AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #1 Skrevet 4. september 2019 Jeg går på diane / zyrona og føler jeg blir en helt annen person av å gå på denne p-pillen. Har gått på disse i mange år og hver gang jeg har mensen blir jeg meg "selv" igjen. Føler jeg ikke har mine normale "svingninger" og følelser, føler meg konstant monoton og innimellom nedstemt på denne p-pillen. I tillegg så mister jeg 99% av sexlysten. Men jeg har ikke et annet valg enn å gå på disse fordi jeg har alvorlig kviseutbrudd.. Andre som har slike erfaringer med diane / zyrona? Anonymkode: 357d8...d82
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #2 Skrevet 5. september 2019 Jeg hadde det slik også. Uken før jeg fikk mensen hadde jeg en mørk sky over hodet mitt, følte meg sur og grinete, brydde meg ikke om ting, osv. Ikke en kjekk følelse. Sluttet på pillene for en god stund siden og ble meg selv igjen, men fikk veldig kraftige menssmerter... Har gått på to isotretinoin kurer for å fikse huden, så følte det var på tide å slutte etter over ti år på p-piller. Nå er jeg gravid da, så nå er både humørsvingninger og dårlig hud tilbake Anonymkode: e196b...5a6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #3 Skrevet 5. september 2019 Slutt på p pillene og teller ta tak i kviseproblemet på en bedre og mindre skadelig måte. Diane er IKKE bra, uansett hvor mye kviser man har. Anonymkode: 68d05...82e
Solsikke11 Skrevet 18. november 2019 #4 Skrevet 18. november 2019 På 5.9.2019 den 11.55, AnonymBruker skrev: Jeg hadde det slik også. Uken før jeg fikk mensen hadde jeg en mørk sky over hodet mitt, følte meg sur og grinete, brydde meg ikke om ting, osv. Ikke en kjekk følelse. Sluttet på pillene for en god stund siden og ble meg selv igjen, men fikk veldig kraftige menssmerter... Har gått på to isotretinoin kurer for å fikse huden, så følte det var på tide å slutte etter over ti år på p-piller. Nå er jeg gravid da, så nå er både humørsvingninger og dårlig hud tilbake Anonymkode: e196b...5a6 Gikk du på Diane?
_popcorn_ Skrevet 19. november 2019 #5 Skrevet 19. november 2019 Ryddet for brukerangrep. _popcorn_, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå