AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #1 Skrevet 6. september 2019 Er det dyrt og registrere en bmw gt kontra andre merker eller andre bmw modeller? Hvor mye vil det koste å forsikre en bmw gt for en på 21 år? Anonymkode: 5df5a...37a
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #2 Skrevet 6. september 2019 Ingen som vet? Anonymkode: 5df5a...37a
Mannisinbestealder Skrevet 7. september 2019 #3 Skrevet 7. september 2019 Om du kjøper en ny bil eller importerer en bil må du betale engangsavgift og merverdiavgift. Du finner mer om dette på toll.no. Når du kjøper en bil som har vært brukt i Norge så slipper du å betale merverdiavgift. Du må derimot betale en omregistreringsavgift. Det er gjerne et firesifret beløp. Når det gjelder forsikringspremien så er den delt i 3 deler. Du plikter å ha ansvarsforsikring. Kasko er frivillig og siste del er en avgift som nå innkreves av forsikringsselskapene. Årlig premie variere gjerne fra 5 tusen til 50 tusen. Det vil også variere fra selskap til selskap og de må vite mye mer enn det du oppgir her for å gi deg et tilbud. Har heller aldri hørt om noe som heter BMW GT. Den heter nok noe mer eller noe annet. Selv tenker jeg å kjøpe meg en båt. Er det noen som vet hva det koster?
Gjest Dævendøtte Skrevet 7. september 2019 #4 Skrevet 7. september 2019 6 minutter siden, Mannisinbestealder skrev: Selv tenker jeg å kjøpe meg en båt. Er det noen som vet hva det koster? 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det dyrt og registrere en bmw gt kontra andre merker eller andre bmw modeller? Hvor mye vil det koste å forsikre en bmw gt for en på 21 år? Anonymkode: 5df5a...37a Finn Google og skriv i søkefeltet: Hva koster det å forsikre en bil. Da dukker det opp mange forskjellige sider hvor du kan taste inn alderen din, biltype osv, så får du ca svar. Omregistrering finner du også på nett. Samtidig er det alltid lurt å ringe forsikringsselskapene, man kan ofte få en litt bedre avtale da.
FantasDick Skrevet 7. september 2019 #5 Skrevet 7. september 2019 Større motor gir som regel dyrere forsikring. Motor og HK varierer jo på også på GT, så litt nærmere spesifikasjon hadde nok hjulpet. Det enkleste er kanskje å sjekke pris selv på nettsidene til forskjellige forsikringsselskap.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #6 Skrevet 7. september 2019 Unge mennesker, og gjerne unge gutter, har SKREKKELIG dyre forsikringer på sterke biler med stor motor, sånn er det, fordi statistikk jo tilsier at drt kan ende i litt kluss. Anonymkode: fd3ab...8da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå