Gå til innhold

Hold-in som virkelig flater magen?


Gjest B_K_W

Anbefalte innlegg

Jeg skal gifte meg neste år og skal ha en A-linje brudekjole. Den sitter litt tett over magen. Jeg har problemer med delte magemuskler etter fødsel samt masse ekstra hud som henger og slenger under navlen, noe som gjør at magen min strutter ut en del, spesielt når jeg har spist litt. Magen ikke så gal ut når det er flere timer siden sist måltid og er helt flat når jeg ligger nede, men med en gang jeg hiver inn en liten matbit, så pleier den å ese utover. Noe som gjør at jeg jo gruer meg litt til bryllupet.... Kan ikke gå sulten hele dagen, heller...

Er det noen som har tips til et bra hold-in produkt? Pris spiller ingen rolle.

Endret av B_K_W
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 5.9.2019 den 10.30, B_K_W skrev:

Jeg skal gifte meg neste år og skal ha en A-linje brudekjole. Den sitter litt tett over magen. Jeg har problemer med delte magemuskler etter fødsel samt masse ekstra hud som henger og slenger under navlen, noe som gjør at magen min strutter ut en del, spesielt når jeg har spist litt. Magen ikke så gal ut når det er flere timer siden sist måltid og er helt flat når jeg ligger nede, men med en gang jeg hiver inn en liten matbit, så pleier den å ese utover. Noe som gjør at jeg jo gruer meg litt til bryllupet.... Kan ikke gå sulten hele dagen, heller...

Er det noen som har tips til et bra hold-in produkt? Pris spiller ingen rolle.

Prøv å spise stekt egg etc til frokost? Stek i meierismør. Eller sunne glutenfrie knekkebrød? Da jeg sluttet med hvete forsvant den opphovnede magen... og det ujevne  blodsukkeret forsvant også så jeg føler meg mye lengre mett. 

Anonymkode: 66283...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2019 den 9.12, smalls skrev:

Det høres ut som du sliter med oppblåst mage? Siden magen din eser utover etter måltid 

Er nok heller delte magemuskler etter svangerskap. Ts spanx funker. De billige greiene bare ruller ned. 

Anonymkode: 34f0b...8c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...