AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #1 Skrevet 6. september 2019 Det er sånn at jeg omtrent ikke vil gå på tur med hundene pga. det som skjer nå. Her jeg bor er det ett boligfelt. Hva gjør jeg hvis jeg møter en annen hund og må passere på hver vår side av veien når veien er trang? Jeg gjorde det i dag og jeg visste ikke helt fordi det var ikke noen annen plass å være mens de andre passerte. Det var for trangt og det var ingen steder vi kunne gjemme oss. Hadde vi da snudd så hadde vi hatt samme problem om det kom nye hunder på veien. Da hadde vi aldri kommet oss hjem om vi skulle snudd frem og tilbake hver gang det kom hund. I tillegg så går hundene i kort bånd og jeg er redd det er tisseflekker som jeg ikke ser eller vet om. Eller om det har vært en som har bæsja og eieren har plukket det opp igjen mens noe rester er igjen? Dette er ikke lett altså og vi er så bekymra. Anonymkode: 276db...29f
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #2 Skrevet 7. september 2019 Jeg skjønner ikke helt problemet? Ha hunden i kort bånd ved siden av deg å bare gå raskt forbi andre hunder? Hvis du møter noen som er løse eller annen eier som insisterer på at de skal hilse så gå foran hunden din å stopp den andre før den kommer helt bort. Anonymkode: 014bb...d63 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #3 Skrevet 7. september 2019 Du får faktisk ikke gjort annnet enn det du gjør. Vær obs på hvor hunden din går og lukter, hold den i kort bånd. Jeg har krysset gaten het vi bor, men litt lettere siden det er eneboliger som er spredd litt. Har også mulighet til å lufte hunden litt andre tider enn de fleste som jobber vanlig dagjobb, jobber selv turnus, så kan gå rundt 0900,- så igjen 1500 , så et par turer på kvelden , men kjenner jo litt rutinene til de rundt her Anonymkode: 25526...4f6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå