Gå til innhold

Eksen har involvert seg med min bror

Fremhevede innlegg

Skrevet

TS, kan hende var du fysisk perfekt, men ikke en tydelig nok mann. Tenker at, når du må spørre om råd her, da er det en indikator på at du ikke går rett til business, men velger heller å være unnvikende. 

Løpet er kjørt. Finn noe annet å bruke energien på. Hva med å se utover om du finner deg ei for fremtiden? Du har lært at du må være mer tydelig. Det klarer du. 

Les første setning jeg skrev en gang til, det før komma. Det er et bra utgangspunkt for å gå videre med en grunnleggende selvsikkerhet. 

Lykke til videre.

Anonymkode: 2c68f...4b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er sant har broren din svikter deg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes du ikke skal bry deg om det, og i hverfall ikke legge for mye i det.  Og hvis de to finner hverandre, så vær glad på dems vegne.

Jeg er gift, men har ett meget godt øye til min svoger. Han er på mange måter "the one that godt away" Og han føler det samme for meg. Det har hent vi har gått over streken, når vi har vært alene... Og vi har blitt ferska i gå hånd i hånd. Mannen min vet om mye av dette, og sier at om jeg hadde gjort det samme med hvem som helst andre hadde det ikke brydd han, men at det er broren plager han. Jeg kan skjønne det, samtidig som jeg som enebarn ikke skjønner meg på søskenforhold.

Men så lenge dette var xen din, tenker jeg at du ikke skal gjøre noe nummer ut av det. De hadde vel sine behov begge to:)

Anonymkode: a8474...454

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...