AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #1 Skrevet 3. september 2019 I så fall på hvilken måte?! Føler du deg bedre, får bedre helse psykisk/fysisk og et rikere(mener ikke økonomisk her) liv av å være sammen med en mann? Alternativt, et dårligere liv uten mann..? Takk for seriøse svar her.. Anonymkode: 98ce6...644
Anoia Skrevet 3. september 2019 #2 Skrevet 3. september 2019 Sånt kommer vel helt an på mannen. Jeg føler at livskvaliteten min er bedre av å være sammen med min mann, og tenker at livet hadde vært stusselig uten ham. Men det trenger jo ikke være sånn med en hvilken som helst mann. Heller uten mann enn med en dårlig mann. 19
Sinsiew Skrevet 3. september 2019 #3 Skrevet 3. september 2019 Jeg får et rikere og bedre liv med min mann. Det kunne ikke vært hvem som helst, det må være han. Jeg hadde absolutt fått et dårligere liv uten han. 11
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #4 Skrevet 3. september 2019 Hva gjør han/gir dere, som er så bra? Anonymkode: 98ce6...644
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #5 Skrevet 3. september 2019 For meg har menn kunn vært en stor følesmessig og fysisk belastning. Jeg orker ikke menn annet en på gooood avstand. Kan godt snakke med den. Men det er også mer enn nok kontakt. Anonymkode: 0058c...125 10
youcancallmejune Skrevet 3. september 2019 #6 Skrevet 3. september 2019 Ja absolutt hvis mannen er bra. Et godt forhold med en god partner, venn og elsker gjør underverker for helsen og gjør en harmonisk og glad. Det motsatte kan skje hvis mannen ikke er den rette for en. Alle er nok ikke enig i det, men jeg hadde nok hatt et mye bedre liv alene enn med en som ikke matchet meg og levde opp til hvordan jeg ønsker at en mann skal være. 6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #7 Skrevet 3. september 2019 Noen kvinner får heller et rikt og betydningsfullt liv med en annen kvinne. Anonymkode: 737be...388 6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #8 Skrevet 3. september 2019 Ja jeg føler at samboer har beriket livet mitt🥰 Han er utrolig snill og er flink med komplimenter. Han sier ting på en så genuin og kjærlig måte at jeg faktisk tror på alle komplimentene også. Han har virkelig boostet selvtilliten min mer enn noen andre i livet mitt. Han stiller alltid opp om jeg trenger hjelp. Han er flink med både tekniske og praktiske ting, så han fikser mye jeg ikke klarer selv. Når jeg har hatt noen slitsomme dager stiller han opp med middag og tar seg av all trening av hunden. Osv. osv. Han er fantastisk🥰 Anonymkode: 2d200...59b 6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #9 Skrevet 3. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: For meg har menn kunn vært en stor følesmessig og fysisk belastning. Jeg orker ikke menn annet en på gooood avstand. Kan godt snakke med den. Men det er også mer enn nok kontakt. Anonymkode: 0058c...125 Enig, vært en enorm belastning og gjort meg syk i perioder. Men ser ikke bort ifra at det hadde blitt beriket med en riktig match, ønsker å finne en mann når tiden er inne for det. Og forresten, når jeg er forelsket blir jeg gal, blir så lykkelig at jeg skjelver og føler meg totalt rusa, ser for meg at å være forelsket når det faktisk er gjengjeldt må være helt fantastisk. Anonymkode: 5c25a...83c 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #10 Skrevet 3. september 2019 Nei. I mitt liv har menn vært mishandlere, utnyttere, løgnere. De har utnyttet sin fysiske styrke. De har ikke tilført mitt liv noe positivt. Til og med fremmede menn, med sine voldsomme kropper, brautende stemmer, skal alltid vurdere meg, kommentere meg, bestemme over meg - er jeg pulbar? Er jeg pen nok? Blid nok? Føkk det, jeg trenger dem ikke. Anonymkode: 83c33...188 10
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #11 Skrevet 3. september 2019 Ja, akkurat som at andre kvinner også beriker livet mitt. Vi mennesker er faktisk flokkdyr. Menn som kvinner beriker mitt liv, men det er ikke kjønnet som spiller en rolle, heller HVORDAN de beriker livet mitt. For en rar tråd. Anonymkode: 35871...011 5
Sinsiew Skrevet 3. september 2019 #12 Skrevet 3. september 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør han/gir dere, som er så bra? Anonymkode: 98ce6...644 Alt. Barna mine, et flott samliv, mye latter og moro, følgekamerat på flotte turer, fine samtaler, gode minner. Han er trygg, god, morsom, omsorgsfull. Han utfordrer meg og pusher meg. 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #13 Skrevet 3. september 2019 Nei, i mitt liv har menn stort sett vært en klamp om foten. Anonymkode: 57471...ce7 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #14 Skrevet 3. september 2019 Takk for svar! Menn har i svært stor grad klart å ødelegge mitt liv på alle måter, men jeg vet at det finnes veldig bra menn der ute, tross alt, så godt å høre fra dere som har vært så heldig å finne en sånn mann, og hva han gjør for/betyr for dere!♥️ Og til dere andre, har og føler det på akkurat samme måte mht menn.. Anonymkode: 98ce6...644 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #15 Skrevet 3. september 2019 18 minutter siden, AnonymBruker said: Nei. I mitt liv har menn vært mishandlere, utnyttere, løgnere. De har utnyttet sin fysiske styrke. De har ikke tilført mitt liv noe positivt. Til og med fremmede menn, med sine voldsomme kropper, brautende stemmer, skal alltid vurdere meg, kommentere meg, bestemme over meg - er jeg pulbar? Er jeg pen nok? Blid nok? Føkk det, jeg trenger dem ikke. Anonymkode: 83c33...188 Ja, kjenner det også sånn!! Men alle menn er ikke sånn.. Klem til deg! Ts.. Anonymkode: 98ce6...644 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #16 Skrevet 3. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Takk for svar! Menn har i svært stor grad klart å ødelegge mitt liv på alle måter, men jeg vet at det finnes veldig bra menn der ute, tross alt, så godt å høre fra dere som har vært så heldig å finne en sånn mann, og hva han gjør for/betyr for dere!♥️ Og til dere andre, har og føler det på akkurat samme måte mht menn.. Anonymkode: 98ce6...644 Helt enig i denne. Anonymkode: aea0f...1aa 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #17 Skrevet 3. september 2019 Jeg har bare hatt gode kjærester, og menn i min familie og slekt er også kjempeflotte. Syns menn er bedre å tilbringe tid med, også på vennskapelig nivå. De takler bråheten min mye bedre/liker den. Det har hendt at etterhvert som et forhold har vart en stund, så oppdager jeg at livet hadde vært litt finere som singel. Er ikke fordi mannen er dritt, men fordi vi ikke gir hverandre nok positivt påfyll. Samboeren min gjør alt så fint, han klager aldri og jeg blir motivert til å være og gjøre alt bedre og med glede. Han får meg til å le masse. Hadde jeg ikke hatt han, så hadde det gått uker mellom hver gang jeg ler. Anonymkode: 8684a...d3d 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #18 Skrevet 3. september 2019 Hvis det er drømmemannen ja, ikke hvilken som helst mann Anonymkode: 7f360...186 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #19 Skrevet 3. september 2019 Menn beriker livet mitt mer enn kvinner. Jeg er singel. 35. Anonymkode: e7ea7...f5c 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #20 Skrevet 4. september 2019 Ja, jeg vil si at menn beriker livet mitt. Fra opplagte ting som sex og fysisk nærhet, til det å ha noen å dele felles interesser med, dele små og store gleder osv. Joda, det siste gjør man tildels med venninner også, men det er ikke helt det samme. Selv om jeg har opplevd et par veldig vonde brudd så er jeg ikke det minste i tvil om at jeg ønsker menn i livet mitt, og da først og fremst denne helt spesielle da. og trorkanskje jeg har funnet en sånn igjen nå. Han gjør meg veldig lykkelig, bare ved å være seg selv, og være der for meg. Anonymkode: b3cc2...4d2 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå