AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #1 Skrevet 6. september 2019 Jeg har akkurat flyttet til en ny by og alt har gått utrolig fint. Jeg trives på studiet, har fått mange gode venner og føler virkelig at jeg har valgt rett sted og studie på alle måter. Det har faktisk gått over all forventning. Dessverre er det en ting som drar meg ned, og jeg klarer ikke å komme meg ut av det. Nemlig en fyr som gjør meg veldig forvirret. Jeg har hatt kontakt med han i mange måneder nå, og vi har møttes flere ganger. Problemet her er at han er så veldig av og på. Plutselig sender han meldinger, ringer meg og virkelig er tilstede. Andre ganger, sånn som nå, er det nesten ikke mulig å få tak i han. Vi skulle egentlig møtes den uka her og vi kom frem til en dag det kunne passe at jeg kom på besøk. Planen var at jeg skulle være i 3 dager, men så ble jeg syk noen dager før. Jeg dro til apoteket og fikk tak i alt mulig for å bli bedre så jeg kunne dra, og dagen før jeg skulle reise så sendte jeg han en melding og spurte om det fortsatt passet at jeg kom. Det jeg fikk til svar var ¨Får håpe jeg blir bedre¨ - altså, han hadde da blitt syk selv. Men i stedet for å ringe meg og eventuelt planlegge en ny dato, eller si at vi kanskje burde ta det senere, så sluttet han bare å svare. Jeg prøvde å sende en melding og spørre hva han mente - om han var syk, men etter 7 timer hadde jeg fortsatt ikke fått svar. Derfor ble jeg redd for at han hadde blitt ordentlig syk, siden han var helt fraværende på telefonen. Jeg prøvde å ringe en gang før jeg la meg for å få en oppklaring i om jeg skulle komme neste dag eller ikke og hvordan situasjonen var, men ingen svar. Dagen etter fikk jeg heller ingen svar på det jeg hadde sendt, før langt utpå dagen. Da skrev han at han var helt ødelagt, og jeg ønsket han god bedring. Senere på dagen når det nærmet seg kveld prøvde jeg å ringe enda en gang, for å høre hvordan det stod til og prøve å finne en mulighet for å møtes - men ingen jævla svar da heller. Og det mest ironiske av alt var at det var han som foreslo å møtes snart i utgangspunktet. Det er greit nok at han er syk, men det å svare på en telefon og få snakket litt med meg krever veldig lite. Jeg gjorde det selv da han ringte meg da jeg selv var syk. Jeg oppdaterte han om hvordan jeg følte meg og sa fra dagen før at jeg var i god form og kunne møte han, så han skulle være klar over at jeg kom. Og det verste av alt er at han gjør meg til en person jeg ikke ønsker å være - fordi han ikke svarer. Jeg er egentlig i utgangspunktet veldig avslappet og har ikke behov for å alltid ringes eller meldes, men han gjør noe med hodet mitt som gjør meg på grensa til å bli rimelig intens. Rett og slett fordi han søren meg ikke klarer å svare. Men plutselig kan jeg høre fra han igjen om noen dager, og han har funnet ut at det er en god ide at jeg kaster meg på en buss samme dag.. Jeg forstår han virkelig ikke og jeg bruker alt for mye energi på det. Hvordan i alle dager skal jeg komme meg ut av dette? Jeg har prøvd før, men jeg faller liksom alltid tilbake - for jeg er virkelig glad i han og elsker tiden vi tilbringer sammen. Men.. det ødelegger meg. Og jeg som føler at alt annet i livet er så utrolig bra ønsker ikke å la en fyr ødelegge humøret mitt/selvfølelsen min. Anonymkode: 955b3...fd2 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #2 Skrevet 6. september 2019 Varm og kald har denne effekten på folk, spesielt på oss som er litt følsomme. Det kan få selv en stolt og selvsikker kvinne som vanligvis har mye verdighet til å miste den fullstendig, og bli «masete og gal» og en person man aldri trodde man kunne bli. Så kommer skammen over hvordan man kunne oppføre seg slik, og man ender opp i gjørma da skam gjør vond. Og så tenker man; det var jo HAN som var pådriver, HAN som tok initiativ til å møtes, hvordan endte JEG opp som den masete og gale?! Høres kjent ut, sant? Har vært der flere ganger selv, og litt inni det nå men begynner endelig å bli klar i hodet igjen. Varm og kald kan være direkte skadelig, og eneste måten ut av det er å kutte ut personen, noe som ikke er lett. Anonymkode: 1d098...a2c 7
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #3 Skrevet 6. september 2019 Så gå ifra han da... jeeez.. Skjønner ikke hva det er med folk som skal la folk dra deg ned og ødelegge. Om du ikke stikker ifra han så får du bare heller ha det sånn som du har det nå, valget er ditt. Påvirker ingen av oss andre hva du gjør, bare deg selv Anonymkode: c19e1...818 2
Gjest 007_008_007 Skrevet 6. september 2019 #4 Skrevet 6. september 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har akkurat flyttet til en ny by og alt har gått utrolig fint. Jeg trives på studiet, har fått mange gode venner og føler virkelig at jeg har valgt rett sted og studie på alle måter. Det har faktisk gått over all forventning. Dessverre er det en ting som drar meg ned, og jeg klarer ikke å komme meg ut av det. Nemlig en fyr som gjør meg veldig forvirret. Jeg har hatt kontakt med han i mange måneder nå, og vi har møttes flere ganger. Problemet her er at han er så veldig av og på. Plutselig sender han meldinger, ringer meg og virkelig er tilstede. Andre ganger, sånn som nå, er det nesten ikke mulig å få tak i han. Vi skulle egentlig møtes den uka her og vi kom frem til en dag det kunne passe at jeg kom på besøk. Planen var at jeg skulle være i 3 dager, men så ble jeg syk noen dager før. Jeg dro til apoteket og fikk tak i alt mulig for å bli bedre så jeg kunne dra, og dagen før jeg skulle reise så sendte jeg han en melding og spurte om det fortsatt passet at jeg kom. Det jeg fikk til svar var ¨Får håpe jeg blir bedre¨ - altså, han hadde da blitt syk selv. Men i stedet for å ringe meg og eventuelt planlegge en ny dato, eller si at vi kanskje burde ta det senere, så sluttet han bare å svare. Jeg prøvde å sende en melding og spørre hva han mente - om han var syk, men etter 7 timer hadde jeg fortsatt ikke fått svar. Derfor ble jeg redd for at han hadde blitt ordentlig syk, siden han var helt fraværende på telefonen. Jeg prøvde å ringe en gang før jeg la meg for å få en oppklaring i om jeg skulle komme neste dag eller ikke og hvordan situasjonen var, men ingen svar. Dagen etter fikk jeg heller ingen svar på det jeg hadde sendt, før langt utpå dagen. Da skrev han at han var helt ødelagt, og jeg ønsket han god bedring. Senere på dagen når det nærmet seg kveld prøvde jeg å ringe enda en gang, for å høre hvordan det stod til og prøve å finne en mulighet for å møtes - men ingen jævla svar da heller. Og det mest ironiske av alt var at det var han som foreslo å møtes snart i utgangspunktet. Det er greit nok at han er syk, men det å svare på en telefon og få snakket litt med meg krever veldig lite. Jeg gjorde det selv da han ringte meg da jeg selv var syk. Jeg oppdaterte han om hvordan jeg følte meg og sa fra dagen før at jeg var i god form og kunne møte han, så han skulle være klar over at jeg kom. Og det verste av alt er at han gjør meg til en person jeg ikke ønsker å være - fordi han ikke svarer. Jeg er egentlig i utgangspunktet veldig avslappet og har ikke behov for å alltid ringes eller meldes, men han gjør noe med hodet mitt som gjør meg på grensa til å bli rimelig intens. Rett og slett fordi han søren meg ikke klarer å svare. Men plutselig kan jeg høre fra han igjen om noen dager, og han har funnet ut at det er en god ide at jeg kaster meg på en buss samme dag.. Jeg forstår han virkelig ikke og jeg bruker alt for mye energi på det. Hvordan i alle dager skal jeg komme meg ut av dette? Jeg har prøvd før, men jeg faller liksom alltid tilbake - for jeg er virkelig glad i han og elsker tiden vi tilbringer sammen. Men.. det ødelegger meg. Og jeg som føler at alt annet i livet er så utrolig bra ønsker ikke å la en fyr ødelegge humøret mitt/selvfølelsen min. Anonymkode: 955b3...fd2 Høres ut som teknikker fra The game.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #5 Skrevet 6. september 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Varm og kald har denne effekten på folk, spesielt på oss som er litt følsomme. Det kan få selv en stolt og selvsikker kvinne som vanligvis har mye verdighet til å miste den fullstendig, og bli «masete og gal» og en person man aldri trodde man kunne bli. Så kommer skammen over hvordan man kunne oppføre seg slik, og man ender opp i gjørma da skam gjør vond. Og så tenker man; det var jo HAN som var pådriver, HAN som tok initiativ til å møtes, hvordan endte JEG opp som den masete og gale?! Høres kjent ut, sant? Har vært der flere ganger selv, og litt inni det nå men begynner endelig å bli klar i hodet igjen. Varm og kald kan være direkte skadelig, og eneste måten ut av det er å kutte ut personen, noe som ikke er lett. Anonymkode: 1d098...a2c Hvirfor er kvinner så patetiske og lette å manipulere? Anonymkode: 05f74...9f5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #6 Skrevet 6. september 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så gå ifra han da... jeeez.. Skjønner ikke hva det er med folk som skal la folk dra deg ned og ødelegge. Om du ikke stikker ifra han så får du bare heller ha det sånn som du har det nå, valget er ditt. Påvirker ingen av oss andre hva du gjør, bare deg selv Anonymkode: c19e1...818 Det er snakk om at vi har kjent hverandre i mange måneder - altså nærmere 8, og vi har møttes regelmessig i løpet av all denne tiden. Det er ikke bare å gå når man faktisk har blitt vanvittig glad i den andre parten. Anonymkode: 955b3...fd2
OPIgirl Skrevet 6. september 2019 #7 Skrevet 6. september 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvirfor er kvinner så patetiske og lette å manipulere? Anonymkode: 05f74...9f5 Hvorfor er menn drittsekker? 6
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #8 Skrevet 6. september 2019 12 minutter siden, AnonymBruker said: Hvirfor er kvinner så patetiske og lette å manipulere? Anonymkode: 05f74...9f5 Du har ikke peiling på psykologi og er nok ikke så kunnskapsrik . Varm og kald er blant annet en teknikk som psykopater og andre mennesker med personlighetsforstyrrelser bruker for å ødelegge folk bevisst, det er en velkjent teknikk som kan skade andre mennesker, også menn. Ofte spiller det inn på traumer fra barndommen med for eksempel en far som var av og på, slik at man blir enda mer hektet på vedkommende. Typen ts beskriver gjør kanskje ikke dette bevisst, men han har bevist seg egoistisk og manipulerende. Anonymkode: 1d098...a2c 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #9 Skrevet 6. september 2019 3 minutter siden, OPIgirl skrev: Hvorfor er menn drittsekker? Er de? Eller kvinner som har urealistiske tanker og tenker for høyt om seg selv? Jævla følelsesmennesker. Anonymkode: 05f74...9f5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #10 Skrevet 6. september 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er snakk om at vi har kjent hverandre i mange måneder - altså nærmere 8, og vi har møttes regelmessig i løpet av all denne tiden. Det er ikke bare å gå når man faktisk har blitt vanvittig glad i den andre parten. Anonymkode: 955b3...fd2 Han er faktisk ikke interessert nok, Når trodde noen jenter at det hjalp å mase på gutten ? Da fremstår du bare kravstor og kveler han. Ha litt verdighet sier jeg . Havet er fullt av fisk Anonymkode: 226f3...6dd 1
Serpica Skrevet 6. september 2019 #11 Skrevet 6. september 2019 Gjør deg selv en tjeneste : SLUTT å kaste vekk mer tid på ham. Sett en høyere standard for deg selv. Ikke la menn behandle deg slik. Gjorde det selv i mange år, og angrer nå på all den bortkastede tiden. 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #12 Skrevet 6. september 2019 Kjenner meg veldig godt igjen. Varm og kald... Jeg er begynt å bli veldig bevist på når han manipulerer meg, kjenner på følelsene om det. På samme måte gjør jeg også når han virker kald. Er jo rett og slett å fucke opp følelser og det fungerer glimrende. Men med å kjenne mer på følelsene mine og på hva jeg faktisk VIL så håper jeg det går rett vei. En dag... Om ikke lenge så vil jeg rett og slett ikke bry meg mer. Når det skjer... så er jeg sterkere enn på lenge og har lært meg en hel del. Anonymkode: 14bc7...6fd 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #13 Skrevet 6. september 2019 Kutt han ut! Enkelt og greit! Anonymkode: 4c755...9b9
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #14 Skrevet 6. september 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er snakk om at vi har kjent hverandre i mange måneder - altså nærmere 8, og vi har møttes regelmessig i løpet av all denne tiden. Det er ikke bare å gå når man faktisk har blitt vanvittig glad i den andre parten. Anonymkode: 955b3...fd2 Jo, det er faktisk bare å gå: jo før jo bedre for deg. Du har alt kastet bort 8 mnd på en drittsekk. HAN BRYR SEG JO IKKE OM DEG!!!! Hvordan klarer du overhodet å overse at han driter i deg? Han har mobildekning. Han hadde tatt telefonen om han ville prate med deg og han tar nok telefonen fra absolutt alle andre enn deg, selv om det er en jævla telefonselger som ringer han. Han gidder bare ikke ta telefonen fra akkurat deg. "Åhh det er hun, for et mas, gidder ikke." Anonymkode: d00ac...4a3 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #15 Skrevet 7. september 2019 Du ble syk, han laget planer med noen andre, og når du ville komme likevel så fant han på en unnskyldning. Sånne varm-kald mennesker - du sier at «det er ikke bare å gå». Enig. Du må løpe. Og blokkere. For når hun andre er dratt, så sender han melding/ringer til deg igjen. Jo lenger tid du lar han behandle deg sånn, jo mer av tiden din kommer du til å bruke på å analysere, tenke, stille spørsmål og bli masete. Vil du ha det sånn? Eller vil du ha et jevnbyrdig forhold med en som er forutsigbar og vil ha deg? Løp. Anonymkode: 35b85...629 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #16 Skrevet 7. september 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, det er faktisk bare å gå: jo før jo bedre for deg. Du har alt kastet bort 8 mnd på en drittsekk. HAN BRYR SEG JO IKKE OM DEG!!!! Hvordan klarer du overhodet å overse at han driter i deg? Han har mobildekning. Han hadde tatt telefonen om han ville prate med deg og han tar nok telefonen fra absolutt alle andre enn deg, selv om det er en jævla telefonselger som ringer han. Han gidder bare ikke ta telefonen fra akkurat deg. "Åhh det er hun, for et mas, gidder ikke." Anonymkode: d00ac...4a3 Hvorfor driver de på og er pådriver for å møtes da hvis hun bare er ett mas??d er ingen logikk i d... burde ha sagt i fra at jeg er ikke interessert i deg og så hadde Ts fått ett klart svar og begge hadde spart seg for mye tull Anonymkode: 1bab5...519
mam4ma Skrevet 7. september 2019 #17 Skrevet 7. september 2019 Les ditt eget innlegg og lat som det er bestevenninnen din som har skrevet det! Tipper du hadde rådet henne til å kutte.. eller?? 🤔 Du opplever mye nytt, positivt og spennende i livet ditt nå! Mitt råd er at du nyter og dyrker det positive! 😊 Kutt fyren, slett og blokkér på tlf og sosiale medier! Du trenger hverken usikkerheten eller negativiteten det bringer deg! Å være i oppstarten på et godt (og langsiktig) forhold skal føles spennende og positivt! Dette er ikke det! Lykke til ❤️ Gode ting kommer 😉 2
Gjest MadameDeRosa Skrevet 7. september 2019 #18 Skrevet 7. september 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor driver de på og er pådriver for å møtes da hvis hun bare er ett mas??d er ingen logikk i d... burde ha sagt i fra at jeg er ikke interessert i deg og så hadde Ts fått ett klart svar og begge hadde spart seg for mye tull Anonymkode: 1bab5...519 Fordi de vil ha bekreftelse, og ei dame i bakhånda hvis forholdet ikke fungerer eller nye bekjentskaper ikke fungerer. Du er en ekstra.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #19 Skrevet 7. september 2019 Uff, dånne forhold er slitsomme. Han er ikke der du er akkurat nå, virker d som. Vær ærlig med ham, men ikke gi han for mange sjanser Anonymkode: 6079f...f3f
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #20 Skrevet 7. september 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor driver de på og er pådriver for å møtes da hvis hun bare er ett mas??d er ingen logikk i d... burde ha sagt i fra at jeg er ikke interessert i deg og så hadde Ts fått ett klart svar og begge hadde spart seg for mye tull Anonymkode: 1bab5...519 Fordi de vil ligge med damen selvsagt, ikke snakke med henne eller være venn med henne. Anonymkode: d00ac...4a3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå