AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #1 Skrevet 3. september 2019 I Norge har vi ikke tradisjon for at pressen skriver om politikernes utroskap og det er egentlig ganske fint. Synes at politikere også skal ha et privatliv. Samtidig synes jeg det er vanskelig å ha tillit til en politiker som er utro. Hvordan kan jeg som velger stole på en politiker om kona/ektemannen ikke kan det? Anonymkode: b0306...949
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #2 Skrevet 3. september 2019 Det er meg revnende likegyldig. Dette angår privatsfæren, og er noe ektefeller må løse seg i mellom. Hvorfor i all verden det skulle påvirke noens profesjonelle virke, har jeg vanskelig for å forstå. Anonymkode: c68c6...aa3 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #3 Skrevet 3. september 2019 Jeg er lite interessert i andre sitt sexliv Anonymkode: bbc60...b87 1
herzeleid Skrevet 4. september 2019 #4 Skrevet 4. september 2019 Nå er det nok begrenset hvor mye tillit de fleste av oss har til politikere, men generelt har jeg nok mindre tillit til personer som lyver til og bedrar sine aller, aller nærmeste så om jeg får vite at en politiker har vært utro, særlig der det ikke er snakk om en "tabbe", vil nok tilliten bli svekket ytterligere. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #5 Skrevet 4. september 2019 Nei jeg driter i hvem som puler hvem. Jeg har tillit til de politikerne som klarer å gjennomføre det de har sagt de skal gjøre. Anonymkode: f31a1...1ce
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #6 Skrevet 4. september 2019 Jeg ville syns det var positivt. Jeg er ikke tilhenger av troskap og vil at folk skal få gjøre som de vil. Anonymkode: 17bff...781
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #7 Skrevet 4. september 2019 Bryr meg ikke. Jeg stemmer ap og om Støre hadde hatt seg litt på si hadde det virkelig ikke brydd meg. Det hadde ikke brydd med om Listhaug hadde vært utro heller. Folk er folk og folk er utro. Anonymkode: 79e2d...cdd
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #8 Skrevet 4. september 2019 Tja, er det ikke litt karakterdømmende? Hvordan skal man stole på at enkelte personlighetstrekk forbeholdes privatlivet? Jeg er ikke en kjempe stor motstander av utroskap eller polygami, men iht noen som skal styre landet vil jeg jo helst dette skal være rettferdige standhaftige folk med god moral og ansvarsfølelse. Anonymkode: 367e4...825 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #9 Skrevet 4. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tja, er det ikke litt karakterdømmende? Hvordan skal man stole på at enkelte personlighetstrekk forbeholdes privatlivet? Jeg er ikke en kjempe stor motstander av utroskap eller polygami, men iht noen som skal styre landet vil jeg jo helst dette skal være rettferdige standhaftige folk med god moral og ansvarsfølelse. Anonymkode: 367e4...825 Det er jo bare mennesker. Jeg synes det er langt mer alvorlig med økonomisk snusk og skitne maktkamper. Anonymkode: 79e2d...cdd
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #10 Skrevet 4. september 2019 Hvis deres egen livspartnere kan ikke støle på dem....hva er sjansen at de faktisk ivaretar velgeres Interesser og ikke lobbyister? Null. Anonymkode: 9f3d1...52c 6
Katten.2.0 Skrevet 5. september 2019 #11 Skrevet 5. september 2019 Jeg dømmer dem etter hvordan de håndterer sitt profesjonelle liv, ikke sitt private (innen rimelighetens grenser).
Gjest Mask Skrevet 5. september 2019 #12 Skrevet 5. september 2019 Det skulle vært term limits og folk skulle fokusere på jobben de ble valgt til å gjøre, jeg driter da faen i deres privatliv det kan media fucke off med
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #13 Skrevet 5. september 2019 Jeg stoler mer på en politiker som er utro uten å bli tatt for det, enn en politiker som blir busta for å kose seg litt utenom. Anonymkode: d12c0...bcb
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 5. september 2019 #14 Skrevet 5. september 2019 Ja, det gjør jeg nok til at det avgjør min stemme. Ønsker ikke stemme på politikere som er utro eller som har oppført seg som en gris på noen måter.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #15 Skrevet 5. september 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Tja, er det ikke litt karakterdømmende? Hvordan skal man stole på at enkelte personlighetstrekk forbeholdes privatlivet? Jeg er ikke en kjempe stor motstander av utroskap eller polygami, men iht noen som skal styre landet vil jeg jo helst dette skal være rettferdige standhaftige folk med god moral og ansvarsfølelse. Anonymkode: 367e4...825 Hvorfor er du ikke kjempestor motstander av det? Anonymkode: 288ad...b50
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #16 Skrevet 5. september 2019 På 3.9.2019 den 23.55, AnonymBruker skrev: I Norge har vi ikke tradisjon for at pressen skriver om politikernes utroskap og det er egentlig ganske fint. Synes at politikere også skal ha et privatliv. Samtidig synes jeg det er vanskelig å ha tillit til en politiker som er utro. Hvordan kan jeg som velger stole på en politiker om kona/ektemannen ikke kan det? Anonymkode: b0306...949 Nettopp! Jeg ville hatt null tillit til eller respekt for en utro politiker. Anonymkode: 86ab9...790 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #17 Skrevet 5. september 2019 Jeg synes det er fint hvis pressen forteller om karakterbrister som kan påvirke politikken. Jeg ønsker meg politikere som ikke voldtar eller bruker makta si til å presse unge mennesker til sex. Jeg ønsker meg politikere som respekterer mennesker rundt seg, inkludert kona eller mannen sin. Jeg ønsker meg politikere som ikke lyver, stjeler eller gjør andre straffbare ting. Det ligger makt og ansvar i det å være politiker, og jeg synes det er synd at mange gode politikere/mennesker blir forbigått av høylytte broilere som bare har det i kjeften. Avdøde Jon Lilletun er et godt eksempel på en god politiker. Ikke den mest høylytte, men en som blir lyttet til i kraft av hans personlighet. Anonymkode: 5dbc4...215 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #18 Skrevet 5. september 2019 Ja, til en viss grad. Har ikke respekt for folk som er utro, uansett om det er politikere eller ei Anonymkode: 6445d...d57
Darkrobin27 Skrevet 6. september 2019 #19 Skrevet 6. september 2019 folk har utrolig lite å gjøre om dagene om folk skal bry seg om hvem man knuller når du ikke i det hele tatt er venn med en person eller aldri kommer til og bli venn med han/hun
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #20 Skrevet 6. september 2019 Bryr meg ikke om utroskap i det hele tatt. Anonymkode: bc46c...95a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå