Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen steder som er mer "in" enn andre for tiden?

Jeg gir blanke i trender og reiser dit jeg selv har lyst, men er bare så nyskjerrig... :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Tja, Brasil er på tur "opp", det samme gjelder Mexico som er lettere tilgjengelig enn tidligere. (billigere turer)

Men trendy? Ikke vet jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har inntrykk av at det er populært å dra "ukjente" steder. Å dra dit ingen har vært før. (Uten at jeg egentlig har noe grunnlag for å si det, bare et inntrykk jeg har)

Gjest Sukkerert
Skrevet
Jeg har inntrykk av at det er populært å dra "ukjente" steder. Å dra dit ingen har vært før. (Uten at jeg egentlig har noe grunnlag for å si det, bare et inntrykk jeg har)

Ja, men helst ikke steder som er for ukjente heller. Da ler folk. :tunge1:

Jeg har inntrykk av at Praha er et trendy sted å reise for tida.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det skal visst ikke være lett å være "in"!!! :ler:

Skrevet

Ja, men helst ikke steder som er for ukjente heller. Da ler folk. :tunge1:

.

Hehe...det kunne ikke falle meg inn å reise et sted fordi andre skal synes det er et kult sted og ikke le av reisemålet. :ler: Jo, mer ukjent jo bedre mener nå jeg.

Skrevet

Har på følelsen av at Berlin er på opptur hva gjelder storbyer.

Praha har liksom vært ganske lenge nå.

Og så Tallin kanskje.

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Leste i Dagbladet Fredag (tror det var for en uke siden) en artikkel om det der. Bet meg ikke merke i så mye annet enn at India er på vei inn.

Det drar bare to millioner utenlandske turister til India hvert år, og det er veldig lite, folkemengden og størrelsen tatt i betraktning. Jeg kom nettopp hjem fra en måned i India, og traff egentlig veldig lite turister der. Og de fem nordmennene jeg traff, var alle på konferanser, studieturer e.l.

Gjest Embla s
Skrevet

Praha var vel mer "in" for en del år siden? Det samme med Barcelona? Vet ikke hvilke by som er trendy nå, men tipper f.eks. Berlin.

Gjest Seleena
Skrevet

India eller Cuba :hjerte:

Scotland er og fine plassar eller Russland?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...