Gå til innhold

Hvilket prevensjonsmiddel fungerer best for deg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal endre prevensjonsmiddel nå, men etter å ha gått på samme i 5 år er jeg litt rådløs for hva jeg burde prøve. Ønsker gode og dårlige opplevelser med ulike prevensjonsmidler, også naturlige metoder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hormonspiral har fungert best for meg. Etter et par mnd med uregelmessige blldkibher har jeg nå ingen blødninger og ingen andre bivirkninger. Deilig å ikke trenge å tenke på det annet enn hvert femte år. Koster et par tusen men det er det virkelig verdt. Å sette inn var bare et halvt minutt med vondt og litt murringer i ett døgn. Er noe av det sikreste du kan få også. 

Anonymkode: 12cca...cb9

Skrevet

Jeg bruker p-piller, men når jeg har sex med kjæresten min, bruker han også kondom. Dette er abre for å sikre at jeg ikke blir gravid . Jeg vil helst ikke bli gravid i en så ung alder, så bedre å være på den sikre siden 😉

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

blldkibher

Skal være blødninger... 

Anonymkode: 12cca...cb9

Skrevet (endret)

Jeg er veldig fornøyd med p-stav. Hadde regelmessige mellomblødninger første tre måneder. Etter det har jeg ikke blødd noe. Har hatt den i ett år nå. Ingen vektoppgang eller uren hud. Opplever ikke noen hormonell ubalanse ellers. 

Endret av Purple_Pixiedust
Skrevet

Kobber spiral. 

Anonymkode: 90dfe...29d

Skrevet

Jeg har prøvd ulike former for p-piller, minipiller og p-ring. Har også brukt kondom i lengre perioder. Nå bruker jeg kobberspiral og det er helt klart det prevensjonsmiddelet som har fungert best av de jeg har prøvd. 

Anonymkode: f57fa...4ef

Skrevet

Elsker p-stav. Aldri hatt noe problem med den :) Gikk litt opp i vekt, men det er selvforskylt.

Anonymkode: d7a48...a52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...