Gå til innhold

Hva synes du er «harry»?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Årets julebord nærmer seg, og arbeidslaget har stemt frem temaet: «Harry camping». Tanken er at folk skal se gjennom loft og kjellere (evt gjenbruksbutikker) og finne frem «gamle skatter og synder fra fortidens motebilde», gjerne satt sammen på en mindre heldig måte.

Jeg har fått ansvaret for pynting og musikk. Musikk tenker jeg en god blanding av nye og gamle slagere, mye «guilty pleasure», alt på norsk.

Når det kommer til pynt sliter jeg mer, og håper på hjelp fra dere. Tar gjerne også i mot tips til klær jeg skal se etter.

På forhånd takk!!! 😊

Anonymkode: a2589...e29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grilldress, crocs og rullings. 

Anonymkode: 37677...bf4

• Liker 3
Skrevet

Pynt med ølbokser og spritflasker. Wunderbaum. Heng opp en t-skjorte med SUG OG SVELG, GOD HELG! på. Eller sånn i svart med brølende tiger på. 

Anonymkode: b9eaf...750

• Liker 2
Skrevet

Sånn syngende og dansende fisk tilmålte henge på veggen er også rimelig harry. 

• Liker 1
Skrevet

¨Nyrike¨ som flæsher det.

¨Perfekte¨ fasader.

Lån over pipa, -og prøver å fremmstå som ¨øvre middelklasse¨

M.M.

a.

• Liker 4
Skrevet

Hah, sånne bukser fra miss sixty vi hadde på starten av 2000-tallet,de som var helt sykt lave, og så med stringtrusa over. Det var harry, det. Også piercing enten i overleppa eller øyenbrynet. 

Når det gjelder pynt osv kan du jo gå for veggord, type "live, love, laugh" og sånt i en snirklete skrift. Men med dekorasjoner sitter jeg egentlig også litt fast, det er egentlig bare veggord som popper opp hos meg. 

Anonymkode: 6d79d...a46

• Liker 5
Skrevet (endret)

kjør på med plastikkblomster og lysmansjetter, sånne runde glatte pynte stener i div farger pent dandert på en farget duk i nervøs fløyel😁

Endret av RaraAvis78
  • Liker 2
Skrevet

Eller "lysbrett",- kubbelys eller t-lys pent dandert på et harry fat eller speil, gjerne satt ned i en farget sand. Stø over litt annet nips (hot tips små engler etc), og du har tidenes mest harry centerpiece😅

• Liker 3
Skrevet

Helt ærlig så synes jeg folk som er så himla opptatt av hva som er harry er de mest harry folka. 

Anonymkode: 56487...057

• Liker 8
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig så synes jeg folk som er så himla opptatt av hva som er harry er de mest harry folka. 

Anonymkode: 56487...057

Ja, det er lett å dekorere og å kle seg ut som, du 🙄

Anonymkode: 6d79d...a46

• Liker 7
Skrevet

Noe av det mest harry jeg ser er råååsabloggerjenter som "have done it all". microbladede bryn, påsatte vipper, full instgramsminke på en mandag hverdag, ducklips, stort exstensionshår, fake tan, digre Mark Jeikob briller nede på nesa, billig bling, silikon, lui vittåå veske, store hvite stygge sko, stor stygg kåpe. Ja "you get my gist"? Alt dette gjerne i en "tilfeldig" positur i f.eks Oslos gater.    På toppen av alt innbiller de seg at de er innovative, kreative og nyskapende mennesker!!   Jeg dævver.  🤣 

• Liker 9
Skrevet

Sjekk om du har ett dyrt  statussymbol du kan ha fremme eller på deg. Statussymbolet skal ikke passe inn passe inn med alt det andre. 

Anonymkode: d9859...618

Skrevet

Velour duk er Harry👌🏻 Og alt av typ "bling" plastikk pynt er Harry.

Grilldress og crocs er Harry-stemplet.

Men selv stemmer jeg i med de som har poengtert at å flashe merker er temmelig Harry. Logo t-shirts, et belte med diger D&G beltespenne. Bling Dior, gjerne fake, solbriller. G-streng som viser over jeans med lavt liv🙌🏻 

Samt alt av fake merkevarer man får kjøpt på marked på Granca. Harry🙈

Anonymkode: f004b...264

• Liker 2
Skrevet

Syns tatoveringer på jenter/kvinner i 99% av alle tilfeller er harry.  Har ikke samme greia med menn. 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Sliten&kjørt52 skrev:

¨Nyrike¨ som flæsher det.

¨Perfekte¨ fasader.

Lån over pipa, -og prøver å fremmstå som ¨øvre middelklasse¨

M.M.

a.

1 time siden, SupaWoman skrev:

Noe av det mest harry jeg ser er råååsabloggerjenter som "have done it all". microbladede bryn, påsatte vipper, full instgramsminke på en mandag hverdag, ducklips, stort exstensionshår, fake tan, digre Mark Jeikob briller nede på nesa, billig bling, silikon, lui vittåå veske, store hvite stygge sko, stor stygg kåpe. Ja "you get my gist"? Alt dette gjerne i en "tilfeldig" positur i f.eks Oslos gater.    På toppen av alt innbiller de seg at de er innovative, kreative og nyskapende mennesker!!   Jeg dævver.  🤣 

32 minutter siden, SupaWoman skrev:

Syns tatoveringer på jenter/kvinner i 99% av alle tilfeller er harry.  Har ikke samme greia med menn. 

Kanskje litt vanskelig å dekorere med dette? 

• Liker 5
Skrevet

Når det gjelder dekor hadde jeg tydd til foreldre og besteforeldre. Det kan være et poeng å ikke støte noen, så sånne bokstaver hadde jeg vært litt forsiktig med. Det er jo mange som har det fortsatt. På den annen side er jo gamle ting gjerne retro og kult nå. 

Wunderbaum som noen har nevnt er nokså safe. Ut over det liker jeg egentlig ikke konseptet. Det er så lett å tråkke på tær, og da blir det ikke særlig hyggelig. 

Kanskje pøse på med billig nips over alt, i helt latterlige mengder? 

• Liker 2
Skrevet

Sånne HOME, LOVE, Happiness is a way of life osv skilt. Heng de opp overalt.

Anonymkode: 044c5...90e

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, SupaWoman skrev:

Det er lett å pynte med på fest! 👍

• Liker 2
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lett å pynte med på fest! 👍

Ja, få alle jentene til  å tatovere seg!  :tommelopp: 

Og :roll: 

Skrevet
6 timer siden, SupaWoman skrev:

Jo, tatoveringer er like harry på menn.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...