madelen christina Skrevet 6. september 2019 #1 Skrevet 6. september 2019 Jeg har blitt trukket 5000kr fra bankkontoen min, det står i beskrivelsen "BIS* MOBILBESKYTTELSE!? Jeg har ikke brukt kortet mitt på 4 døgn, og har absolutt ikke bestilt noe for 5000kr til eller for mobilen min. Prøvde å ringe banken, uten å få noe mer info enn at jeg måtte sende inn reklamasjon. Noen flere som har opplevd dette? Hva skal jeg gjøre
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #2 Skrevet 6. september 2019 Har du brukt kortet på nettet i de siste ukene, registrert deg noe sted med det? Konkurranser du har deltatt i, der man liksom må registrere kortet sitt "for å få premien"? Anonymkode: 8b341...ce3
madelen christina Skrevet 6. september 2019 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2019 Nei, har ikke gjort det. Melder meg ikke på slike konkurranser på nett, er kjemperedd for dette med svindel.
geekie Skrevet 10. september 2019 #4 Skrevet 10. september 2019 Hei, Hvis du har SWAP forsikring så vil transaksjonen mest sannsynlig være knyttet til sin SWAP avtale. BIS står for Brightstar Insurance Services som håndterer SWAP fra telenor. Les Vilkår SWAP Plussforsikring her: https://telenor.brightstarprotect.com/LinkClick.aspx?fileticket=NvTRr30FsQk%3d&portalid=14 så kanskje du får en forklaring på transaksjonen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå