AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #1 Skrevet 4. september 2019 hunden min har knekt kloa, hva kan jeg gjøre nå? Har ikke noe lyst å påføre ho smerte med p klippe den av😱😱😅 prøvde å ta bilde av det, der det ser «boblete» ut er det altså knekt. ho gjorde det for ett par dager siden, har ikke halta eller vist noe form for smerte. Eneste er at ho slikker veldig på poten Anonymkode: 657f6...826
Chantielle Skrevet 4. september 2019 #2 Skrevet 4. september 2019 Selv om hun ikke viser smerte,kan det være smertefullt. Ikke klipp av delen selv,ta henne med til veterinær,slik at de får ordnet det. Blir litt dopet først. Hun får antageligvis en antibiotikakur for å forebygge betennelse,samt en bandasje.(evt. også skjerm)
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #3 Skrevet 4. september 2019 5 minutter siden, Chantielle skrev: Selv om hun ikke viser smerte,kan det være smertefullt. Ikke klipp av delen selv,ta henne med til veterinær,slik at de får ordnet det. Blir litt dopet først. Hun får antageligvis en antibiotikakur for å forebygge betennelse,samt en bandasje.(evt. også skjerm) Ojda...😖 Får ta ho med dit imorgen... Anonymkode: 657f6...826
Chantielle Skrevet 4. september 2019 #4 Skrevet 4. september 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ojda...😖 Får ta ho med dit imorgen... Anonymkode: 657f6...826 Ja,jeg synes du bør ta en tur,så får de hvor langt inn den er brukket/nerver osv. Kan jo være at det ikke er så 'ille' at hun må dopes ned,men best å sjekke. Lykke til
Myrmica Skrevet 4. september 2019 #5 Skrevet 4. september 2019 Best med en sjekk hos veterinær. Knekt klo kan føre til betennelse om nerven er eksponert og det kommer skitt og bakterier inn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå