AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #1 Skrevet 6. september 2019 Det skal klemmes på alle brød, posene skal åpnes for å kunne ta hvert enkelt brød nøye i øyesyn, det også gjerne luktes på brødene. Anonymkode: e9282...8a2 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #2 Skrevet 6. september 2019 Akkurat som på strippern Anonymkode: be6f2...4e0 1
SardintrollReturns Skrevet 6. september 2019 #3 Skrevet 6. september 2019 Jeg tenker som regel at det hadde vært fint om de fikk ut finger'n så jeg kan ta brødet jeg skal ha, og til slutt går jeg og plukker andre ting mens de bestemmer seg. 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #4 Skrevet 6. september 2019 Kjøp brød som ikke går an å ta av emballasjen uten å kjøpe det først. Problem solved Anonymkode: 1910c...35a 2
DavinaWin Skrevet 6. september 2019 #5 Skrevet 6. september 2019 Dette tror jeg aldri jeg har opplevd🤨 er det noe som forekommer altså? 11
ukjentjente Skrevet 14. september 2019 #6 Skrevet 14. september 2019 Vi har en kunde som pleide å stikke nesa si ned i brødene. Utrolig ekkelt, og totalt unødvendig. Så dette en gang selv, var rett før jeg sa ifra. Like festlig med de som går og gafler i seg druer og andre ting og tar som en selvfølge at det er smaksprøver.. 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #7 Skrevet 15. september 2019 Det er faktisk mange som gjør dette. Og de kan stå leeenge før de bestemmer seg for sitt brød. Jeg har mitt faste litt dyrere brød jeg alltid kjøper. Og synes det er litt moro når jeg resolutt plukker ut brødet fra reolen uten å tenke meg om. De kan liksom stå der med et perpleks uttrykk «oi du tok det brødet du.. og så raskt da» 😆 Dette er ofte personer som går for kjedelige kneippbrød til lav pris. De verste gjerrigknarkene går for gammelt kneippbrød til halv pris. Jeg ser aldri på pris når det gjelder brød. Når brødmat er en såpass stor del av kostholdet så synes jeg kun det beste er bra nok. Anonymkode: a4677...340 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #8 Skrevet 15. september 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk mange som gjør dette. Og de kan stå leeenge før de bestemmer seg for sitt brød. Jeg har mitt faste litt dyrere brød jeg alltid kjøper. Og synes det er litt moro når jeg resolutt plukker ut brødet fra reolen uten å tenke meg om. De kan liksom stå der med et perpleks uttrykk «oi du tok det brødet du.. og så raskt da» 😆 Dette er ofte personer som går for kjedelige kneippbrød til lav pris. De verste gjerrigknarkene går for gammelt kneippbrød til halv pris. Jeg ser aldri på pris når det gjelder brød. Når brødmat er en såpass stor del av kostholdet så synes jeg kun det beste er bra nok. Anonymkode: a4677...340 Hoho. Syns kneip er god jeg. Kjøper nesten kun det, og da også som regel på halv pris. Går nesten et helt brød for dagen her så pris er en viktig faktor også👍 Anonymkode: d0190...8d0 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. september 2019 #9 Skrevet 15. september 2019 Aldri sett noen gjøre det.
Paradisio Skrevet 15. september 2019 #10 Skrevet 15. september 2019 Tenker ikke på dem. Kan finne på å gjøre akkurat det samme.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #11 Skrevet 15. september 2019 Jeg er en sånn en. Jeg lukter og kjenner på brødet for å finne ut om det er det jeg vil ha. Gjør det samme med frukt og grønt, forresten. Anonymkode: ed3c8...74a 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #12 Skrevet 15. september 2019 Helt ærlig, så synes jeg folk som plukker, klemmer og er for nær alle mulige varer som frukt, grønnsaker og brødvarer, i prinsippet alle varer som er spiselige og ikke har emballasje på,er litt nasty. Anonymkode: fb535...48b 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #13 Skrevet 15. september 2019 Sært å lukte på brødet! Anonymkode: 9f8f2...6c9 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #14 Skrevet 15. september 2019 Ikke opplevd, men så en dame kjefte en mann huden full fordi han plukket på avokadoene. Greit det er en uting men hun ble rasende 🤪 Anonymkode: 51546...008
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #15 Skrevet 15. september 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk mange som gjør dette. Og de kan stå leeenge før de bestemmer seg for sitt brød. Jeg har mitt faste litt dyrere brød jeg alltid kjøper. Og synes det er litt moro når jeg resolutt plukker ut brødet fra reolen uten å tenke meg om. De kan liksom stå der med et perpleks uttrykk «oi du tok det brødet du.. og så raskt da» 😆 Dette er ofte personer som går for kjedelige kneippbrød til lav pris. De verste gjerrigknarkene går for gammelt kneippbrød til halv pris. Jeg ser aldri på pris når det gjelder brød. Når brødmat er en såpass stor del av kostholdet så synes jeg kun det beste er bra nok. Anonymkode: a4677...340 Ja, men hva gjør du nå det faste brødet ditt ikke ligger i hylla? Hvor raskt klarer du å velge et annet brød da? Det er så utrolig mange dårlige brød, jeg synes det er vanskelig å finne noe bedre når favorittbrødet mitt er utsolgt. Jeg vil ikke ha for loffete, ikke for frøete, ikke for søtt, ikke for grovt, ikke ikke-formstekt, ikke kneipp!, ikke... Anonymkode: b556b...8d0 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #16 Skrevet 15. september 2019 Jeg vasker alltid brødet når jeg kommer hjem. Anonymkode: 2ce0d...102 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #17 Skrevet 15. september 2019 Ikke bare brød, folk har en tendens til å bruke lang tid på å velge alt? Irriterer meg grenseløst, sikkert mer enn det burde. Anonymkode: cb60e...1cd 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #18 Skrevet 15. september 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg vasker alltid brødet når jeg kommer hjem. Anonymkode: 2ce0d...102 Jeg koker det for å bli kvitt alle basselusker. Anonymkode: e9282...8a2 8
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #19 Skrevet 15. september 2019 Så et par damer som stakk hendene ned å papirposene som er åpne i ene enden, navlet og klemte på brødene. Heslig synes jeg, man skal da ikke ta på mat som andre skal spise. De burde blitt tvunget til å kjøpe alle brødene de klasset på. Anonymkode: affee...05e 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #20 Skrevet 15. september 2019 Tenker mer om deg, som står og observerer disse menneskene, for så å skrive et innlegg her inne om det. Anonymkode: caefc...2bc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå