Gå til innhold

Dårlig selvbilde, nysingel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, har kommet ut av et forhold på 1,5 år og er ny i dating. Jeg har i det siste merket at jeg har dårlig selvbilde. Hater venner som legger ut bilde av meg, men de nekter å slette....har kontakt med noen av de som kan se bildene de legger ut, og er så vondt å vite at de kan se bildene og at sliter meg selvtilliten. Får nesten litt lyst til å gråte fordi jeg er redd for å bli avvist. Redd for å forelske meg, men at jeg blir avvist pga et bilde som ikke får meg til å se attraktiv ut på noen måter(idiotisk å tenke sånn, men under pubertet, så var jeg mye rundere og fantes ikke pen. Føler det enda slik. Har fått noen komplimenter fra gutter, men redd de skal synes noe annet pga de bildene). Har bedt de om å slette bildene, men de nekter. Vil ikke anmelde og lage en politisak om det, men får en klump i magen. Tror jeg ser helt alminnelig ut, men kan til tider føle meg nok så stygg. Har pratet med noen, men virker som om de ikke har interesse for meg mer. Tror neppe at det er pga bildene, men er noe i mitt hode som gjør at de bildene får meg til å se stygg ut....hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: 54520...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres ut som du kunne trenge profesjonell hjelp med deg selv. Og så trenger du å bytte ut vennene dine, med noen som faktisk lytter. 

Anonymkode: 84fe7...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som du kunne trenge profesjonell hjelp med deg selv. Og så trenger du å bytte ut vennene dine, med noen som faktisk lytter. 

Anonymkode: 84fe7...875

Har prøvd å gå på BUP, men føler at jeg ikke får så mye ut av det....Vet ikke om det er en akutt følelse akkurat nå, men er veldig vondt. Følte dette etter at ei venninne av meg la ut video av meg, noe som gjør at jeg mister alt av selvtillit jeg hadde... kan hende andre ikke syns jeg ser like fæl ut som jeg tror, men etter pubertet og gikk ned i vekt, så startet jeg å få kjæreste, komplimenter for utseende osv. Det ga en god følelse, men nå er jeg like usikker på meg igjen.

Anonymkode: 54520...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Ramona skrev:

BUP? Hvor gammel er du? Uansett lurt å snakke med noen.

Er 18 år.

Anonymkode: 54520...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...