K@tt Skrevet 6. september 2019 #1 Skrevet 6. september 2019 Jeg har migreneanfall med aura og tør derfor ikke bruke vanlige p-piller med østrogen. For tiden bruker jeg cerazette, men er ikke fornøyd fordi jeg får mellomblødninger og kviser av de. Kondomer er noe herk og er helt uaktuelt. Er det noen andre alternativer igjen for meg å prøve? Har hørt at p-stav inneholder det samme som cerazette, hormonspiral vet jeg ikke men høres vondt ut (?!) og det samme med kobberspiral.
Isordil Skrevet 6. september 2019 #2 Skrevet 6. september 2019 Jeg er veldig fornøyd med hormonspiral. Selve innsettingen gikk fort og smerten var helt overkommelig, endte faktisk opp med å spørre om han virkelig hadde satt den inn og var ferdig fordi det var så mye mindre vondt enn jeg hadde trodd ut i fra det man hører om fra andre 😅Tok maks dose paracet og ibux før timen da, så det hjalp nok en del.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #3 Skrevet 6. september 2019 Denne oversikten syns jeg er kjekk, husker bare ikke hvor jeg fant den en gang i tida. Har prøvd det meste, likte minst hormonspiral. Hadde mye smerter og økende smerter, så fikk fjernet den etter 1 år. Men det er meg da, tålte ingen av prevensjonene med bare gestagen-hormonet, må bruke kombinasjonsprevensjon skal jeg funke. Anonymkode: 7aa3c...f69
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå