AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #1 Skrevet 4. september 2019 Hei! Har akkurat kjøpt stop 24 Deo og lurer på en ting. Jeg tar den på på kvelden og vasker av om morningen, men skal jeg da ta på vanlig deo på morra? Eller er den en slags deo, men uten lukt? Anonymkode: 7299b...b89
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #2 Skrevet 4. september 2019 Bare om du ønsker å lukte. Stop24 har veldig kraftige stoff i seg og kan potensielt være kreftfremkallende, så ville vært forsiktig med bruk Anonymkode: 56716...dfe
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #3 Skrevet 4. september 2019 Jeg bruker stop 24 så jeg skal slippe å bruke deo i noen dager. Vanlig Deodorant skal man også ta på på kvelden, ikke på morgenen fordi det tar en stund før stoffene i det aktiveres. Men om du vil ha armhuler som lukter parfymert så tar du det på på morgenen. Anonymkode: fd18c...c4f
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #4 Skrevet 4. september 2019 Jeg har brukt Stop24 i en årrekke. Bruker den som en vanlig deodorant, men tar på kun om morgenen. Den lukter ikke og jeg bruker derfor den parfymen jeg ønsker ut fra anledningen. Jeg hadde store svetteproblemer tidligere, men etter overgang til Stop24 er ikke dette lenger hemmende for meg. Er kjempefornøyd med produktet! Anonymkode: f95d8...012
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #5 Skrevet 4. september 2019 Jeg ble litt sår da jeg brukte den, så deo i tillegg orket jeg ikke. Etter en periode med stopp 24 kunne jeg gå over til vanlig deo, og slapp luktproblematikken. Anonymkode: af8bc...028
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #6 Skrevet 4. september 2019 Bare et tips: Det er tilbud 2 for 1 på Boots på alle deodoranter nå (også Stop 24) Anonymkode: f95d8...012
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå