AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #1 Skrevet 4. september 2019 Jeg er fra før LIVREDD menn, og da mener jeg såpass ille at jeg begynner å gråte bare en mann snakker til meg. Har masse traumer og PTSD. Nå viser det seg at det er masse innbruddsforsøk i nabolaget her og jeg har fullstendig noia Tenk om noen bryter seg inn her og banker meg og dreper meg? Alle menn er jo ute etter å være mest mulig jævlig mot meg og de fleste kvinner generelt Hva gjør jeg da liksom?? Jeg ser ikke for meg at jeg klarer å overleve flere traumer som er utført av menn. Er så sliten av alt jeg har opplevd. Noen som har opplevd overfall i hjemmet og hva gjorde dere? Hvordan overleve etterpå? Lurer også på hva menn får ut av å bryte seg inn hos damer, jeg blir så utrolig forbanna! Hadde nesten vært bedre om det var damer som brøt seg inn hos folk, da slapp jeg å få bekreftet angsten min hele tiden, at menn ER slemme og farlige. Har sånn angst nå at jeg skjelver. Tør ikke sove. Anonymkode: 6c8fa...edc 1
Zaga Skrevet 4. september 2019 #2 Skrevet 4. september 2019 Skjønner deg godt at du er redd for innbrudd. Jeg er veldig redd for innbrudd selv og den angsten at noen fremmende skal komme inn i mitt hjem for å stjele gjør meg enda mere redd. Jeg har hunder og hundene gjør sånn at jeg tør å bo alene. Kanskje hund kan hjelpe for deg også? Den bjeffer og sier i fra. Kan også skaffe deg alarm. Kanskje det kan hjelpe? Jeg vet ikke... Jeg er også mest redd for menn siden jeg vet at de er sterkere enn meg fysisk. Ikke lett å ha det sånn Ts.❤️
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #3 Skrevet 4. september 2019 Ingen har brutt seg inn hos deg enda så ettervirkningene av en eventuell situasjon bør du ikke sitte å gruble på. Du forverrer bare angsten din. Gjør noen pusteteknikker når du blir redd, og gå så tilbake til det du holdt på med. Gjør dette hver gang du blir redd å lær sakte kroppen til å ikke alltid være i krisemodus Anonymkode: b08b7...72e 1
Pikant Skrevet 4. september 2019 #4 Skrevet 4. september 2019 På vegne av menn er dette trist å lese. Jeg er nok en som regnes som mann med stor M, men dette er bare trist og jeg må si jeg ser mange kjipe menn som ødelegger for damer som deg 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #5 Skrevet 4. september 2019 Er du her igjen nå... Anonymkode: 8947c...109 3
Gjest Familytree Skrevet 4. september 2019 #6 Skrevet 4. september 2019 Jeg har gjentatte ganger hindret dem i å stjele fra huset mitt og stjele fra meg. Jeg våknet midt på natten fordi de slo ned inngangsdøren. Jeg løp til døra og lukket den, jeg holdt den slik mens de slo ned vinduene og begynte å skrike på dem å gå. Da de så at de ikke kunne komme inn, trakk de seg. Politiet kom 20 minutter senere, noe morsomt er at jeg gjorde alt dette uten klær haha. For noen dager siden prøvde de å stjele sykkelen min. Jeg vet hva den usikkerheten føles, og jeg forstår at du ikke får sove. Men hvis du lever med den frykten, vil du få angst. Ta de beslutningene du skylder, og se etter noe for å forbedre sikkerheten i hjemmet ditt. På den måten vil du sove fredelig. Familien min fortalte at jeg var en helt for å ha gjort det, men jeg gikk gjennom så mye utrygghet med familien min, så vel som bare at jeg hater ideen om å føle seg heroisk om dette. Vi er impulsive og kjemper mot fienden, andre flykter eller blir lam. Dessverre kjemper jeg. Og hvis de en dag angriper noen og jeg griper inn? Vil jeg dø eller være i koma for å forsvare en fremmed? Mange i familien min var soldater
Jr.Garcon Skrevet 4. september 2019 #7 Skrevet 4. september 2019 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er fra før LIVREDD menn, og da mener jeg såpass ille at jeg begynner å gråte bare en mann snakker til meg. Har masse traumer og PTSD. Nå viser det seg at det er masse innbruddsforsøk i nabolaget her og jeg har fullstendig noia Tenk om noen bryter seg inn her og banker meg og dreper meg? Alle menn er jo ute etter å være mest mulig jævlig mot meg og de fleste kvinner generelt Hva gjør jeg da liksom?? Jeg ser ikke for meg at jeg klarer å overleve flere traumer som er utført av menn. Er så sliten av alt jeg har opplevd. Noen som har opplevd overfall i hjemmet og hva gjorde dere? Hvordan overleve etterpå? Lurer også på hva menn får ut av å bryte seg inn hos damer, jeg blir så utrolig forbanna! Hadde nesten vært bedre om det var damer som brøt seg inn hos folk, da slapp jeg å få bekreftet angsten min hele tiden, at menn ER slemme og farlige. Har sånn angst nå at jeg skjelver. Tør ikke sove. Anonymkode: 6c8fa...edc Boligalarm? Få deg en hund? Ha på lys, tv med lyd osv. i boligen når du sover? Lås døra til soverommet ditt, eller få deg en liten "skyve lås" på den, så kan du (om du ikke bor i 5 etasje) gå ut av soveromsvinduet ved krise. Legg ut noen "feller" som vil lage veldig båk hvis noen tar seg inn f.eks. gjennom verandadøren? Beste tips (om du bor i rekkehus/enebolig) er egentlig viltkamera. Strategisk plassert, så får du en sms hvis en creepy f skulle tusle rundt bak i hagen din/luske ved inngangsdøren. Ellers er jo det du føler utslag av tankene dine - angst/husredd. Du tenker på noe ekkelt - en fremmed ukjent mann som tar seg inn i huset ditt, noe som naturligvis utløser en jævlig ekkel følelse i kroppen din. Jeg er selv mann men jeg blir jo ikke spesielt høy i hatten om jeg alene i eneboligen i mørket begynner å tenke på "kanskje det er en psycho ute i natt, kanskje han kom seg inn via kjellervinduet og egentlig venter på meg nå..i skapet". Poenget er at får man de tankene ofte/hele tiden så er de nok utslag av angst og uro i bunnen da - noe en bør prøve å få hjelp for. Skjønner dog at de tankene mye lettere kan melde seg hos damer med tanke på at de ofte er fysisk svakere, psychoes pleier å gå etter damer osv. Endret 4. september 2019 av Jr.Garcon 2
Pillarguri Skrevet 4. september 2019 #8 Skrevet 4. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er fra før LIVREDD menn, og da mener jeg såpass ille at jeg begynner å gråte bare en mann snakker til meg. Har masse traumer og PTSD. Nå viser det seg at det er masse innbruddsforsøk i nabolaget her og jeg har fullstendig noia Tenk om noen bryter seg inn her og banker meg og dreper meg? Alle menn er jo ute etter å være mest mulig jævlig mot meg og de fleste kvinner generelt Hva gjør jeg da liksom?? Jeg ser ikke for meg at jeg klarer å overleve flere traumer som er utført av menn. Er så sliten av alt jeg har opplevd. Noen som har opplevd overfall i hjemmet og hva gjorde dere? Hvordan overleve etterpå? Lurer også på hva menn får ut av å bryte seg inn hos damer, jeg blir så utrolig forbanna! Hadde nesten vært bedre om det var damer som brøt seg inn hos folk, da slapp jeg å få bekreftet angsten min hele tiden, at menn ER slemme og farlige. Har sånn angst nå at jeg skjelver. Tør ikke sove. Anonymkode: 6c8fa...edc Det første du bør gjøre er å ta kontakt med en psykolog som kan hjelpe deg med denne angsten du har. Du er livredd for menn pga ting du har opplevd, og redselen du har er langt mer enn det som er normalt. De aller fleste menn vil aldri ønske å krumme et hår på hodet ditt, og da er det tragisk for deg at du skal måtte kjempe mot en så kraftig angst for menn. Søk hjelp, for dette må du ha terapi og kanskje medisin for å løse. Lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #9 Skrevet 5. september 2019 Jeg har samme frykten som deg. Men jeg har aldri opplevd innbrudd. Har du opplevd innbrudd tidligere TS? Isåffal burde du kanskje prate med en psykolog om det. Det er ikke normalt å ha opplevd at folk bryter seg inn i huset, og det kan være veldig traumatisk. Også lurer jeg på om du bor på et relativt trygt sted? Anonymkode: 69882...de2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #10 Skrevet 5. september 2019 13 timer siden, Zaga skrev: Jeg har hunder og hundene gjør sånn at jeg tør å bo alene. Kanskje hund kan hjelpe for deg også? Den bjeffer og sier i fra. Nei. Hunder er slemme og dreper mennesker også spiser dem opp etterpå. Anonymkode: f4c28...20d 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #11 Skrevet 5. september 2019 12 timer siden, Augustotejerina skrev: Jeg har gjentatte ganger hindret dem i å stjele fra huset mitt og stjele fra meg. Jeg våknet midt på natten fordi de slo ned inngangsdøren. Jeg løp til døra og lukket den, jeg holdt den slik mens de slo ned vinduene og begynte å skrike på dem å gå. Da de så at de ikke kunne komme inn, trakk de seg. Politiet kom 20 minutter senere, noe morsomt er at jeg gjorde alt dette uten klær haha. For noen dager siden prøvde de å stjele sykkelen min. Jeg vet hva den usikkerheten føles, og jeg forstår at du ikke får sove. Men hvis du lever med den frykten, vil du få angst. Ta de beslutningene du skylder, og se etter noe for å forbedre sikkerheten i hjemmet ditt. På den måten vil du sove fredelig. Familien min fortalte at jeg var en helt for å ha gjort det, men jeg gikk gjennom så mye utrygghet med familien min, så vel som bare at jeg hater ideen om å føle seg heroisk om dette. Vi er impulsive og kjemper mot fienden, andre flykter eller blir lam. Dessverre kjemper jeg. Og hvis de en dag angriper noen og jeg griper inn? Vil jeg dø eller være i koma for å forsvare en fremmed? Mange i familien min var soldater Det er da ingen ting. Du skulle sett når jeg kjempet mot enhjørninger som skulle bryte seg inn i huset mitt slik at de kunne stjele hjertet mitt og spise det opp. De slo ned alle veggene på huset, men jeg dyttet veggene opp igjen og holdt dem tilbake. De gav seg når de så at jeg holdt en krystall i hånda som gav meg superkrefter. Og var borte når politiet kom 30 minutter senere. Neste deg så jeg enhjørning avføring på trappa me som de hadde lagt der for å skremme meg. Anonymkode: f4c28...20d 3
mistra Skrevet 5. september 2019 #12 Skrevet 5. september 2019 Har aldri opplevd innbrudd, men derimot har jeg to ganger opplevd agressive tiggere på tura (begge var kvinner) som prøvde å presse seg inn. Synd du er så redd for menn. Har du ikke noen snille i familien? En bror, onkel etc, slik at du kan oppdage at de fleste er snille?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #13 Skrevet 5. september 2019 Alle menn er ikke ute etter å være jævlig mot alle kvinner. Har du aldri kjent en snill mann? Ingen bestefar eller noe? De fleste menn er snille og greie. For øvrig er jeg klar for å drepe enhver som bryter seg inn hos meg da. Anonymkode: f87bf...ff8
Gjest Familytree Skrevet 5. september 2019 #14 Skrevet 5. september 2019 (endret) 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da ingen ting. Du skulle sett når jeg kjempet mot enhjørninger som skulle bryte seg inn i huset mitt slik at de kunne stjele hjertet mitt og spise det opp. De slo ned alle veggene på huset, men jeg dyttet veggene opp igjen og holdt dem tilbake. De gav seg når de så at jeg holdt en krystall i hånda som gav meg superkrefter. Og var borte når politiet kom 30 minutter senere. Neste deg så jeg enhjørning avføring på trappa me som de hadde lagt der for å skremme meg. Anonymkode: f4c28...20d Wow du er Final Boss 😂😂😂 Selg historien til J. K. Rowling👍 Endret 5. september 2019 av Familytree
Knirke Skrevet 5. september 2019 #16 Skrevet 5. september 2019 38 minutter siden, AnonymBruker said: Nei. Hunder er slemme og dreper mennesker også spiser dem opp etterpå. Anonymkode: f4c28...20d Og når skjedde dette sist, i Norge? Link?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #17 Skrevet 5. september 2019 Du får tenke ut ting som kan hjelpe deg. Skaffe alarm, hund, bo i kollektiv(bor du i hus kan du kanskje leie ut et rom), ta selvforsvarskurs, begynne med kampsport, begynne å trene for mer styrke og selvtillit, oppgradere låsen på døra, automatiske utelys osv. Og selvsagt terapi. Anonymkode: 3204d...88d
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #18 Skrevet 5. september 2019 26 minutter siden, Augustotejerina skrev: Wow du er Final Boss 😂😂😂 Selg historien til J. K. Rowling👍 Samme kan du med dine fantasifulle historier... Anonymkode: f4c28...20d
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #19 Skrevet 5. september 2019 20 minutter siden, Knirke skrev: Og når skjedde dette sist, i Norge? Link? Omtrent like ofte som kvinnenes paranoide fantasier om menn her inne. Anonymkode: f4c28...20d
Gjest Familytree Skrevet 5. september 2019 #20 Skrevet 5. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Samme kan du med dine fantasifulle historier... Anonymkode: f4c28...20d Utrolig min historie er ekte😊 Du har vanskelig for å tro det fordi du ikke levde det, men det interesserer meg ikke. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå