Gå til innhold

Qatar Airways


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har reist med Qatar Airways? Erfaringer? Jeg sliter med smerter i føttene, hvor mye gåing er det under mellomlanding i Doha? 

Anonymkode: 82f7d...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs jo hvilken gate du lander på og hvilken du skal reise videre ifra. Vi vet jo ikke hvilken gate du lander på. Du kan bestille assistanse og bli hentet med rullestol eller bil ved gate. 

Anonymkode: 0bdc5...f02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefornøyd med Qatar airways, god service og bra underholdning på flyet. Doha er en stor flyplass, så det kan fort bli en del gåing. Det går et lite shuttle-tog mellom enkelte områder, og i tillegg er det en del rullebånd. Men hvis du er usikker på avstanden mellom gatene og om du orker det, må du ta kontakt med flyselskapet/flyplassen. 

Anonymkode: c1200...7fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doha er etter min opplevelse ikke en flyplass der du må gå langt. Men det er en flyplass, så noe gåing mellom gater må du påregne. Skal du langt, er det tog og rullebånd som hjelper på.

Flyene er veldig fine, og underholdningen og maten er bra.

Anonymkode: 86cde...55d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det eneste jeg fikk ut av reisen var blæreQatar. Flyskammen har overmannet meg. Tør ikke å sette meg på et fly til Doha igjen før de er blitt elektriske. 

Anonymkode: 05140...aac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Qatar Airways er toppers! God plass, god mat, god service!

Sjekk kart over flyplassen (du finner det helt sikkert ved googling), så ser du hvor du kommer inn og hvor du skal ut.

Anonymkode: ff52d...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jeg deg ville jeg ikke spist kjøtt ombord. Gå evt for vegetarmat hvis du skal fly med de. De serverer «ekte» halalkjøtt og det ønsker vel de fleste å unngå..

Anonymkode: 72734...ee3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg deg ville jeg ikke spist kjøtt ombord. Gå evt for vegetarmat hvis du skal fly med de. De serverer «ekte» halalkjøtt og det ønsker vel de fleste å unngå..

Anonymkode: 72734...ee3

Fullstendig feilbruk av gåseøyne der...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Noen som har reist med Qatar Airways? Erfaringer? Jeg sliter med smerter i føttene, hvor mye gåing er det under mellomlanding i Doha? 

Anonymkode: 82f7d...652

Ja en del gåing. Fra fly til bus og far bus til terminal. Og motsatt igjen. Nok beinplass mellom setene på flyet. Maten er bra. 

Bedre behandling om du blåser opp for business class. Egen separat terminal og lounge om jeg husker riktig..,,

Anonymkode: a905e...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du virkelig det er ok å støtte et flyselskap som KUN vil bruke kjøtt fra torturerte dyr? 

Anonymkode: 72734...ee3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det eneste jeg fikk ut av reisen var blæreQatar. Flyskammen har overmannet meg. Tør ikke å sette meg på et fly til Doha igjen før de er blitt elektriske. 

Anonymkode: 05140...aac

jeg kommer alldri til å ta el-fly.  Redd kapasiteten av strøm er for dårleg når flyet av en eler annen årsak må forandre reiseplan på grunn av uvær og slikt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Qatar er det beste flyselskapet i verden! Elsker å reise med dem! God service,  god mat ombord,  godt filmtilbud,  og veldig fin flyplass.  Synes ikke det er spesielt langt å gå der.  Super mat på flyplassen også. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Qatar er et av favorittflyselskapene våre. Har flydd mye med de, både på økonomi og business class. Servicen ombord har alltid vært veldig bra og maten... vel.. som ok flymat, vil jeg si. Doha er et av de bedre flyplassene for mellomlanding med god blanding av serveringssteder og shopping. De har hotell der også, om det bli mange timer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.9.2019 den 13.42, AnonymBruker skrev:

Er jeg deg ville jeg ikke spist kjøtt ombord. Gå evt for vegetarmat hvis du skal fly med de. De serverer «ekte» halalkjøtt og det ønsker vel de fleste å unngå..

Anonymkode: 72734...ee3

Så lenge dyret er dødt så driter jeg i om det er slaktet på den ene eller andre måten

Anonymkode: c4ae4...394

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk service med Qatar. Doha er en kjempeflyplass. Ikke mye gåing i det hele tatt (tror en del arabere er veldig bedagelig anlagt). Shuttelbuss til/ fra gate (tror vi brukte nesten 20 min fra fly til gate). Har reist med 4 åring uten å ha med vogn og det var ikke noe problem. Kan bestille VIP «eskorte» (noen som henter og bringer deg fra gate til gate).

Anonymkode: 1b764...b19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2019 den 4.18, AnonymBruker skrev:

Synes du virkelig det er ok å støtte et flyselskap som KUN vil bruke kjøtt fra torturerte dyr? 

Anonymkode: 72734...ee3

Haha vet du overhodet hva halal er? den eneste forskjellen mellom halal og ikke halal er at det utføres bønn for dyrene før de slaktes. Resten av slakten foregår på samme måte. Er det rart det er krig i verden?

Ts: vi mellomlandet en gang i Doha og hadde 2 timers mellomlanding, for å si det sånn, det holdt akkurat. På vei tilbake gikk vi fra gate til gate på 10min. Så det er veldig store variasjoner om hvor langt du må gå. Ellers så er det en fin flyplass og bra flyselskap mtp mat, service, underholdning. De har nok assistanse på flyplass hvis du ønsker det.

Anonymkode: b77fd...a66

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 5.9.2019 den 4.18, AnonymBruker skrev:

Synes du virkelig det er ok å støtte et flyselskap som KUN vil bruke kjøtt fra torturerte dyr? 

Anonymkode: 72734...ee3

Hvordan tror du baconet ditt hadde det før den døde?

 

Er fornøyd med Qatar. Syns det var lite gåing. Godt med rullebånd der.

Anonymkode: e303a...a51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...