AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #1 Skrevet 6. september 2019 Jeg mener, hunder har jo mye, mye bedre luktesans enn mennesker. Man skulle tro det som luktet vondt lukter enda verre for hunder. Jeg har diaré og løs og luftig mage nå, er ganske dårlig, og gjennom dagen har jeg måttet slippe ut antakelig for meg rekordmye luft bak der. Og det stinker skikkelig, aldri opplevd verre fra meg selv, normalt har man vel ikke så mye imot sin egen fiselukt. Men hunden min, hver gang jeg slipper en, så kommer den stormende for å sniffe i seg den fæle lukta. Hva er egentlig greia med det? Har deres hunder oppført seg på samme måte? Anonymkode: 132af...5af
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #2 Skrevet 6. september 2019 Ja, helt vill. Liker å rulle i bæsj også, da er han kjempefornøyd Ikke så veldig fornøyd når han havner rett i dusjen. Anonymkode: c1c02...4ec
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #3 Skrevet 7. september 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, helt vill. Liker å rulle i bæsj også, da er han kjempefornøyd Ikke så veldig fornøyd når han havner rett i dusjen. Anonymkode: c1c02...4ec Rulle i bæsj faktisk? Det gjør ikke min, vil bare snuse men jeg drar ham vekk. Men hender at det sitter igjen bæsj i pelsen bak om det er en stund siden forrige klipp, da hiver jeg ham inn i dusjen. Er kanskje ikke direkte fornøyd men heller ikke veldig misfornøyd med akkurat det. Nei, denne fascinasjonen hunden har for bæsj og fis er virkelig noe spesielt. Men elefanter er vel verre, de tar snabelen inn i rumpa på andre elefanter og tar ut bæsj og spiser! Anonymkode: 132af...5af 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå