Gå til innhold

Helt ny i sub/dom forhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Så vær så snill å ikke si "bdsm miljøet". Da dette tilsier at miljøer som Oslo bdsm, Sørlandet bdsm osc osv er utrygge steder. 

De finnes i hopeall i BDSM-miljøer, så nei. Det kan jeg dessverre ikke si.

Anonymkode: 2854a...12e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De finnes i hopeall i BDSM-miljøer, så nei. Det kan jeg dessverre ikke si.

Sukk.. Nei, det finnes noen.. Ikke hopetall. 

De aller fleste er opptatt av SSS og å ta vare på hverandre. 

Anonymkode: 543cf...9a9

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Sukk.. Nei, det finnes noen.. Ikke hopetall. 

De aller fleste er opptatt av SSS og å ta vare på hverandre. 

Disse mannfolka er ikke ute etter deg, så du opplever neppe at det er så mange av dem. Men det er det.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse mannfolka er ikke ute etter deg, så du opplever neppe at det er så mange av dem. Men det er det.

Du vet jeg har vært ny en gang jeg også? 

Ja de finnes, men de fleste i rl miljøet, er ikke sånn. 

Men nå fant ikke ts sin i miljøet, så er ikke nødvendig å diskutere mer her. 

Skrevet
8 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Vi er nok vidt forskjellige, han og jeg, og ser derfor etter helt forskjellige ting i våre partnere.

Min dominanse er grunnet i mitt begjær i min partner. Både for å stilne den sulten hun skaper i meg, og fordi jeg for oppriktig nytelse av hennes tenning.

Sånn sett ser jeg kun etter de som er tro mot sin egen seksualitet, og en av partnerne jeg har hatt lengst er helt vanilje.

Uansett. Du er i en periode hvor du må finne hva du tenner på og hva du ønsker. Nå utforsker du en mer ekstrem ende av skalaen, og kanskje er det der du hører hjemme. Uavhengig om du hører hjemme der eller ei, virker det som at denne relasjonen har potensialet til å være virkelig destruktiv for deg.

Du må kunne stå opp for deg selv og stå på dine krav om du skal kunne komme godt utav videre kontakt med denne mannen.

Det folk virker til å misforstå er hvem som egentlig sitter med makten. I et sunt BDSM-forhold er alltid makten hos den submissive. For det er den submissive som setter grensene. 

Ja, jeg forstår. Jeg skal bruke litt tid på å tenke over dette, og kjenne bedre etter hvordan jeg føler meg når vi er sammen. Da han er såpass dominant av natur, og jeg det motsatte, så har jeg litt vanskeligheter for å si nei og stå for det. Jeg har ellers siden jeg var tenåring søkt det «jeg ikke har lov til» eller «det som ikke er bra for meg» periodevis. Som at jeg trenger en slags (rebell)pause fra å alltid oppføre meg ordentlig. Denne tråden har fått meg til å reflektere, noe som ikke var hensikten, men som dog føles bra.. og sikkert smart. 

4 minutter siden, SlemUlv skrev:

Fordi du er ny, vil subfrenzie kunne være en ting. Og da vil alt kunne føles greit, helt til det plutselig ikke gjør det lengre. 

Det er derfor viktig for den som har lengre erfaring, å roe ned, å forklare om akkurat grensesetting osv. 

Predator er gjerne en som går etter nye, uten erfaring. Og gjør nøyaktig det denne "dominante" nå gjør med deg. 

Lurer enn inn i en falsk trygghet. 

Det siste jeg vil er å bli lurt, og sitte igjen med en følelse av å ha blitt «brukt».. Hvordan be om å roe ned? 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nei, men det finnes slike menn i miljøene og det kan alle like gjerne være klar over.

Slik det kan finnes slike menn overalt som utgir seg for å like BDSM, men som egentlig har volds- og overgrepsfantasier de vil leve ut.

Å ikke ha et stoppord vitner ikke om at man har mye kunnskap eller erfaring med hva BDSM går ut på. Og TS skriver at mannen bedriver «opplæring» i BDSM-lek? 

Røde flagg all over, TS! Især dette med at din ekspartner mishandlet deg. Man tiltrekker seg gjerne slike menn flere ganger når man har blitt utsatt for slikt.

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Pinkpanther said:

Det siste jeg vil er å bli lurt, og sitte igjen med en følelse av å ha blitt «brukt».. Hvordan be om å roe ned? 

Første steg er å avklare grenser og hvilke ord/signaler som for deg betyr stopp, lenge før det er snakk om bondageleker.

Siden han ikke er åpen for dette burde du holde deg langt unna ham.

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om han har vært i et slikt miljø vet jeg ingenting om, tenker jeg vil finne mer ut om det og erfaringen hans.. Jeg vet knapt det finnes slike miljø. 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ikke ha et stoppord vitner ikke om at man har mye kunnskap eller erfaring med hva BDSM går ut på. Og TS skriver at mannen bedriver «opplæring» i BDSM-lek? 

Røde flagg all over, TS! Især dette med at din ekspartner mishandlet deg. Man tiltrekker seg gjerne slike menn flere ganger når man har blitt utsatt for slikt.

Han liker røff sex, og at jeg er «tøsen» hans. Han har ikke nevnt bdsm med ord, og det var jeg som første gang spurte om tanken på å binde meg fast tente han.. noe han sa ja til. Og min ekspartner mishandlet meg ikke fysisk, mer at han pulte alt han kom over, hadde faste forhold til minst to andre på si, når jeg fattet mistanke og spurte var jeg idioten som overtenkte/overreagerte og var masete og gal. Han fikk meg til å betro meg til han med mine såreste tanker, for så å bruke de mot meg med myyye mer. Jeg har derfor VELDIG store trustissues, og dette er første mannen jeg har valgt å slippe «litt» innpå meg etter han. Fallgropen min er derfor stor. Jeg har likevel ikke åpnet meg noe personlig enda, og er ikke klar for å være sårbar på den måten. 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Første steg er å avklare grenser og hvilke ord/signaler som for deg betyr stopp, lenge før det er snakk om bondageleker.

Siden han ikke er åpen for dette burde du holde deg langt unna ham.

Ja, jeg skal snakke med han om dette. Til nå har jeg ikke hatt behov.

Skrevet
2 minutter siden, Pinkpanther said:

Han liker røff sex, og at jeg er «tøsen» hans. Han har ikke nevnt bdsm med ord, og det var jeg som første gang spurte om tanken på å binde meg fast tente han.. noe han sa ja til.

Jaja, du er iallfall advart.

2 minutter siden, Pinkpanther said:

Og min ekspartner mishandlet meg ikke fysisk, mer at han pulte alt han kom over, hadde faste forhold til minst to andre på si, når jeg fattet mistanke og spurte var jeg idioten som overtenkte/overreagerte og var masete og gal. Han fikk meg til å betro meg til han med mine såreste tanker, for så å bruke de mot meg med myyye mer. Jeg har derfor VELDIG store trustissues, og dette er første mannen jeg har valgt å slippe «litt» innpå meg etter han.

Du er nok et lett offer for neste voldsmann.

Psykisk mishandling er også mishandling. Jeg skrev aldri at eksen din var voldelig, men er du riktig uheldig er han nye fyren din det.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaja, du er iallfall advart.

Du er nok et lett offer for neste voldsmann.

Psykisk mishandling er også mishandling. Jeg skrev aldri at eksen din var voldelig, men er du riktig uheldig er han nye fyren din det.

Ouff.. Men bør jeg fortelle min nåværende partner om dette, eller er det for tidlig i relasjonen? Etter denne tråden har jeg mye jeg ønsker å snakke med ham om, og roe ting litt ned. Er redd han da vil gi opp hele greia, men hvis så- så er sikkert det det beste. 

Skrevet
1 time siden, Pinkpanther skrev:

Ouff.. Men bør jeg fortelle min nåværende partner om dette, eller er det for tidlig i relasjonen? Etter denne tråden har jeg mye jeg ønsker å snakke med ham om, og roe ting litt ned. Er redd han da vil gi opp hele greia, men hvis så- så er sikkert det det beste. 

Du burde snakket med han før dere begynte å leke 

• Liker 4
Skrevet

Du kan absolutt ha hatt en full sub/dom kveld med masse underkastelse og smerte uten at den som dominerer trenger å ha hatt en eneste genuint nedsettende tanke om deg som person. 

Jeg leste bare første del av tråden her, men når du sier han "du skal" til ting du er skeptisk til, så lurer jeg på om det er in-character hos dere begge, en av dere eller ingen.

At du sier at du er skeptisk til for eksempel klyster og han sier at det nå ikke er noen vei utenom at det skal prøves, så kan begge deler av denne samtalen ha skjedd på en leken måte. Du mente egentlig å si at du ikke har prøvd det før, men synes at det er litt kleint å prøve og han plukker opp dette og egentlig svarer akkurat det du håper på. Dette med smerte var vel uventet for deg at det var så digg, så du vil åpne flere dører.

Men det er superviktig at han respekterer deg som person og at hvis det er noe du genuint sa ifra at du ikke ville, så ville han ikke svart slikt. De fleste sub/dom par kan snakke helt åpent og likeverdig til hverandre om hva de likte, men sub/dom er selvfølgelig ikke forbeholdt de som kan føre en voksen samtale. 

"50 shades of gray" er en litt problematisk fremstilling i så måte. Der vet han på en "magisk" måte hva hennes triggere er. Selvfølgelig kult, men noe man fort kan brenne seg på i det virkelige liv. Hvis du leser rundt på forumet her, så vil du også finne at det er mange forhold som har tørket helt ut på det seksuelle nettopp fordi grenser og kropp ikke ble respektert. 

Det du gjør ser ut til å fungere for deg. Men seksuelt eierskap som du beskriver hvor det utenifra ser ut til å mangle hygiene mellom rollespill og det virkelige liv, kan også bryte deg ned som person. Du blir seksuelt avhengig av et toxic forhold.

• Liker 5
Skrevet
4 timer siden, Pinkpanther skrev:

Så dere tenker at safeword er det viktigste å få igjennom? Jeg tror oppriktig på at han stopper dersom jeg ber han om det, selv om han sier nei i forkant. Men jeg skal pushe på dette, og si det er et ultimatum.

Ja, ikke minst ettersom dere eskalerer til å prøve stadig nye ting. 

Du føler kanskje han er mer respektfull enn eksen, men hva gjør du om analsex gjør så vondt at du må droppe umiddelbart, eller du får dårlig puste?

Å kalle det safeword er ikke viktig, men det er bra å ha et avtalt stoppsignal. 

Feks oransje for ro ned, rødt for full stopp, og hvis ord ikke strekker til, tre slag eller tre spark. 

Anonymkode: 779d2...c8b

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, Pinkpanther skrev:

Jeg ba om ett safeword, men fikk et blankt nei. 

Du har rotet deg borti en veldig farlig fyr. Dette tror jeg du vet selv også. 

Avslutt forholdet umiddelbart, ikke bli nok et offer. 

• Liker 5
Skrevet
1 hour ago, Antoinette said:

Jeg ba om ett safeword, men fikk et blankt nei. 

Dette er absolutt en dealbreaker, kjære deg. Du må gjøre det klart at dette var alvorlig ment fra din side. Og hvis han faktisk ikke vil høre det (heller enn å anta at du tenner på mangel av safeword og at dette var en del av leken), så må du avbryte dette.

• Liker 5
Skrevet
7 timer siden, Pinkpanther skrev:

Sett deg ned med ham, si at du vil snakke sammen som 2 likeverdige personer. Altså ikke som Dom/sub. 

Om han godtar dette, dessverre så gjør ikke alle det :( Så kan du begynne med å si "jeg føler meg trygg med deg, men jeg vil gjerne føle meg trygg på HELE situasjonen. Det hadde vært greit om jeg hadde et ord som fikk deg til å stoppe, om jeg skulle bli redd eller føle at ting gikk langt. Ikke for å stoppe helt, men for å prate om hva som fikk meg til å bruke dette ordet" Eller noe sånn.. 

Om han ikke engang vil prate om dette, ville jeg forlatt ham. Og ikke sett meg tilbake. For en som er så ny innen BDSM som det du er, er det verken sunt eller sikkert å ikke ha et stoppord. Og jeg blir bekymret for deg, og redd for at denne opplevelsen kan forsterke problemene etter opplevelsene med x'en din :(
Vær trygg, tenk på deg selv. Les så mye du kan om BDSM, sikkerhet rundt BDSM, og spør spørsmål! 

Jeg skriver med nick, så du kan eventuelt kontakte meg på PM, om det er noe du lurer på. Jeg er også på fetlife, det nicket kan du få på pm om du vil. 

Jeg har i mitt 8 år lange forhold, brukt rødt 3 ganger. Det er ikke noe man gjør ofte med partnere man kjenner, og som kan lese kropsspråket til partneren sin godt. Men det er en ekstra trygghet. 

Og ikke vær redd for rl bdsm miljøet, selv om flere her snakker negativt om det. Det finnes mest gode mennesker som vil andre godt der. Og jeg spesifiserer RL miljøet, da det ikke er noe kontroll over online miljøet. 

• Liker 4
Skrevet
13 timer siden, Pinkpanther skrev:

Nylig startet S & M forhold eller hva jeg skal kalle det. Dette er helt nytt for meg. Han tar kontrollen, sier hva jeg SKAL gjøre, spør ikke, tar seg til rette slik han vil. Klasker til meg, biter, kaller meg tøs og hore osv. Dette tenner meg noe SYKT, har aldri før hatt mer lyst på noen eller på sex. Jeg blir ikke mett. Men, lurer på om dere kan komme med tips i forhold til det hele? Liker en dominant å bli utfordret? Har prøvd meg litt frem, og han truer med straff. Eller ønsker dom helst en lydig jente, som at utfordringer blir turn-off? Normalt sett synes jo menn at det blir kjedelig hvis det blir for lett.. Vi har vært sammen 4-5 ganger og sexter daglig. 

Høres som et typisk skadedyr av den typen som det dessverre er en del av i både organiserte og uorganiserte BDSM-miljøer. Når man reflekterer over hvilket kongerike BDSM kan være for antisosiale sadister, patologiske narsissister mv., ville noe annet forøvrig ha vært uhyre overraskende.

Fyren du snakker om er åpenbart forstyrret. Ikke gjør den tabben å begynne å diskutere eller forhandle med galningen, men skygg banen uten å nøle.

Anonymkode: 493f8...2e4

Skrevet
På 5.9.2019 den 6.47, MuffinStud skrev:

Du kan absolutt ha hatt en full sub/dom kveld med masse underkastelse og smerte uten at den som dominerer trenger å ha hatt en eneste genuint nedsettende tanke om deg som person. 

Jeg leste bare første del av tråden her, men når du sier han "du skal" til ting du er skeptisk til, så lurer jeg på om det er in-character hos dere begge, en av dere eller ingen.

At du sier at du er skeptisk til for eksempel klyster og han sier at det nå ikke er noen vei utenom at det skal prøves, så kan begge deler av denne samtalen ha skjedd på en leken måte. Du mente egentlig å si at du ikke har prøvd det før, men synes at det er litt kleint å prøve og han plukker opp dette og egentlig svarer akkurat det du håper på. Dette med smerte var vel uventet for deg at det var så digg, så du vil åpne flere dører.

Men det er superviktig at han respekterer deg som person og at hvis det er noe du genuint sa ifra at du ikke ville, så ville han ikke svart slikt. De fleste sub/dom par kan snakke helt åpent og likeverdig til hverandre om hva de likte, men sub/dom er selvfølgelig ikke forbeholdt de som kan føre en voksen samtale. 

"50 shades of gray" er en litt problematisk fremstilling i så måte. Der vet han på en "magisk" måte hva hennes triggere er. Selvfølgelig kult, men noe man fort kan brenne seg på i det virkelige liv. Hvis du leser rundt på forumet her, så vil du også finne at det er mange forhold som har tørket helt ut på det seksuelle nettopp fordi grenser og kropp ikke ble respektert. 

Det du gjør ser ut til å fungere for deg. Men seksuelt eierskap som du beskriver hvor det utenifra ser ut til å mangle hygiene mellom rollespill og det virkelige liv, kan også bryte deg ned som person. Du blir seksuelt avhengig av et toxic forhold.

Ja, det er nok i karakter, slik du skriver. Eks hvis vi har sextet frem og tilbake, og han spørr om jeg har erfaring med det eller det. Og jeg sier at jeg ikke har det, men er skeptisk til det hele. Så sier han typisk at du skal prøve det, og du skal elske det. Vi har åpne samtaler etter sex hvor han spør hva jeg syntes om det ene eller andre, og han gir meg rom til å svare. Han kan også ut av ingenting sende meg SMS at han har lyst til å kvele meg med pikken sin, eller ta meg så hardt at jeg gråter. Men dette er også da i karakter. Jeg føler han respekterer meg, føler ikke han har presset meg til å gjøre noe som helst, eller gitt meg smerte uten nytelse. Men ja, jeg er blitt seksuelt avhengig. Jeg har ikke lyst på noen andre selv om vi treffes sjelden. 

På 5.9.2019 den 11.55, SlemUlv skrev:

Sett deg ned med ham, si at du vil snakke sammen som 2 likeverdige personer. Altså ikke som Dom/sub. 

Om han godtar dette, dessverre så gjør ikke alle det :( Så kan du begynne med å si "jeg føler meg trygg med deg, men jeg vil gjerne føle meg trygg på HELE situasjonen. Det hadde vært greit om jeg hadde et ord som fikk deg til å stoppe, om jeg skulle bli redd eller føle at ting gikk langt. Ikke for å stoppe helt, men for å prate om hva som fikk meg til å bruke dette ordet" Eller noe sånn.. 

Om han ikke engang vil prate om dette, ville jeg forlatt ham. Og ikke sett meg tilbake. For en som er så ny innen BDSM som det du er, er det verken sunt eller sikkert å ikke ha et stoppord. Og jeg blir bekymret for deg, og redd for at denne opplevelsen kan forsterke problemene etter opplevelsene med x'en din :(
Vær trygg, tenk på deg selv. Les så mye du kan om BDSM, sikkerhet rundt BDSM, og spør spørsmål! 

Jeg skriver med nick, så du kan eventuelt kontakte meg på PM, om det er noe du lurer på. Jeg er også på fetlife, det nicket kan du få på pm om du vil. 

Jeg har i mitt 8 år lange forhold, brukt rødt 3 ganger. Det er ikke noe man gjør ofte med partnere man kjenner, og som kan lese kropsspråket til partneren sin godt. Men det er en ekstra trygghet. 

Og ikke vær redd for rl bdsm miljøet, selv om flere her snakker negativt om det. Det finnes mest gode mennesker som vil andre godt der. Og jeg spesifiserer RL miljøet, da det ikke er noe kontroll over online miljøet. 

Takk snille du! Jeg har lest meg opp endel på fetlife, og tenker å be han gjøre det samme før vi prøver mer ekstreme ting. Og også få et safeword. Som sagt så er jeg mest redd for å bli knytt til denne personen, få følelser for så å bli såret.. 

• 1 år senere...
Skrevet
Pinkpanther skrev (På 2019-9-8 den 21.21):

Ja, det er nok i karakter, slik du skriver. Eks hvis vi har sextet frem og tilbake, og han spørr om jeg har erfaring med det eller det. Og jeg sier at jeg ikke har det, men er skeptisk til det hele. Så sier han typisk at du skal prøve det, og du skal elske det. Vi har åpne samtaler etter sex hvor han spør hva jeg syntes om det ene eller andre, og han gir meg rom til å svare. Han kan også ut av ingenting sende meg SMS at han har lyst til å kvele meg med pikken sin, eller ta meg så hardt at jeg gråter. Men dette er også da i karakter. Jeg føler han respekterer meg, føler ikke han har presset meg til å gjøre noe som helst, eller gitt meg smerte uten nytelse. Men ja, jeg er blitt seksuelt avhengig. Jeg har ikke lyst på noen andre selv om vi treffes sjelden. 

Takk snille du! Jeg har lest meg opp endel på fetlife, og tenker å be han gjøre det samme før vi prøver mer ekstreme ting. Og også få et safeword. Som sagt så er jeg mest redd for å bli knytt til denne personen, få følelser for så å bli såret.. 

Hvordan endte dette for deg TS?

Anonymkode: a97e3...848

Skrevet

Denne følger jeg. Håper vi hører fra deg TS ❤️

Anonymkode: 74816...97b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...