AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #1 Skrevet 5. september 2019 Hva pleier du og daten å gjøre når dere møtes, både på dagtid og kveldstid? Skriv gjerne hvor lenge dere har datet og alderen deres 😊 Jeg har datet en mann i tre uker. Grunnet jobb møtes vi ofte på kvelden, og da blir det ofte til at vi spiser ute eller lager middag hjemme og ser en film før vi legger oss. Er litt redd dette vil kjede han i lengden, så vil gjerne høre hva andre i datingfasen pleier å gjøre. Anonymkode: 4f859...244
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #2 Skrevet 5. september 2019 Vi går mye tur, trener sammen, sløver på sofaen, sover, lager mat sammen, quiz, bygger lego (😂) 42 og 37 år. Har datet i 4-5 uker Anonymkode: d493d...82d
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #3 Skrevet 5. september 2019 Ikke overanalyser for mye, si heller fra på en tydelig måte. Snakk om hva dere liker å drive med, om han synes det er blir kjedelig. Gjør ting sammen som DERE liker! 🙂 Anonymkode: 0c75e...34d 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #4 Skrevet 5. september 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: da blir det ofte til at vi spiser ute eller lager middag hjemme og ser en film før vi legger oss. Er litt redd dette vil kjede han i lengden Høres fint ut det der, jeg ville ikke kjeda meg i hvert fall 🙂 Anonymkode: 53649...cf8 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #5 Skrevet 5. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva pleier du og daten å gjøre når dere møtes, både på dagtid og kveldstid? Skriv gjerne hvor lenge dere har datet og alderen deres 😊 Jeg har datet en mann i tre uker. Grunnet jobb møtes vi ofte på kvelden, og da blir det ofte til at vi spiser ute eller lager middag hjemme og ser en film før vi legger oss. Er litt redd dette vil kjede han i lengden, så vil gjerne høre hva andre i datingfasen pleier å gjøre. Anonymkode: 4f859...244 Er jo bare å komme med forslag eller han må foreslå noe. Ellers tenker jeg hvor " spennende" trenger en date å være. Anonymkode: 7cba8...303
Duftavsommerregn Skrevet 13. september 2019 #7 Skrevet 13. september 2019 På 5.9.2019 den 17.23, AnonymBruker skrev: Jeg har datet en mann i tre uker. Grunnet jobb møtes vi ofte på kvelden, og da blir det ofte til at vi spiser ute eller lager middag hjemme og ser en film før vi legger oss. Er litt redd dette vil kjede han i lengden, så vil gjerne høre hva andre i datingfasen pleier å gjøre. Dette kan du ikke høre med andre Dette må du finne ut med din date. For det er mange som elsker akkurat dette du nevner, og mange er bare ute etter dette. Så har du funnet en som er det? Du er det perfekte funn Jeg digger det du nevner, men liker også turer og trening. Men enkelte dager så er det å bare være sammen og sløve og ha nærhet helt perfekt. Om det er en date som elsker å være aktiv og fyke rundt hele tiden? Ja da er man raskt på det punktet at man ikke passer sammen om du ikke liker det og henger deg på. Jeg kaller dette stress og jag, gidder det ikke.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #8 Skrevet 13. september 2019 Hva gjør du uten han? Gjør det samme med han😉 Anonymkode: 65142...a5b
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #9 Skrevet 13. september 2019 Mange mennesker -både kvinner og menn - synes det er ekstremt ubehagelig og skamfullt å bli avvist. Derfor er det risikabelt å ta initiativ til å trappe opp intimiteten når man ikke føler seg sikker på den andres reaksjon. Har man elefanthud eller er helt skamløs, er det selvsagt mye enklere å ta neste steg selv om man er på tynn is. Anonymkode: f2759...a9e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå