Gå til innhold

Tinder, Blir det noe av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Nå har jeg omsider blitt klar for dating etter at mitt 8 års lange forhold tok slutt. Det har gått 10 mnd siden det ble slutt og kjenner nå på at jeg ønsker å finne noen på nytt?  Jeg lasta ned appen, la inn mine bilder og begynte sveipinga... herregud for et konsept 🤦‍♂️😂 Uansett, matcha  med ganske mange og fikk veldig mange meldinger. Dro på date med hu ene og alt var veldig bra osv. Dama var kjempepen, men hun er skikkelig på at vi må møtes hele tiden, maser og blir sur når jeg har andre planer. - Vet ikke helt hva jeg mener selv om at noen skal ta sånn av etter en date? 

 

Det jeg egentlig lurer på, er det noen der ute som har truffet noen på tinder, fått barn, kjøpt hus sammen osv? Jeg er oppriktig interessert i om tinder faktisk er en plass du kan finne dama i ditt liv, eller om flesteparten bare er der for en kort flørt?  Jeg er ikke interessert i å date flere samtidig, da fokuset rett og slett skal være rettet mot en person! 

Håper på gode svar!

Anonymkode: f9357...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg vet om flere som har giftet seg med noen de har møtt på Tinder. Selvsagt må man gjerne gå på en del dates før man finner noen man klikker med, men slik er det jo når man blir kjent med folk i det virkelige liv også, man passer selvsagt ikke sammen med alle. 

Anonymkode: 08fa0...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tidligere venninne bor og har barn med en hun møtte på Møteplassen. Kjempeflott mann. Hun er litt vanskelig men har jo sine sjarmerende kvaliteter, så tror de har det godt sammen.

Jeg møtte samboer på Tinder. Jeg var den første han møtte, han var den fjerde jeg møtte. Tok ikke tinder seriøst i det hele tatt, ville bare ha sex, men så dukket det opp en som jeg bare måtte dele hverdagene med❤

En tidligere studievenninne er gift med en hun møtte på en datingapp, de bodde nord og vest og flytta sammen etter første møte for å slippe avstand og reising.

Tror det er lurt å fokusere på en om gangen. Å sjonglere flere vil nok gå utover potensialet til å connecte fullt med drømmedama.

Anonymkode: 405bb...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En tidligere venninne bor og har barn med en hun møtte på Møteplassen. Kjempeflott mann. Hun er litt vanskelig men har jo sine sjarmerende kvaliteter, så tror de har det godt sammen.

Jeg møtte samboer på Tinder. Jeg var den første han møtte, han var den fjerde jeg møtte. Tok ikke tinder seriøst i det hele tatt, ville bare ha sex, men så dukket det opp en som jeg bare måtte dele hverdagene med❤

En tidligere studievenninne er gift med en hun møtte på en datingapp, de bodde nord og vest og flytta sammen etter første møte for å slippe avstand og reising.

Tror det er lurt å fokusere på en om gangen. Å sjonglere flere vil nok gå utover potensialet til å connecte fullt med drømmedama.

Anonymkode: 405bb...26c

Takk for bra svar her 🙂 Setter pris på det!

Anonymkode: f9357...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...