Gå til innhold

Menn, sex og alkohol

Fremhevede innlegg

Gjest Nattsvermeren
Skrevet

Sånn generelt, er det vanskelig for menn å få ereksjon når de har drukket masse?

Jeg merker selv som kvinne at jeg kan bli veldig opphisset når jeg drikker, men mulig det bare er meg...

Videoannonse
Annonse
Gjest I. Rekschen
Skrevet

Tvert imot, men det skal sies at den lever sitt eget liv i litt større gra enn når man er edru...

Gjest Erik Sjon
Skrevet
Tvert imot' date=' men det skal sies at den lever sitt eget liv i litt større gra enn når man er edru...[/quote']

Kåtest dagen derpå :sjarmor::sjarmor:

Kos dere!

Kongen

Sonja og jeg bestemte .......

Skrevet

Det har mye med mengden alkohol å gjøre. Er man moderat blir man kanskje kåtere, men drikker man seg dritings (noe jeg klarer stort sett hver gang...), kan den svikte meg...

Men selvtilliten er jo på topp likevel..

Lurt å sitte oppe litt før man har sex da.

Og ja, dagen derpå...

Skrevet

Jeg er kåt før jeg begynner å drikke... når jeg drikker.... dager derpå.. dagen etter derpå.. og i helgene... rart... :sjarmor:

Skrevet

tror nok de får den opp men spørsmålet er om de får den inn og gjort ditt :hoppe:

• 2 uker senere...
Skrevet

Er sjelden ereksjonen svikter men blir noe bedøvet av alkoholen som fører til at man kan holde på i en evighet uten å være i nærheten av en orgasme. Så fyllesex gir meg ikke så mye.

Gjest Baardsen
Skrevet

Spørs på mengden alkohol....er man døddrukken fungerer ikke junior optimalt hos meg. Skal mere til for å få noe særlig ereksjon - og får man det så blir det sånn fyllesex....dvs man kommer aldri..

Gjest gjesten
Skrevet

Men hvor mye drikker dere før den ikke vil samarbeide?

Fra og med 6 øl begynner den å ikke lystre. Og evnen til å ikke lystre øker dramatisk jo mer man drikker.

Mulig den begynner å ikke lystre allerede fra øl 2 eller 3. Mulig, men dette kan jeg ikke si noe om.

Gjest Thinc
Skrevet

For min del er det ofte vanskligere enn ellers å få den opp, men når jeg først får den opp kan jeg holde på i evigheter som nevnt tidligere.

Det skjer også at det er andre veien, at jeg får så lett stå i fylla at det er flaut, men sleit mer med dette tidligere.

Gjest Baardsen
Skrevet
Men hvor mye drikker dere før den ikke vil samarbeide?

Fra og med 6 øl begynner den å ikke lystre. Og evnen til å ikke lystre øker dramatisk jo mer man drikker.

Mulig den begynner å ikke lystre allerede fra øl 2 eller 3. Mulig, men dette kan jeg ikke si noe om.

Dette varierer jo veldig - etter dagsform, kåthet etc.

Hvis det skjer etter 2-3 øl kan det jo være en psykisk komponent også - dvs at man ikke slapper helt av, er redd for at den ikke skal lystre - slik "prestasjonsangst" blir gjerne en vond sirkel - også i fylla.

Skrevet

Har aldri hatt problemer med det.

Skrevet

Doffen dauer, på sambo med alkohol innabords. Godt at han aldri drikker :ler:

Skrevet

Har aldri hatt problemer, men har jo ikke vært helt dritings hller. Sier vel seg selv at en mann som er dritings og ikke har kontroll på beina. Derimot er det som flee nevner slik at man kan holde på i de uenderlige....Problemet med å drikke mye øl er at det er vanskelig å få orgasme med en pisstrengt ståpikk (samt vanskelig å pisse med ståpikk):wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...