AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #21 Skrevet 6. september 2019 30 minutter siden, bloody skrev: Er det ikke sånn at de som vil ha hestekuk er skikkelig løs i musa? 😋😂 Jo større en vil ha.... Er jo godt med litt størrelse da. Virkelig kjenne at noe trenger seg inn. Anonymkode: 02666...dbd 4
AlkoMann Skrevet 6. september 2019 #22 Skrevet 6. september 2019 Norske kvinner drar på turer til Gambia Why ? 1
AlkoMann Skrevet 6. september 2019 #23 Skrevet 6. september 2019 5 timer siden, isw skrev: Det er visst ikke politisk korrekt verken å si neger eller pikk Men i gjennomsnitt er svarte en halv tomme lengre enn hvite. Hva er forskjellen på Gringo og Neger ?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #24 Skrevet 6. september 2019 11 minutter siden, AlkoMann skrev: Hva er forskjellen på Gringo og Neger ? Som nevnt over i denne tråden, en halv tomme i snitt. Anonymkode: 3fab1...3a9
Gjest bloody Skrevet 6. september 2019 #25 Skrevet 6. september 2019 11 minutter siden, AlkoMann said: Hva er forskjellen på Gringo og Neger ? Gringo er hvit Neger er svart Hvit pikk er visst bare "skit" Neger pikk hver natt 😂
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #26 Skrevet 6. september 2019 10 minutter siden, bloody skrev: Gringo er hvit Neger er svart Hvit pikk er visst bare "skit" Neger pikk hver natt 😂 Noen av oss kalles for hvit neger. Er man eksotisk da? Eller som ei dame en gang så. Nå gikk det fra en spøk til grovt kaliber når hun hadde sitt første ligg etter skilsmissen. 23/18 over og ut. Anonymkode: 3fab1...3a9
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #27 Skrevet 6. september 2019 1 time siden, bloody skrev: Er det ikke sånn at de som vil ha hestekuk er skikkelig løs i musa? 😋😂 Jo større en vil ha.... Mulig det. Men for min del er det fordi jeg har blitt så godt vant. Hatt flere partnere med tykk. Og da blir det ikke den samme nytelsen med en liten Anonymkode: dc4ff...08d 2
Gjest bloody Skrevet 6. september 2019 #28 Skrevet 6. september 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Noen av oss kalles for hvit neger. Er man eksotisk da? Eller som ei dame en gang så. Nå gikk det fra en spøk til grovt kaliber når hun hadde sitt første ligg etter skilsmissen. 23/18 over og ut. Anonymkode: 3fab1...3a9 Å nei. Du har såååå stor pikk assa åååå jeg får nesten litt mancrush assa Eller var det antal sekunder og jukk du klarer kanskje? 🤮🤮🤮
liljene Skrevet 7. september 2019 #29 Skrevet 7. september 2019 Hvis det stemmer at du kun er ute etter sex, TS, så er nok ikke det uvanlig. En eks av meg forteller meg at han ønsker kjæreste, men får kun ONS. De norske vil ikke mer. Har også hørt det samme fra andre ekser/dater. Dette synes jeg er utrolig trist. Tenk om han du liker får følelser, eller har dame/er gift? Str har litt å si, men ikke all verden.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #30 Skrevet 7. september 2019 1 time siden, liljene skrev: Hvis det stemmer at du kun er ute etter sex, TS, så er nok ikke det uvanlig. En eks av meg forteller meg at han ønsker kjæreste, men får kun ONS. De norske vil ikke mer. Har også hørt det samme fra andre ekser/dater. Dette synes jeg er utrolig trist. Tenk om han du liker får følelser, eller har dame/er gift? Str har litt å si, men ikke all verden. Han er gift. Så dette blir bare en affære. Ingenting annet. Vi har fått litt følelser for hverandre, men det blir bare med det. Ts Anonymkode: 02666...dbd
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #31 Skrevet 7. september 2019 Noen som skulker skolen i dag? Anonymkode: 098b8...61e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #32 Skrevet 7. september 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som skulker skolen i dag? Anonymkode: 098b8...61e Det er lørdag. Anonymkode: 02666...dbd 1
liljene Skrevet 7. september 2019 #33 Skrevet 7. september 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er gift. Så dette blir bare en affære. Ingenting annet. Vi har fått litt følelser for hverandre, men det blir bare med det. Ts Anonymkode: 02666...dbd Så tanken på en stor penis er viktigere enn konas følelser? Respekt for deg selv? 🙄 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #34 Skrevet 7. september 2019 Dama elsker store. Så vi tar av og til med oss hjem det du kaller negre. Deilig å se henne bli tatt av de. Anonymkode: 4ccdd...bb5 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #35 Skrevet 7. september 2019 8 timer siden, bloody skrev: Å nei. Du har såååå stor pikk assa åååå jeg får nesten litt mancrush assa Eller var det antal sekunder og jukk du klarer kanskje? 🤮🤮🤮 Freud beskrev fenomenet penismisunnelse. At kvinner hadde det. Mye østrogen i kroppen du? På tide å endre holdninger, kosthold og få ræva ned på trening? Høres ut som en mann med metabolsk syndrom som ikke har kontroll på emosjoner. Skjer dette sånn cirka en gang i måneden? Kanskje du bare er født i feil kropp. Ser du sliter med kvalme om dagen. PMS hos menn er forkortelse for penis misunnelses syndrom. Skaff deg henvisning til spesialist som kan hjelpe deg til å få svar på din situasjon. Slik du motoverfører i det du skriver forteller jo sitt. Tenk å leve med liten, tidlig utløsning og så sint. Kan ikke være bra for helsa. God bedring. 23/18 over og ut. Anonymkode: 3fab1...3a9
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #36 Skrevet 7. september 2019 36 minutter siden, liljene skrev: Så tanken på en stor penis er viktigere enn konas følelser? Respekt for deg selv? 🙄 Jeg forstår godt hva du mener. Men hvis han vil være utro så er han det. Om ikke med meg, så med noen andre. Det er hans valg. Jeg har forresten aldri møtt henne. Hun er heller ikke herifra. Anonymkode: 02666...dbd 1
liljene Skrevet 7. september 2019 #37 Skrevet 7. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår godt hva du mener. Men hvis han vil være utro så er han det. Om ikke med meg, så med noen andre. Det er hans valg. Jeg har forresten aldri møtt henne. Hun er heller ikke herifra. Anonymkode: 02666...dbd Så at du ikke har møtt henne, gjør det greit? Jeg skjønner godt at en kompis av mannen lurte på hva jeg ville med ham. Jeg vet det går begge veier, men dette er virkelig trist TS.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #38 Skrevet 7. september 2019 Skjerp deg. Gift og negerpikk? Og du som ramser opp ulike menn fra ulike geografiske områder: Jeg var sammen med en fra Karibia i flere år og han var helt gjennomsnittlig. Kan dere slutte med disse idiottrådene og banke litt vett inni skallene deres? Får vondt i hodet av så dumme mennesker Anonymkode: d6938...834 2
Ruspus Skrevet 7. september 2019 #39 Skrevet 7. september 2019 På 6.9.2019 den 18.22, AnonymBruker skrev: Vedder pantelappen min på at ts er mann som kjeder seg. Anonymkode: 8750c...cc1 Jeg vedder med deg. 😉
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 7. september 2019 #40 Skrevet 7. september 2019 På 6.9.2019 den 17.13, Jerry Lee skrev: Kan dere ikke slutte med disse idiottrådene? Vær så snill! Enig med @Jerry Lee!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå