AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #1 Skrevet 5. september 2019 Jeg har flyttet. Katten har i den forbindelse vært hos mine foreldre mens vi har gått inn og ut av det gamle og det nye huset. Nå skal katten opereres neste uke og jeg hadde planer om å kjøre han hjem til nytt hus når han var ferdig. Foreldrene mine bor mye nærmere dyrlegen, og derfor har han ikke kommet hit enda. Blir dette veldig stressende for katten? Bør han heller bli igjen hos foreldrene mine til han er helt frisk? Anonymkode: 284c3...a13
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #2 Skrevet 5. september 2019 Det er du som kjenner katten din best. Tror du den takler nye omgivelser fint, så er det ikke noe problem Anonymkode: 18f67...083
WhiteSwan Skrevet 5. september 2019 #3 Skrevet 5. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har flyttet. Katten har i den forbindelse vært hos mine foreldre mens vi har gått inn og ut av det gamle og det nye huset. Nå skal katten opereres neste uke og jeg hadde planer om å kjøre han hjem til nytt hus når han var ferdig. Foreldrene mine bor mye nærmere dyrlegen, og derfor har han ikke kommet hit enda. Blir dette veldig stressende for katten? Bør han heller bli igjen hos foreldrene mine til han er helt frisk? Anonymkode: 284c3...a13 Synes du bør la han bli hos dem til han er helt frisk, og så kan du ta han med deg så slipper han at det blir for mye på en gang 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå