I Grosny Skrevet 5. september 2019 #61 Skrevet 5. september 2019 (endret) 4 timer siden, Katten.2.0 skrev: De òg. Figure of speech. Så lenge du ikke legger deg ut på en slik måte som gjør at vedkommende som kommer bak må bremse opp, skal du naturligvis få gjøre ting i ditt tempo. Nå, for knappe timen siden, opplevde jeg en trailer som prøvde å kjøre forbi en annen. Det tok dem over to kilometer å bli ferdig med forbikjøringa, og køen var blitt imponerende stor. Dét er ikke ok. Da var nok den som ble forbikjørt litt dust. Jeg tror disse trailerne er sperret til å gå i max 100, og da er de avhengig av at den som blir forbikjørt slakker av littegrann. Endret 5. september 2019 av I Grosny
jabx Skrevet 5. september 2019 #62 Skrevet 5. september 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jabx. Nei. Vi har ikke to felt overalt her jeg bor🙄 regner med denne kommentaren er ren provokasjon. Anonymkode: 1b27c...5a8 Nei, det er bare et enkelt spørsmål fordi det er visst en god del som synes det er en god ide å ligge og holde igjen hele forbikjøringsfeltet. 2
Katten.2.0 Skrevet 5. september 2019 #63 Skrevet 5. september 2019 52 minutter siden, I Grosny said: Da var nok den som ble forbikjørt litt dust. Jeg tror disse trailerne er sperret til å gå i max 100, og da er de avhengig av at den som blir forbikjørt slakker av littegrann. De holdt ikke mer enn 80, og definitivt med sperre! 1
NBA Skrevet 5. september 2019 #64 Skrevet 5. september 2019 1 time siden, BangersBeans&Mash skrev: Tror du man mister førerkortet for å kjøre for sakte i en strekning?🤔 Når du bevisst setter ned farten til laaangt under fartsgrensen uten at forholdene tilsier det, utelukkende for å provosere, ryker fort førerkortet ditt. For det har vel ikke du tenkt på. Du trodde kanskje at du er politi, du? 4
Darkrobin27 Skrevet 5. september 2019 #65 Skrevet 5. september 2019 2 hours ago, BangersBeans&Mash said: Tror du man mister førerkortet for å kjøre for sakte i en strekning?🤔 for det første det du gjorde er trafikk farlig. Det kommer folk bak i deg i 30 km/t i timen, for det andre så ødelegger du flyt i trafikken og gjør folk forbanna. Hadde politiet sett deg så hadde du mista lappen på rakken. 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #66 Skrevet 5. september 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan i alle dager skal de få til det? Prøver bilen bak seg på en pit manøver på min bil som veier 2500 kg, og i en hastighet på 40 km/t kan han bare drømme om å klare å presse meg over i motsatt kjørebane. Sjansen er heller større for at han selv havner der. Anonymkode: bb01d...278 Han har større fart enn deg, og muligens tyngre bil og gir deg en dunk på hjørnet når han prøver å svinge unna...ikke sikkert at du har kommet ned i 40 vettu før han treffer.., Anonymkode: f4245...703 1
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 5. september 2019 #67 Skrevet 5. september 2019 40 minutter siden, NBA skrev: Når du bevisst setter ned farten til laaangt under fartsgrensen uten at forholdene tilsier det, utelukkende for å provosere, ryker fort førerkortet ditt. For det har vel ikke du tenkt på. Du trodde kanskje at du er politi, du? Dummeste jeg har hørt. Nei, det ryker ikke dersom UP’n skulle stå der å måle meg i 50 i en 80sone 🤦🏻♀️ Faktisk kjørt forbi laser en gang i en altfor lav fart. Var mormor som kjørte da, og hun lå antageligvis sånn 40-50 lavere enn hva hun burde. Ingenting skjedde. Å kjøre for sakte er ikke det samme som å kjøre for raskt. Mulig man blir vinket inn, men førerkortet ryker ikke. Tok meg til og med bryderiet med å ta opp denne til svogeren min. Han er politi 🤗 Hadde kunna blitt stoppet og fått pekefinger med å kjøre raskere, men nei, førerkortet ville ikke ha blitt tatt. Er ikke så dum at jeg ville ha fortalt at jeg kjørte sakte for å irritere heller da😂 Er du en av de som kjører opp i rumpa til andre kanskje? La oss håpe du havner bak meg da
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 5. september 2019 #68 Skrevet 5. september 2019 18 minutter siden, Darkrobin27 skrev: for det første det du gjorde er trafikk farlig. Det kommer folk bak i deg i 30 km/t i timen, for det andre så ødelegger du flyt i trafikken og gjør folk forbanna. Hadde politiet sett deg så hadde du mista lappen på rakken. Hadde du lest hva jeg skrev først så hadde du sett at jeg kun senker farta dersom det IKKE er andre biler bak meg. Det skal altså kun gå utover idioten som ligger for tett inn i meg, ikke andre uskyldige. Er jeg alene på veien, kjører i fartsgrensa, og en idiot legger seg klin inni meg, ja da kommer jeg til til å senke farta vesentlig🤷🏻♀️ Morsomt at man av og til ser i speilet hvor irritert sjåføren blir, men etter ei stund så kan jeg love deg at de senker farta og holder seg langt nok bak
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #69 Skrevet 5. september 2019 22 timer siden, sumobareinnom skrev: Er det å kjøre fartsgrensa eller 3-4 km over, å være sinke? Sånne som du burde bli fratatt førerkortet Hvis de i det minste holder fartsgrensa er det greit, men sånn som luser seg avgårde 10-20 under fartsgrensa har etter min mening ingenting på veien å gjøre. De aller fleste speedometer viser jo også for lavt. Førerkortet mitt er trygt, du. 12 timer siden, Forumhei skrev: Og jeg setter på podcast lener meg tilbake å legger meg da 10-15 km under grensa😉👍. Sier som en før meg; da gjør du jo forbikjøringen enda enklere for meg! Bra! Anonymkode: 0c2a5...0c3 2
Gjest Forumhei Skrevet 5. september 2019 #70 Skrevet 5. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis de i det minste holder fartsgrensa er det greit, men sånn som luser seg avgårde 10-20 under fartsgrensa har etter min mening ingenting på veien å gjøre. De aller fleste speedometer viser jo også for lavt. Førerkortet mitt er trygt, du. Sier som en før meg; da gjør du jo forbikjøringen enda enklere for meg! Bra! Anonymkode: 0c2a5...0c3 Rart de ikke kjøre forbi da🤔 da kan jeg iallfall ha mitt på det rene😁
BMW 5-serie 535D Skrevet 5. september 2019 #71 Skrevet 5. september 2019 Det er noe som heter gasspedal, itte rart at folk ligger nær bilen fremfor når de har sirup under dekka... 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #72 Skrevet 5. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har større fart enn deg, og muligens tyngre bil og gir deg en dunk på hjørnet når han prøver å svinge unna...ikke sikkert at du har kommet ned i 40 vettu før han treffer.., Anonymkode: f4245...703 Dersom atte, hvis om atte. Du kan selv prøve en pit manøver på en 2,5 tonn tung bil i 80 km/t og se hvor i veibanen du selv havner. Anonymkode: dd73d...387
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #73 Skrevet 5. september 2019 1 time siden, BMW 5-serie 535D skrev: Det er noe som heter gasspedal, itte rart at folk ligger nær bilen fremfor når de har sirup under dekka... Men det er vel ikke lov? Er det itte rart å gjøre ulovlige ting? Anonymkode: 5346f...7f6
BMW 5-serie 535D Skrevet 5. september 2019 #74 Skrevet 5. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er vel ikke lov? Er det itte rart å gjøre ulovlige ting? Anonymkode: 5346f...7f6 So? Hvem faen gjør aldri noe ulovlig??
HalldirV2 Skrevet 5. september 2019 #75 Skrevet 5. september 2019 Da får jeg "car rage", jeg sakker ned til latterlig lav fart og sørger for at bilen bak ikke kan passere meg.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #76 Skrevet 5. september 2019 4 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev: So? Hvem faen gjør aldri noe ulovlig?? Ah det var et godt argument. Hvorfor ble vi enige om lover i dette landet igjen Anonymkode: 5346f...7f6 1
BMW 5-serie 535D Skrevet 5. september 2019 #77 Skrevet 5. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ah det var et godt argument. Hvorfor ble vi enige om lover i dette landet igjen Anonymkode: 5346f...7f6 Når har jeg sakt at jeg er enig i lover her i landet?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #78 Skrevet 5. september 2019 Jeg har ikke lappen, men øvelseskjører. Utrolig nok har folk ligger oppi rumpa på bilen jeg kjører, selv om jeg har L. Jeg gjør ikke så mye med det. Håper bare at de kjører forbi. Satt på med en bil en gang da vi ble påkjørt bakfra av noen som var for nærme. Sjåføren jeg satt på med måtte bremse, og bilen bak oss kjørte rett inn i oss. Det ble dyrt for den andre sjåføren.... Heldigvis var det såpass lav fart at ingen ble skada, men vi fikk oss et lite sjokk. Anonymkode: 70a99...4eb
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #79 Skrevet 5. september 2019 Jeg ender opp meg å gjøre dette når bilen foran meg tydelig ikke kan kjøre bil side den ligger 10 under 😐 Det skjer litt ubevist for jeg ønsker å komme meg opp i riktig hastighet, men bilen foran er i veien. Har en bil som ikke kan akselerere, så forbikjøring er ekstremt farlig og noe jeg unngår. Alltid kjør etter forholdene. Men når det er skyfritt, sol, tørt, ja klarer du ikke holde fartsgrensa, da får du komme deg av veien! Anonymkode: 8b8b1...f31 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #80 Skrevet 5. september 2019 På 4.9.2019 den 19.11, BangersBeans&Mash skrev: Jeg bremser, bremser, blink-bremser og bremser enda mer når en bil kjører tett bak meg. Lå en idiot klin i rumpa på meg j 80sonen i går faktisk. Jeg kjørte i 85 km/t. Siden det ikke var flere biler bak bremset jeg ned å holdt 50 rimelig lenge. Håper idioten kom skikkelig forseint til noe viktig. Hadde vi møtt forbikjøringsfelt hadde jeg gasset opp og holdt han bak meg. Så barnslig blir jeg av idioter som ikke greier holde seg langt nok bak, og når jeg vet at min bil er raskere. Haha, det var som å lese noe jeg kunne gjort (og gjør). Forferdelig irriterende med andre biler som ligger i rumpa di. HATER det! Anonymkode: 05fd9...761
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå