Gå til innhold

Bryr du deg om politikere er utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Utroskap er noe dritt, men det påvirker ikkr mine politiske valg. Valgene mine tar utgangspunkt i politikken, personlighetene til representantene er underordnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 9/5/2019 at 10:01 AM, AnonymBruker said:

Jeg synes det er fint hvis pressen forteller om karakterbrister som kan påvirke politikken. Jeg ønsker meg politikere som ikke voldtar eller bruker makta si til å presse unge mennesker til sex. Jeg ønsker meg politikere som respekterer mennesker rundt seg, inkludert kona eller mannen sin. Jeg ønsker meg politikere som ikke lyver, stjeler eller gjør andre straffbare ting. Det ligger makt og ansvar i det å være politiker, og jeg synes det er synd at mange gode politikere/mennesker blir forbigått av høylytte broilere som bare har det i kjeften. Avdøde Jon Lilletun er et godt eksempel på en god politiker. Ikke den mest høylytte, men en som blir lyttet til i kraft av hans personlighet. 

Anonymkode: 5dbc4...215

Så alle statsledere i verdenshistorien er strengt tatt utelukket fra din verden, da.....

Det er litt satt på spissen, men det du beskriver her, er jo nettopp at du ikke vil ha mennesker til å styre politisk. Makt har alltid ødelagt folk, og kommer til å fortsette med det.

Anonymkode: c68c6...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...