Herix Skrevet 4. september 2019 #1 Skrevet 4. september 2019 Skal endre prevensjonsmiddel nå, men etter å ha gått på samme i 5 år er jeg litt rådløs for hva jeg burde prøve. Ønsker gode og dårlige opplevelser med ulike prevensjonsmidler, også naturlige metoder.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #2 Skrevet 4. september 2019 Hormonspiral har fungert best for meg. Etter et par mnd med uregelmessige blldkibher har jeg nå ingen blødninger og ingen andre bivirkninger. Deilig å ikke trenge å tenke på det annet enn hvert femte år. Koster et par tusen men det er det virkelig verdt. Å sette inn var bare et halvt minutt med vondt og litt murringer i ett døgn. Er noe av det sikreste du kan få også. Anonymkode: 12cca...cb9
Danseren01 Skrevet 4. september 2019 #3 Skrevet 4. september 2019 Jeg bruker p-piller, men når jeg har sex med kjæresten min, bruker han også kondom. Dette er abre for å sikre at jeg ikke blir gravid . Jeg vil helst ikke bli gravid i en så ung alder, så bedre å være på den sikre siden 😉
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #4 Skrevet 4. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: blldkibher Skal være blødninger... Anonymkode: 12cca...cb9
Purple_Pixiedust Skrevet 4. september 2019 #5 Skrevet 4. september 2019 (endret) Jeg er veldig fornøyd med p-stav. Hadde regelmessige mellomblødninger første tre måneder. Etter det har jeg ikke blødd noe. Har hatt den i ett år nå. Ingen vektoppgang eller uren hud. Opplever ikke noen hormonell ubalanse ellers. Endret 4. september 2019 av Purple_Pixiedust
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #7 Skrevet 5. september 2019 Kobber spiral. Anonymkode: 90dfe...29d
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #8 Skrevet 5. september 2019 Jeg har prøvd ulike former for p-piller, minipiller og p-ring. Har også brukt kondom i lengre perioder. Nå bruker jeg kobberspiral og det er helt klart det prevensjonsmiddelet som har fungert best av de jeg har prøvd. Anonymkode: f57fa...4ef
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #9 Skrevet 5. september 2019 Elsker p-stav. Aldri hatt noe problem med den Gikk litt opp i vekt, men det er selvforskylt. Anonymkode: d7a48...a52
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå