjører sikkert over deg med et Tog en dag..

To måneder, skikkelig sex??? 10 år, har fa... ennå ikke hatt uskikkelig....

M[nestr[le er fin!!!!!!!

Gjest lurven
Skrevet

her må nok du ta skjeen ( eller hva du måtte finne)

i egen hånd,ikke lett for han å bli kinky over natta. så du må nok ta kontrollen her.

Gjest seroxata
Skrevet

hei, tusen takk for tips!:) nå skal jeg til han i morra, så får prøve ut litt da, hehe!

Hvem vet, kanskje det går forbløffende bra :wink:

Gjest celine
Skrevet

Enig med lurven her..

Hvis han er usikker på hvordan han skal oppføre seg, er det sikkert godt å ha en litt "dominerende" læremester.

Har erfaring med at det er vanvittig opphissende for en mann dersom vi tar kontrollen, bestemmer og stiller krav til hvordan ting skal skje. :roll:

Gjest Sniken (uinnlogget)
Skrevet

Du må gi han klar beskjed om hva du ønsker, ikke bare tenke at du har sagt det til han før. Gjør det nå igjen, like før eller mens dere har sex, slik at han forstår at du virkelig mener det.

Fortell han underveis hva han skal gjøre i begynnelsen:

- Ta håndhjernene som ligger på nattbordet og bind meg fast

- Lugg meg i håret mens du knuller meg bakfra

- Ris meg på rompa og behandle meg som den tøyta jeg er

osv. osv. Da skjønner han til slutt at du virkelig liker dette.

Gjest seroxata
Skrevet

Jeg er bare så redd for å freake han helt ut!

Vi snakket litt om sex i går, jeg spurte han om han hadde noen spesifikke fantasier, men det hadde han ikke sa han.. eller, han hadde egentlig bare fantasier om spontan og impulsiv sex, gjerne i skogen.. så jeg må vel ut på de grønne marker nå :wink:

Og ellers må jeg vel bare få ut fingeren, og si ting rett ut.. og blir han redd, så får jeg ta det som det kommer..

• 1 måned senere...
Gjest Gjest7
Skrevet

Hvis han vil ha sex i skogen så kan han vel ikke være så veldig sjenert ?

Sikkert bra å begynne der. Er det gøy går det jo an å gjøre det flere ganger..

Skrevet

Det er ikke sikkert han liker samme type sex som deg. Sier han at han gjør det så sier han det kansje bare for å ikke såre deg heller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...