Gå til innhold

Kjøpe pomeranian

Fremhevede innlegg

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke farlig? Det finnes ikke rom for aggressive hunder. Hva om den lille rotta angriper et barn? 

Anonymkode: 1b32c...5a5

Barn barn barn!!!!!!! Man lar selvfølgelig ikke en baby være alene. Men det vet de fleste. 

Anonymkode: 6526a...b4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Pga mye pels får de ofte bæsj fast i pelsen

Anonymkode: e5e66...14d

Altså nå spurte jeg om noen visste noe om å kjøpe pomeranian. Rasen har jeg lest meg opp på i 10 år, og bestemt meg 😊 Det er den som passer meg best og den jeg har lyst på.

Skrevet

Pomeranian har jeg aldri kjøpt, men min valps oppdretter fant jeg via oppdretter liste hos nkk. Her er oppdrettsliste for pomeranian: https://norskpomklubb.no/avl---oppdrett/oppdrettere.html. Liste med tlf. nummer, evt. hjemmeside og navn. Du kan se på hver enkelts oppdretters hjemmeside hvilke avlshunder de har, og evt. farger de satser på, eller kontakte oppdretter via tlf. og spørre dem om fremtidige kull. 

Anonymkode: e9571...c0f

Skrevet

^ Farge hvit/krem er recessive gener, altså "vikende" gener, og forekommer derfor generelt sjeldnere, og derfor sannsynligvis også mer populær/dyr. Dersom du spesifikt ønsker denne fargen burde du nok "forhåndsbestille" dette hos en oppdretter. 

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pomeranian har jeg aldri kjøpt, men min valps oppdretter fant jeg via oppdretter liste hos nkk. Her er oppdrettsliste for pomeranian: https://norskpomklubb.no/avl---oppdrett/oppdrettere.html. Liste med tlf. nummer, evt. hjemmeside og navn. Du kan se på hver enkelts oppdretters hjemmeside hvilke avlshunder de har, og evt. farger de satser på, eller kontakte oppdretter via tlf. og spørre dem om fremtidige kull. 

Jeg kjenner igjen oppdretteren en av mine bekjente har kjøpt fra. Jeg har møtt hundene til mine bekjente, og de er flotte hunder som er oppdratt som hunder og ikke som veskevedheng. 

Anonymkode: 7a097...9e0

Skrevet
På 5.9.2019 den 12.49, AnonymBruker skrev:

De er så utrolig søte 😊

Anonymkode: 9d63c...391

Alle valper er som regel søte. Men det bør ikke stå til grunn for valg av rase.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...