AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #1 Del Skrevet 4. september 2019 Hei dere! Jeg er under utredning / behandling. Og synes jeg får mange / gjentatte tøffe spørsmål av legen / psykologen. Er dette vanlig mens man er i behandling? og hvordan vill dette gjøre det bedre?.. og hva kan det hjelpe med videre? Og hvorfor får jeg flertall av samme spørsmål hver gang.. Ønsker kun svar av dere som også har vært i behandling... Anonymkode: 72a5f...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #2 Del Skrevet 5. september 2019 Av og til må man gå noen runder for å komme «under ytan» Det er mange lag og år dekt over følelser og hendelser. Kan ta litt tid å komme igjennom lagene. Dvel litt ved disse spørsmålene. Og hvorfor du faktisk ikke er komfortabel med de. Lykke til, det gjør godt når man får klarsyn. Anonymkode: 76eac...893 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #3 Del Skrevet 5. september 2019 Hun vil nok komme til bunns i problemene dine, da må du pirke inn i det som gjør vondt. Ta det frem, snu på hver Stein, forstå det og kjenne på følelsene. Først da kan du lande det og forstå deg selv bedre. Det er hard jobb. Spør psykologen om hennes plan. Da vil hun forklare deg Anonymkode: 406e9...044 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå