miss13 Skrevet 4. september 2019 #1 Skrevet 4. september 2019 Sitter og ser på booking.com og skal bestille hotell, hva er egentlig best av booking, hotels eller expedia? Eller Stemmer det at den billigste måten og gjøre det på er eventuelt og ta direkte kontakt med valgt hotell? Æsj er så usikker så har noen gode forslag så tar jeg imot med stor glede 🙂
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #2 Skrevet 4. september 2019 Hotels er expedia, dvs bestiller du på hotels så går det til expedia hos mange, om ikke alle hoteller. Booking er mest "proff" i mine øyne. Expedia er også proff men samtidig litt knot og rot. Hotels/Expedia har oftere billigere priser såvidt jeg har sett, men igjen - booking dot com er etter min mening mer å stole på. Anonymkode: c4718...d4f
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #3 Skrevet 4. september 2019 Glemte å si at best å bestille via telefon / epost til hotell . Spør gjerne om de kan matche pris med online pris hvis den er billigere. Hoteller vil helst ha bestillinger direkte. Anonymkode: c4718...d4f
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #4 Skrevet 4. september 2019 Jeg bestiller via hotels.com for da får jeg bonusovernattinger og kickback i tillegg til gode priser. Har opplevd flere ganger at jeg har kontaktet hotellet direkte, og de ikke har matchet prisen. Veldig rart, i grunnen... Anonymkode: 65339...16c
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #5 Skrevet 4. september 2019 Reiser 15-20 ganger til utlandet i året. Foretrekker expedia over booking. Mye bedre side, lettere å booke og avbestille er kun 1 telefon samtale med en Svarer unna. Liker også at man kan betale på hotellet med expedia oftere enn booking, sjelden booking.com har det. Anonymkode: a5b0c...031
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå