Gå til innhold

Eksen har involvert seg med min bror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk akkurat nyss i at eksen min, som jeg var sammen med i 2 år, nå har hatt sex med min bror. Skal ha skjedd ca 6 mnd i etterkant av bruddet, og de har fortsatt kontakt. Fikk høre det av en kompis og vet ikke hvordan jeg skal reagere på dette. Jeg anser meg i utgangspunktet ganske nær min bror. Tanker, innspill, råd, anyone?

Anonymkode: fa0ca...ac1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det faktisk din bror som begår overtramp. Ville tatt en prat med han og spurt hva planen var her... 

kanskje er de forelsket. Kanskje holder de livet ut? Uansett syyyykt dårlig gjort av din bror

• Liker 16
Gjest Familytree
Skrevet

Jeg synes godt for dem som gjorde det mens du ikke var sammen med henne.

Skrevet
25 minutter siden, Leamur skrev:

Her er det faktisk din bror som begår overtramp. Ville tatt en prat med han og spurt hva planen var her... 

kanskje er de forelsket. Kanskje holder de livet ut? Uansett syyyykt dårlig gjort av din bror

Ja, jeg må vel kanskje bare gjøre det... Jeg begynner jo å lure på hvor lenge de har hatt en slik tone og hvorvidt de har tenkt på den måten om hverandre mens vi var sammen. Klarer ikke bli enig med meg selv hvem av de jeg er mest skuffa over. Men trolig min bror...

• Liker 1
Skrevet

Først finne ut om dette er sant eller bare rykter. 

Anonymkode: dc8a2...b2e

• Liker 1
Skrevet

Din eks har ingen forpliktelser til deg lenger, så hen har du ingen rett til å mene noe som helst om. Men din bror er et kvalmt menneske. Dette er ikke greit av ham!

Anonymkode: 73dd6...5c1

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Din eks har ingen forpliktelser til deg lenger, så hen har du ingen rett til å mene noe som helst om. Men din bror er et kvalmt menneske. Dette er ikke greit av ham!

Anonymkode: 73dd6...5c1

Ingen forpliktelser nei, men er lov å reagere overfor eksen på dette! Ekser går ikke bare og har sex med eksens familiemedlemmer uten å forvente reaksjoner...... Hadde skammet meg! Og det samme gjelder broren.  

Anonymkode: 2cbd6...534

• Liker 4
Skrevet

Takk for alle innspill.

Ville dere klart å akseptere det dersom de skulle mene alvor av dette? Det kjenner jeg at sitter veldig langt inne for min del.

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for alle innspill.

Ville dere klart å akseptere det dersom de skulle mene alvor av dette? Det kjenner jeg at sitter veldig langt inne for min del.

Vanskelig å svare på. Spørs kanskje hvordan følelsene mine hadde vært for eksen. Jeg synes dog man holder seg unna eksers venner og familiemedlemmer.. 

Skrevet

Ville heller skrevet «broren min har involvert seg med eksen min». Høres jo ut som du blamer henne.

For hun har jo tross alt lov til å gjøre som hun vil etter det ble slutt mellom dere. Selv om det er litt dårlig gjort å ha sex med broren din. Men broren din derimot, han burde holdt er for god til å ligge med din eks. Forsåvidt ikke ulovlig det han gjorde heller, men har dere et godt søskenforhold er det et svik å ligge med noen broren har vært sammen med så lenge.

Anonymkode: af227...76a

• Liker 3
Skrevet

Lurer på hva broren din synes om å ha sex med ei du har varmet opp.....🤢

Anonymkode: 11ece...1a0

Skrevet

😂😂😂😂😂😂😂😂😂 sorry at jeg ler

Anonymkode: d2706...e07

• Liker 1
Skrevet

Æææsj

Anonymkode: f1918...bbb

Skrevet

Hva i huleste var det jeg leste nå??????  Det første jeg ville ha tenkt ''Hadde de ei greie mens vi var sammen, hadde de blikkene rettet mot hverandre i div situasjoner???''  Sorry kompis, jeg hadde faen ikke takla dette! Finn først ut om dette stemmer eller om det bare er rykter.

Anonymkode: b1034...ac0

• Liker 2
Skrevet

Også legger vi tråden under seksualitet og runker litt til det...

Neida. Stå opp for deg selv. Bli sinna. På begge. Men husk at av de to det er broren din som helst skal være i livet ditt resten av livet. Praten med han bør dermed være både viktigere, lengre og mer konstruktiv.

Anonymkode: f845d...a1a

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde tenkt at det var deres sak. Hadde sikkert fått noen blandete følelser, siden jeg hadde vært sammen med ham før. Men det er helt opp til dem om de er sammen nå. Så det hadde jeg ikke lagt meg opp i.

• Liker 3
Skrevet

Har ikke moren deres lært dere at man ikke skal ta vare på søppel?

Anonymkode: f9d28...04a

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke moren deres lært dere at man ikke skal ta vare på søppel?

Anonymkode: f9d28...04a

Forskjell på å ta vare på og å knulle på.

Anonymkode: f845d...a1a

Skrevet

Dette er bare helt på trynet. Både av eks og bror. Først av alt skal du være ytterst glad for at hun er en eks. Du unngikk en kule der. Og broren din. Møkkafolk begge to. Det blir nok vanskeligere med broren din framover, men han har jo også vist null respekt for deg. Det vil nok bli utfordrende å få til et noenlunde nært forhold igjen etter noe slik. 

Skrevet

Jeg ser ikke problemet her, så lenge det ikke skjedde noe mens dere var sammen. 

Selv syns jeg det er en rar verden vi lever i, hvor vi liksom skal kontrollere hvem som har sex med hvem, bare fordi man tilfeldigvis har hatt sex med den personen på at tidspunkt. 

X er x, x lever nå sitt eget liv uten deg. 

Anonymkode: 4f217...090

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...