AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #1 Skrevet 6. september 2019 Jeg har (overraskende nok) blitt veldig glad i analsex, både alene og med partner. Men jeg blir veldig sår merker jeg. Og kanskje eller mest av leketøyene mine?? Tips? Er det rett og slett feil glidemiddel f.eks? For jeg bruker jo plenty, og det føles som alt sklir veldig greit. Likevel får jeg sår som ikke går over før etter lang tid. Utrolig frustrerende... Anonymkode: 96992...5ec
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #2 Skrevet 6. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har (overraskende nok) blitt veldig glad i analsex, både alene og med partner. Men jeg blir veldig sår merker jeg. Og kanskje eller mest av leketøyene mine?? Tips? Er det rett og slett feil glidemiddel f.eks? For jeg bruker jo plenty, og det føles som alt sklir veldig greit. Likevel får jeg sår som ikke går over før etter lang tid. Utrolig frustrerende... Anonymkode: 96992...5ec Det har ikke slått deg at rumpa er laget for å bli kvitt avfallstoffer ikke for å få nytelse og at de eneste med noe g-punkt i endetarmen er gutta som har prostata der. Snakk med legen din om sårheten i baken og spør om råd. Enten lege eller gynekolog. Beste tipset er vel å slutte med den slags eller å ha et opphold i 1uke når du kjenner du er sår. Anonymkode: 1d82f...3f0 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #3 Skrevet 6. september 2019 Det finnes et eget anal-glidemiddel. Det er vi veldig glad i! Det holder liksom «litt lenger» enn et vanlig et! Og så kan det kanskje hjelpe med litt oppvarming og avslapning? Mulig du/dere allerede gjør det... Men det har i alle fall vært nøkkelen til at det ikke er sårt hos meg 😊 Anonymkode: a13b0...449
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #4 Skrevet 6. september 2019 Nøkkelen for meg var å droppe kondom, nå blir jeg nesten ikke sår 😊 Med kondom ble det alltid sårt uansett hvor mye glidemiddelet vi brukte Anonymkode: 66db4...dff
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #5 Skrevet 6. september 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nøkkelen for meg var å droppe kondom, nå blir jeg nesten ikke sår 😊 Med kondom ble det alltid sårt uansett hvor mye glidemiddelet vi brukte Anonymkode: 66db4...dff Kan skrive under på dette også, kona klagde har ikke klagd etter vi sluttet med kondom. Hun har nok lateks allergi, pluss at selv med lateksfrie kondomer har det vært mye problemer med generell kondombruk. Anonymkode: 172dd...313
Loff77 Skrevet 6. september 2019 #6 Skrevet 6. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har ikke slått deg at rumpa er laget for å bli kvitt avfallstoffer ikke for å få nytelse og at de eneste med noe g-punkt i endetarmen er gutta som har prostata der. Snakk med legen din om sårheten i baken og spør om råd. Enten lege eller gynekolog. Beste tipset er vel å slutte med den slags eller å ha et opphold i 1uke når du kjenner du er sår. Anonymkode: 1d82f...3f0 Hvorfor gidder sånne idioter som deg å svare, når du ikke har noe fornuftig å bidra med?? 6
kølla Skrevet 6. september 2019 #7 Skrevet 6. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har (overraskende nok) blitt veldig glad i analsex, både alene og med partner. Men jeg blir veldig sår merker jeg. Og kanskje eller mest av leketøyene mine?? Tips? Er det rett og slett feil glidemiddel f.eks? For jeg bruker jo plenty, og det føles som alt sklir veldig greit. Likevel får jeg sår som ikke går over før etter lang tid. Utrolig frustrerende... Anonymkode: 96992...5ec Da kan du vel slutte med den idiotiske rævpulinga 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #8 Skrevet 6. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har (overraskende nok) blitt veldig glad i analsex, både alene og med partner. Men jeg blir veldig sår merker jeg. Og kanskje eller mest av leketøyene mine?? Tips? Er det rett og slett feil glidemiddel f.eks? For jeg bruker jo plenty, og det føles som alt sklir veldig greit. Likevel får jeg sår som ikke går over før etter lang tid. Utrolig frustrerende... Anonymkode: 96992...5ec What did you expect?! Anonymkode: 8b284...516 2
Rotehodet Skrevet 6. september 2019 #9 Skrevet 6. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har (overraskende nok) blitt veldig glad i analsex, både alene og med partner. Men jeg blir veldig sår merker jeg. Og kanskje eller mest av leketøyene mine?? Tips? Er det rett og slett feil glidemiddel f.eks? For jeg bruker jo plenty, og det føles som alt sklir veldig greit. Likevel får jeg sår som ikke går over før etter lang tid. Utrolig frustrerende... Anonymkode: 96992...5ec Kan det være at du bruker hjemmesnekra leketøy, a la snekret? 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #10 Skrevet 6. september 2019 29 minutter siden, Loff77 skrev: Hvorfor gidder sånne idioter som deg å svare, når du ikke har noe fornuftig å bidra med?? Har du annen info om at ræven skal benyttes til å putte ting inni? Anonymkode: bda1a...0bb 1
Loff77 Skrevet 6. september 2019 #11 Skrevet 6. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du annen info om at ræven skal benyttes til å putte ting inni? Anonymkode: bda1a...0bb Inn og ut i alle kroppens hull hvis det er det man ønsker;) Er vel å synde hvis man får en bj der du kommer fra tydeligvis, poenget her er att du ikke klarer å forholde deg til det TS ber om råd for. Da kan du jo like gjerne holde kjeft, så var det dette med IQ da. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå