AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #21 Skrevet 6. september 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke farlig? Det finnes ikke rom for aggressive hunder. Hva om den lille rotta angriper et barn? Anonymkode: 1b32c...5a5 Barn barn barn!!!!!!! Man lar selvfølgelig ikke en baby være alene. Men det vet de fleste. Anonymkode: 6526a...b4b
kattiie Skrevet 6. september 2019 Forfatter #22 Skrevet 6. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Pga mye pels får de ofte bæsj fast i pelsen Anonymkode: e5e66...14d Altså nå spurte jeg om noen visste noe om å kjøpe pomeranian. Rasen har jeg lest meg opp på i 10 år, og bestemt meg 😊 Det er den som passer meg best og den jeg har lyst på.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #23 Skrevet 6. september 2019 Pomeranian har jeg aldri kjøpt, men min valps oppdretter fant jeg via oppdretter liste hos nkk. Her er oppdrettsliste for pomeranian: https://norskpomklubb.no/avl---oppdrett/oppdrettere.html. Liste med tlf. nummer, evt. hjemmeside og navn. Du kan se på hver enkelts oppdretters hjemmeside hvilke avlshunder de har, og evt. farger de satser på, eller kontakte oppdretter via tlf. og spørre dem om fremtidige kull. Anonymkode: e9571...c0f
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #24 Skrevet 6. september 2019 ^ Farge hvit/krem er recessive gener, altså "vikende" gener, og forekommer derfor generelt sjeldnere, og derfor sannsynligvis også mer populær/dyr. Dersom du spesifikt ønsker denne fargen burde du nok "forhåndsbestille" dette hos en oppdretter. Anonymkode: e9571...c0f
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #25 Skrevet 6. september 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pomeranian har jeg aldri kjøpt, men min valps oppdretter fant jeg via oppdretter liste hos nkk. Her er oppdrettsliste for pomeranian: https://norskpomklubb.no/avl---oppdrett/oppdrettere.html. Liste med tlf. nummer, evt. hjemmeside og navn. Du kan se på hver enkelts oppdretters hjemmeside hvilke avlshunder de har, og evt. farger de satser på, eller kontakte oppdretter via tlf. og spørre dem om fremtidige kull. Anonymkode: e9571...c0f Jeg kjenner igjen oppdretteren en av mine bekjente har kjøpt fra. Jeg har møtt hundene til mine bekjente, og de er flotte hunder som er oppdratt som hunder og ikke som veskevedheng. Anonymkode: 7a097...9e0
LadyGrey Skrevet 6. september 2019 #26 Skrevet 6. september 2019 På 5.9.2019 den 12.49, AnonymBruker skrev: De er så utrolig søte 😊 Anonymkode: 9d63c...391 Alle valper er som regel søte. Men det bør ikke stå til grunn for valg av rase..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå